220.lv - Slikts Serviss
Saņēmu preci, prece bojāta - nestrādā tālvadības pults. Uzraktiju epastu, pasaka ka man atbildēs 1 darba dienas laikā. Atnāk velviens epasts, pasaka, ka atbildēs 2 darba dienu laikā. Neviens nav atbildējis. Zvanu, pasaka ka atsūtīs epastu - kā atgriezt preci. Neko neatsūtija. Pēc 5 stundām zvanu atkal, paceļ - Saka ka jābrauc pie viņiem uz vietas ar kaut kādu veidlapu kuru nezinu kur dabūt. Uzjautāju "obligāti? Kapēc es nevaru atgriezt preci tā pat kā saņēmu? Caur omnivu" atbild - varat, bet ar veidlapu.
1. Kur man dabūt tādu atgriešanas veidlapu?
2. Man par atgriešanas pasākumu pašam jāmaksā? Parasti jau ir tā ka kantoris atsūta kodu kuru ievadīt atgriežot preci un viss.. Vsjo, pakomātā iekšā un aidā jūriņā.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Maikls Diks!
Mums patiešām žēl, ka Jūsu pasūtītā prece nedarbojas.
Par katru saņemto sūdzību no klienta puses, mēs uzmanīgi pārbaudam klienta sniegto informāciju un vērtējam vai darbinieks attiecīgās situācijas risināšanā rīkojies saskaņā ar instrukciju.
Pārbaudot sistēmā pieejamo informāciju, redzam, ka preci pasūtījāt no Marketplace pārdevēja "TopNuolaidos Lt", Lietuvā. Tā kā darījumu slēdzāt ar šo uzņēmumu, mums nav tiesības pieņemt lēmumu šī pārdevēja vietā, tomēr mēs esam iztrādājuši sistēmu, lai palīdzētu klientiem atgriezt preci pārdevējiem, turklāt bez tiešām izmaksām. Pēc sistēmas datiem, preci saņēmāt 23.02 no paša rīta. Uzreiz pēc preces saņemšanas, mūsu sistēma izsūta klientam automātisko e-pastu uz profilā reģistrēto epasta adresi, kur ir pievienotas saites uz 14 dienu atgriešanas noteikumiem, garantijas nodrošināšanas noteikumiem, kā arī uz minēto atteikumu tiesību veidlapu. Visa šī informācija ir pieejama arī 220.lv mājas lapā.
Pārbaudot mūsu darbinieku rīcību, secinām, ka Jūs sūdzībā sniedzat nepatiesu infomāciju. Preci saņēmāt 23.02 no rīta un tās pašas dienas plkst. 11:23 zvanu centra darbiniece balstoties uz Jūsu zvanu, nosūtīja visu informāciju par preces atgriešanu ar saitēm un pielikumiem. Respektīvi, līdz brīdim, kad saņēmāt informāciju par to, kā atgriezt preci, pagāja 5 minūtes un otro reizi zvanu centra darbinieks info nosūtīja nedaudz vairāk kā 3h pēc pasūtījuma saņemšanas.
Acinām iepazīties ar abos e-pastos nosūtīto informāciju.
220.lv
Добавить комментарий