Адрес: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 66778876 |
Информация: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Время работы: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Категория: | Строительство • Магазины стройматериалов |
Социальные сети: |
K Senukai - Жалобы и отзывы
K Senukai - Обман
На сайте компании указано: 1. Ja sūtījuma kopējais svars ir līdz 30 kg, kurjers izkrauj sūtījumu un aiznes to pircējam/saņēmējam līdz pirmajai drošajai vietai telpā. (pa dzīvokļa, mājas vai garāžas durvīm ienesīs, bet nenēsās sūtījumu pa istabām vai pagalmu.) tādā gadījumā papildu kraušanas darbu pakalpojumus nav nepieciešams pasūtīt.
Т. Е. Заказ должен быть доставлен до первого безопасного места в помещении - до дверей квартиры, дома, гаража. Хорошо, что позвонила и уточнила. На самом деле...
K Senukai - Nesakārtota tirdzniecības zona
Iebraucot Drive in zonā-āra tirdzniecības zonā, tur ir nekārtība viss samest uz parking zonas-preces, kuras ir sezonas un nav aktuālas, kā arī citas lieta, tajā pat laikā, metāla statņu plaukti dažviet stāv pustukši, bet viss mētājās pa zemi un iepriekšminēto zonu un, caurbraukt starp plauktiem arī nav iespējams, lai apbrauktu auto, kurš stāv uz braucamās daļas un krāmē preci (jo parking ir nokrauti ar precēm-samestām) . Ir situācijas, ka pat izbraukt cauri nav iespējams-preču novietojumu dēļ, gan auto…tad esi iesprūdis!
Kur skatās priekšniecība-veikala vadītājs vai direktors? !
K Senukai - 13 gadīgu bērnu neielaiž veikalā
Šodien neielaida veikalā manu 13 gadīgu bērnu, jo skolēna karte, uzrādot sadarbspējīgu sertifikātu, netika uzskatīta par dokumentu. Pamatojums bija, ka tāds veikala vadības rīkojums. Mans jautājums - kā veikala vadības rīkojums var būt augstāks par Mk noteikumiem nr. 662, kuru 40. Punkts noteic, ka bērni līdz 15 gadiem var uzrādīt skolēna kartes?
K Senukai - Atrisinātaksenukai.lv - Krāpšana, Klientu Ignorēšana, Šausmīgs Klientu Serviss
22.11.2021 es caur web-saitu: https://www.ksenukai.lv/ pasūtīju sev biroja krēsls un samaksājusi caur internetbanka 100,98 €
24.11.2021 kurjers no DPD piegāde man citus preces, es pasūtīju Biroja krēsls, bet saņēmu bērnu rotaļu Lego 2gb.
Uz paka ar bērnu Lego bija uzrakstīts mana pasūtījuma numurs un svars 16.9 kg., bet ir redzams ka tur ne var būt 16.9 kg.
Es zvanīju Klinta servisa pa tālruni +37166778876 - 4 reizes un viņi teica rakstīt e-pasts: [slēpt]@ksenukai.lv, es viņam uzrakstīju 7...
Ksenukai.lv - Valsts valodas likuma neievērošana
Uzņēmus tirgo elektropreces, kurām klāt nav pievienota nekāda dokumentācija (instrukcija, garantijas dokumentācija, u. T. T.) latviešu valodā. Esmu pie viņiem iegādājies jau divas sadzīves tehnikas, nevienai no tām nebija instrukcijas latviešu valodā. Sazinājos ar uzņēmumu, viņi pat nevarēja atbildēt kad man atsūtīs instrukciju latviski.
UAB Kesko Senukai Digital - Slikts serviss
Сделав заказ и оплатив доставку в пакомат в интерент магазине K-Senukai, часть, товара не пришла. На звонки меня футболили в Dpd, Dpd обратно, почти месяц ожидания и итог. Звоню опять ждите, выясняю и о чудо мы не доставим, а вернем деньги. На вопрос почему не предупредили, ответ конечно информация только пришла. На вопрос о сроках возврата средств, ответ в ближайшее время, неделя или две. Супер обслуживание.
