Решено220.lv - Piegades laiki
24.01.2023 pasūtiju preci. Piegades termiņš bija 01.02.2023. 01.02.2023 saņemu sms, ka pasutījums kave un būs 06.02.2023. 06.09.2023 saņemu sms, ka prece būs 09.02.2023. 10.02.2023 saņemu e-pastu, ka pasutījums ir atlcelts un naudu atpakaļ saņemšu 2-7 darba dienas laika. Vai tas ir ok? Es samaksaju naudu lai saņemt preci, nevis lai viņi gandriz menesi izmantoja manu naudu un galu gala atgrieža to. Agrāk 220.lv bija ļoti forš veikals, tagad vairāk tur neko nepirkšu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Jevgeņij!
Atvainojamies par nepatīkamo iepirkšanās pieredzi!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības
centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "MYFUSION SIA". Diemžēl, Pārdevējs neinformēja mūs par to, ka Jūsu pasūtītā prece nebūs pieejama, tāpēc mūsu sistēma automātiski pārliek piegādes datumu un informē klientu par kavēšanos.
Pēc 3. piegādes datuma pārcelšanas, mums nekas neatliek, kā atcelt pasūtījumu, jo maz ticams, ka Pārdevējs to izpildītu.
Ļoti atvainojamies par sagātajām neērtībām!
220.lv
Paldies par skaidrojumu.
Skumji, ka labs internetveikals pārbūvēts uz platformu ar neuzticamiem pārdevējiem.
Naudu saņemu. Lai jums veicas!
Комментарии (2)
220.lv pedējā laikā ir ļoti nekvalitatīvs, man nepatīk. ne laikā piegādā, ne atbilstošu preci.
Sveiki, 220 pārstāvis aizmirsa piebilst, ka mēs, kā pārdevējs, jūsu naudu neredzam, kamēr pasūtījums nav piegādāts + vēl laika periods. Atvainojamies, ka nevarējam laicīgi izpildīt jūsu pasūtījumu.