K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Адрес: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 66778876
Информация: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Время работы: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Категория: Строительство  •  Магазины стройматериалов
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

37%
Жалобы
299
Разрешенные
69
C ответами
235
Посмотреть статистику

K Senukai - Жалобы и отзывы

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta apkalpošana. Pārdevējs nelaipns, netīrs, smirdīgs un nopīpējies. Vēlējāmies nopirkt durvju rokturi, palūdzām konsultantam palīdzību, uz ko sekoja atbilde - meklējat paši. Piedodiet, bet vai apkalpošanas sfērā mums kā klientiem ir jāsaņem šāda attieksme? Vispār lielākā daļa darbinieku ir ļoti nelaipni pret klientiem! P. S - ieteiktu darbiniekiem ievērot minimālās higiēnas prasības…

K Senukai - Veicina Covid izplatīšanos

Veicina Covid izplatīšanos Nezinu cik klases izglītības ir veikala vadītājam,3 vai 5, bet Covid ierobežojumi šajā veikalā tiek vērsti vairāk uz Covid izplatīšanos, nekā uz ierobežošanu. Šodien jaunums: ratiņi pieslēgti (bet pēdējā laikā, cik zināms, skaidrā nauda lielākai daļai cilvēku kabatās nemaz nav; un ierobežojumu laikā (ja ratiņu lietošana ir obligāta) - ratiņi netiek pieslēgti) , bet groziņu gandrīz nav. Bet bez ratiem vai groziņiem iekšā nelaiž. Rezultātā pie ieejas drūzmējas cilvēki, neievērojot nekādu...

K Senukai Ulmaņa gatve - Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā

Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā Ļoti nelaipni konsultanti santehnikas nodaļā. Pajautājām palīdzību pie ūdens krāniem konsultants atbildēja, ka varbūt atnāks, bet neatnāca. Kad pēc vairākiem, neatlaidīgiem saucieniem pēc palīdzības ar neapmierinātu izskatu, jo atrāvu no privātām sarunām izrādījās ka prece nemaz nav pieejama šajā veikalā.

Senukai - Preces zādzība

Preces zādzība Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, jo nopirkto preci nozog vai pārdod citam klientam, iespējams, - dārgāk. Ar 100% priekšapmaksu apmaksāto preci gaidīju mēnesi, bet no tās 1/3daļa tika nozagta jau piegādes laikā Rīgā, Maskavas ielas 418 a veikalā, par ko atvainojās veikala darbiniece un pajautāja, vai es vēl vēlos saņemt atlikušo preci. Atbildēju, ka jā. Nākamajā dienā, iztērējis savu laiku un līdzekļus, atbraucu uz šo pašu veikalu pakaļ atlikušajai precei. Gaidīju aptuveni 1 stundu...

K Senukai - Slikts serviss, cilvēku maldināšana

Slikts serviss, cilvēku maldināšana Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, ja preci nevar saņemt kādā no veikaliem vai nav teikts, ka prece ir noliktavā (kas nozīmē, ka saņemšana būs salīdzinoši ātra) . Man pasūtījums (e00384841) izvērtās ļoti mokošs - pirmkārt tāpēc, ka sadalīja pa daļām un lieki piebilst, ka pirmajai piegādātajai precei tika pielikta piegādes izmaksa, kas attiecas uz visu pirkumu. Jau sākotnēji zināju, ka prece jāgaida 3 nedēļas, bet tā kā nebija steidzami nepieciešama, nolēmu pasūtīt un gaidīt. Pasūtījumu...

РешеноK Senukai - Kārpšana, neatgriež naudu

Kārpšana, neatgriež naudu Maijā atgriezām preci K Senukai veikalā garantijas remontam. Divu mēnešu laikā zvanījām un lūdzām sniegt informāciju par mūsu ierīci bet K Senukai darbinieki tikai apsolīja piezvanīt un sniegt informāciju, bet neviens nezvanīja un nerakstīja. Beidzot saņēmām zvanu, ka ierīci nav iespējams salabot un nauda obligāti tiks atgriezta nākamnedēļ. Naudu tā arī nesaņēmām, piezvanījām vēlreiz un uzklausījām "laipnu" operatoru, kurš teica, ka vispār nezina, kāpēc zvanīja no K Senukai un apsolīja naudas atgriešanu, jo nekādas informācijas viņiem joprojām nav. Neatliek nekas cits, ka rakstīt sūdzību PTAC.