K Senukai - Slikts serviss
Iegādājos laminātu internetveikalā. Aprakstā tika minēts - pelēka krāsa. Saņemot, sapratu, ka viņš ir bēšs un ne tuvu pelēkai krāsai. Rakstīju atgriezšanas aktu uz ko man atbildēja - jums jāpasūta kurjers, lai preci nogādā noliktavā, kura izmaksas ir 25€, pašam nav iespējas atgriezt preci.
Sanāk, man iedod preci, kas neatbilst aprakstam un man ir jāmaksā 25€, lai man atgrieztu naudu.
K Senukai - Slikts atkalpošana
Interneta pasūtījām kūdru 280l un 3 melnzemes maiss pa 50l, čekā pielikumā) . Ap 10 min pārdevēja sēdēja telefona un pārējie darbinieki staigāja un pļāpāja. Pēc tam viņa Saka meklēt kādu darbinieku kas piebrauks un noņems no plaukta cita cilvēka pasūtījuma. Beigās kad mēs jau samaksājam apsardze rupji paprasīja čeku un mans vajadzēs vēl 5 minūtes gaidīt kamēr mums to iedos. No 3 maisiem ar melnzemēm 1 ir sāplēsts un Kūdra arī (attēli pielikumā) un kad mēs to pateicām apsardze un pārdevēja...
UAB Kesko Senukai Digital - Slikts serviss, krāpšana
Sakarā ar preces defektu (mirgojošs ekrāns portatīvajam datoram) 2021. Gada 21. Jūnijā prece tika nodota garantijas remontā, ko apliecina pieņemšanas akts nr. Rma-2505912-2. Saņemot preci no servisa 2021. Gada 26. Jūlijā t/c “Ozols” tiku informēta, ka preces ekrāns ir mehāniski bojāts un šis nav garantijas remonta gadījums.
Tā kā recei nav mehānisku bojājumu, vai citu pazīmju, kas liecina par neatbilstošu preces lietošanu un saņemot preci no garantijas servisa netika sniegts skaidrojums par...
K Senukai - Плохой сервис
Позвонил в информационный центр магазина.
Узнать про товар (что входит в комплект) .
Как оказалось там никто ничего не знает, надо писать эмаил или письмо наверное лучше.
Продиктовал товар по буквам, даже не смогли его найти. 21 век.
Вот так быстрый сервис. Нонсенс
K Senukai - Krāpšana
Vēloties iegādāties jaunu ūdens boileri, veicu izpēti, kur izdevīgāk iegādāties kvalitatīvu ierīci. Atradu, ka K-Senukai internetveikalā ir 30% atlaide manis izvēlētajam modelim un markai. Veicu pasūtījumu 17. septembrī, bet 20. septembrī saņēmu ziņu e-pastā, ka “[..]pasūtītā prece šobrīd ir beigusies noliktavā. Pasūtījums tiek atcelts.” Zvanot uz konsultatīvo tālruni noskaidroju, ka prece ir beigusies kopējā noliktavā, bet Liepājas veikalā 1 ir atlicis, ja vēlos iegādāties, jābrauc pašiem...
K Senukai - Piegādes termiņa neieverošana
29. augustā 2021.gadā veicu pasutijumu nr.E00441939 e-veikalā, piegādes diena bija uzrādits datums no 1. līdz 5. septembrim, vairakas reizes ir zvanits uz klientu apkalp., nav sniegts neviens paskaidrojums, šodien jau ir 27.septembris, prece nav piegādātā
K Senukai - Slikts serviss
Iegadājamies bērnu elektro auto.
Viss bija okei sākumā.
Tad saka dīvainas skaņas izdvest protams sabijāmies un sākām domāt kā nodot garantijai.
Konsultanti vai nu pamatskolu pabeiguši vai slinki.
Beigu beigās pats aizvedu uz veikalu.
Kaut arī pa piegādi uz mājām maksājām 6.99.
Un tagd vēl līdz 70dienām jāgaida ko teiks tas tak nav normāli.
Man šis kantoris vairs neievieš uzticību.
РешеноK Senukai - Slikts serviss un laikus naudus neatgriešana par atgriezto preci
Sveiki! Šis uzņēmums domāju ļaunprātīgi neatgriež naudu par atgriezto preci. Prece atgriezta 28. Augustā, bet naudas vēl joprojām nav kontā. Turklāt klientu serviss viens pēc otra cenšas iestāstīt kaut ko citu. Vienam nauda jau ir atgriezta, otram notikusi tehniska problēma un nauda būs 4 dd laikā. Turklāt, uz aicinājumu izskaidrot smalkāk, kas ir par problēmu, paskaidrojumu vietā es kā klients saņemu nelabvēlīgas atbildes ar majienu, ka es pats bez maz vai pie tā esmu vainīgs.
Rezumē, vēlaties, lai jums ir jautri iepērcieties K Senukai un nedod dievs vajadzēs kaut ko atgriezt.
K Senukai - Slikts serviss
Делал два заказа
один на технику, холодильник, плита и стиралка.
И второй заказ на ксяоми мелочи.
В обеих случаях выбирал именно то, что можно получить завтра или через 1 день. Оба раза пришлось ждать 2-3 недели, и даже смс не шлют что заказ задерживается, кормят завтраками мол, очень много работы... А по факту заходишь на страничку товара, и там пишется что товар не доступен... Лоху понятно, что кому-то продали, а для меня, который внес деньги, уже не осталось, но сказать об этом не могут, а...
K Senukai - Slikts serviss un attieksme
Veicu pasūtījumu K Senukai internetveikalā 09.09.2021. Vienīgā vieta, kur pārdevējs piedāvāja preci saņemt bija K Senukai TC Ozols (tas nepārprotami tika norādīts pasūtot preci). 10.09.2021 saņēmu sms, ka pasūtījums ir sagatavots un tas man jāizņem 3 dienu (nevis darba dienu) laikā. Sms saturēja norādi, lai es pārliecinos par darba laiku. Zinot, ka brīvdienās pie tc ozols ir daudz klientu, bet man pasūtījuma saņemšanai bija nepieciešams braukt ar piekabi, apskatījos mājaslapā, ka K Senukai...
K Senukai - Slikts serviss
Ļoti slikta apkalpošana. Pārdevējs nelaipns, netīrs, smirdīgs un nopīpējies. Vēlējāmies nopirkt durvju rokturi, palūdzām konsultantam palīdzību, uz ko sekoja atbilde - meklējat paši. Piedodiet, bet vai apkalpošanas sfērā mums kā klientiem ir jāsaņem šāda attieksme? Vispār lielākā daļa darbinieku ir ļoti nelaipni pret klientiem! P. S - ieteiktu darbiniekiem ievērot minimālās higiēnas prasības…
K Senukai - Veicina Covid izplatīšanos
Nezinu cik klases izglītības ir veikala vadītājam,3 vai 5, bet Covid ierobežojumi šajā veikalā tiek vērsti vairāk uz Covid izplatīšanos, nekā uz ierobežošanu. Šodien jaunums: ratiņi pieslēgti (bet pēdējā laikā, cik zināms, skaidrā nauda lielākai daļai cilvēku kabatās nemaz nav; un ierobežojumu laikā (ja ratiņu lietošana ir obligāta) - ratiņi netiek pieslēgti) , bet groziņu gandrīz nav. Bet bez ratiem vai groziņiem iekšā nelaiž. Rezultātā pie ieejas drūzmējas cilvēki, neievērojot nekādu...
K Senukai Ulmaņa gatve - Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā
Ļoti nelaipni konsultanti santehnikas nodaļā. Pajautājām palīdzību pie ūdens krāniem konsultants atbildēja, ka varbūt atnāks, bet neatnāca. Kad pēc vairākiem, neatlaidīgiem saucieniem pēc palīdzības ar neapmierinātu izskatu, jo atrāvu no privātām sarunām izrādījās ka prece nemaz nav pieejama šajā veikalā.
Senukai - Preces zādzība
Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, jo nopirkto preci nozog vai pārdod citam klientam, iespējams, - dārgāk. Ar 100% priekšapmaksu apmaksāto preci gaidīju mēnesi, bet no tās 1/3daļa tika nozagta jau piegādes laikā Rīgā, Maskavas ielas 418 a veikalā, par ko atvainojās veikala darbiniece un pajautāja, vai es vēl vēlos saņemt atlikušo preci. Atbildēju, ka jā. Nākamajā dienā, iztērējis savu laiku un līdzekļus, atbraucu uz šo pašu veikalu pakaļ atlikušajai precei. Gaidīju aptuveni 1 stundu...