K Senukai - Slikta serviss

Slikta serviss Kā var būt tā kad pasūti šodien tu saņem sūtījumu pēc trīs dienām, bet pasūtot žoga paneļus un stabus, tu gaidi veselu mēnesi, un katru reizi kad tu zvani un jautā par sūtījumi tiek atbildēts ka tika precizēts un atzvanīs? Ka var uz kaut ko rēķināties ja ir tik slikts serviss?

K Senukai - Не доставили товар

Не доставили товар 24.07.21 года заказала газонокосилку с доставкой на дом, с оплатой при доставке. Заказать на адрес рижских магазинов с самовывозом невозможно. Доставить должны были 28.07.21года. Уже дважды звонила, вразумительного ответа не дождалась. Говорят товар на складе, но забрать со склада нет возможности. Бред какой то, в итоге ни товара, ни ответа. Трава выросла уже по пояс.

K Senukai - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Sliktas darba organizācijas dēļ es nevaru jau pusmēnesī saņemt atpakaļ savu naudu par nesaņemto preci (13.07.2021 apmaksāju pl. 18.00 un 14.07.2021 no rīta piezvanīju un atteicos no preces, jo nav kam pacelt uz piekto stāvu) - ledusskapis elektrolux pasūtījuma nr. E00412071 – 204 eiro. Zvanīju pa tālr. 66778876 un man katru reizi solīja palīdzēt, visu noskaidrot un atzvanīt! Bet tā neviens neatzvanīja! Pēdējais, ko es saņēmu no viņam 30.07.2021: "kā jau tika paskaidrots diemžēl jūsu pasūtījum...

K Senukai - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Slikts serviss, nekvalitatīva prece Liepājas K senukai iegādājos Electrolux EACM-12 CG/N6 kondicionieri. Pieslēdzot un testējot, secināju ka ierīce nestrādā pilnvērtīgi. (Skaļa nepatīkama skaņa un ierīce karsa un vibrēja vairāk kā vajadzētu) 28.06.2021. Ierīce tika nodota uz servisu ar defektācijas aprakstu Ozols K senukai. Pēc 15 darba dienām nekāda ziņa nebija saņemta un sazinājos ar K senukai. Pēc 3 dienām nekādu atbildi neesmu saņēmis. (Paziņojuma Nr. 201027601, Klients: 9458275 9428001566096, čeka nr. 50/1169). Tā kā šī ir...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Абсолютно наплевательское отношение колл-центра к клиентам. В мае сдал товар в гарантийный ремонт - до сих пор нет ответа и решения. На 4 звонка и обещания перезвонить с начала июня, не перезвонили ни разу. Каждый раз приходится выпрашивать оператора помощь.

РешеноK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Заказали ламинат в начале июля. С доставкой через 2 дня по договору. Прошло 3 недели ….. Каждый день - отмазка - уже подготовили, отгрузили, передали курьеру, завтра будет…. Нет до сих пор…. Все наши планы по окончанию ремонта нарушены, строительная бригада ушла. Ламинат до сих пор нет. Готовы были забрать сами - это невозможно. Деньги наши заморожены у них на счету. Очень прошу подумать прежде чем связываться с доставкой из к - сенукаи. Звоним каждый день. «а воз и ныне там»

РешеноK Senukai - Безразличие к клиентам

Безразличие к клиентам Очень долгая доставка и безразличие к клиентам в последствии. Посылка должна была прийти практически в соседний город за две недели, по наступлению указанного дня, позвонили в магазин, где оператор сказал, что товар ещё даже не взят со склада.. Ждать придётся еще неделю. Не понимаю, как можно так долго доставлять на расстояние 40 км.

РешеноK Senukai - Maldināšana ar piegādēm

Maldināšana ar piegādēm K senukai uzņēmums ar pasūtījumu piegādes kavējumiem pārsteidz jau ne pirmo gadu. Un nevajag to novelt uz kurjerdienestiem - prece tiek nodota kurjeriem ar nedēļu kavēšanos no veikala puses. 9. Jūlijā veicām pasūtījumu mobilajam kondicionierim. Konkrētais modelis tika izvēlēts tāpēc, ka bija pieejams piegādei 14. Jūlijā. Paturējām prāta, ka tas var būt arī tikai izsūtīšanas datums, bet tomēr cerējām uz šo nedēļu (rakstu 12.07.) . Šorīt pārbaudot pasūtījuma statusu atklājās, ka piegāde pārcelta...

РешеноK Senukai - Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss!

Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss! Tiku pasūtījis divus krēslus, saņēmu tikai vienu. Vairāk kā divas nedēļas pārdevējs nevar atrisināt šo problēmu un beigās izlēma ignorēt manu epastu. Telefoniskais "serviss" ir rupjš, augstprātīgs un neko nerisina, tikai Sola nodot informaciju atbilstošajam dienestma.

Ksenukai.lv - Nesaņēmu preci

Nesaņēmu preci Pasūtīju preci interneta veikalā (dārza šūpoles hc-2001) . Aizbraucu uz veikalu, samaksāju un pašam bija jādodas uz noliktavu pēc preces. Noliktavā manu preci neatrada, izpirkta. Devos atpakaļ uz kasi (apmēram pēc 15min) , prasīju, vai var atgādāt no cita veikala un es izņemtu nākamajā dienā... Nē. Vai pats varu izņemt citā veikalā (Rīgā) ... Nē. Vai varu izvēlēties citu, līdzīgu, preci (kaut vai ar piemaksu no manas puses) ... Nē. Vienīgais piedāvājums bija ņemt stendā izlikto paraugu, bez...

UAB Kesko Senukai Digital - Krāpšana, bojātas preces

Krāpšana, bojātas preces Sūdzība par preču pārdevēju UAB Kesko Senukai Digital. Maija sākumā iegādājos pie viņiem preci ar piegādi. Pie piegādes tika secināts, ka preces iepakojums ir bojāts un pastāvēja bažas, ka pati prece arī. Izmantojot savas tiesības atteikties no preces, kurjeri šo preci paņēma atpakaļ. Pēc ilgām diskusijām un vairākiem zvaniem un epastiem no manas puses, nauda par preci vēl joprojām nav atgriezta. Sākumā tika solīts 14 dienu laikā, ir pagājis jau vairāk nekā mēnesi. Vairākas reizes zvanot...

K Senukai - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Tik drausmīgu apkalpošanu vēl nav nācies piedzīvot. Stāvējām ar mazu bērnu pie linoleju nodaļas. Stundu! Vaicājām 5 darbiniekiem, lai pienāk. Visi tik skrienot garām uzsauca, lai gaidām īsto darbinieku. Gāja garām, jautāju, lai pienāk. Saka man, kā šim esot Rindā un lai gaidu. Sāku, ka es tajā Rindā stāvu jau stundu ar 2gadigu bērnu, uz ko saņēmu uzbraucienu, lai gaidu kaut teis stundas. Kā lūdzu? Piegāju pie cita darbinieka jautāt vai ir vadība, lai pasauc. Arī tā man sāk stāstīt, ka viņiem...

K Senukai - Serviss

Serviss Jelgavas Ksenukai apkalpošanas serviss viszemākajā līmeni. Plauktos stāv prece bet Cenas nav. Atrodot konsultantu pēc pus stundas viņš pasakā, ka palīdzēt viņš nevar. Cik reizi pārliecinos, ka citi Jelgavas celtniecības veikali krietni labāki. Cerams kādreiz ksenukai vadība savedis kārtība to šaraškinu kantori.

K Senukai - Šausmīga klientu apkalpošana

Šausmīga klientu apkalpošana Šodien divreiz bijām Senukaijā, vēlējāmies nopirkt divus velosipēdus, stāvējām ap 20 minūtēm lai sagaidītu kādu no konsultantiem, neviens nepienāca. Poga izsaukt konsultantu protams arī nedarbojās, cik to nespiež. Pienācām paši pie 2 atšķirīgiem konsultantiem uz ko saņemam atbildi "meklējiet kādu no velosipēdu nodaļas, neesmu no turienes". Un kad beidzot atradām konsultantu un pienācām viņam klāt, konsultants mūs vienkārši noignorēja sejā un aizgāja prom. Tādas attiecības pret klientiem es vēl nekur neesmu redzējusi, vispār pazūd jebkāda vēlme tur vēlreiz ienākt.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы