220.lv - Nenāk pretī klientam
Nevienam neiesaku iegādāties preces www.220.lv
klientu serviss zem katras kritikas! Apmaksu veicu kā juridiska persona bet pavadzīmi izrakstīja kā fiziskai personai. Rakstu uz norādīto e-pastu un palūdzu lai pārtaisa pavadzīmi uz uzņēmumu (ja var tad izlabo, ja nevar tad lai anulē fiziskās personas pavadzīmi un izraksta jaunu uz juridisko) , taču man pasaka ka tas nav iespējams. Vispār neredzu problēmu to izdarīt.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, bulgins!
Neredzot pasūtījuma numuru, varam sniegt atbildi tikai pēc situācijas būtības.
Pavadzīmes tiek sagatavotas un nosūtītas klientam automātiski pēc 220.lv klienta profilā norādītās informācijas. Ja profilā, no kura veicāt pasūtījumu, ir norādīti fiziskās personas dati, tādi tiek norādīti arī rēķinā. Ja pasūtījumu veicāt no Marketplace pārdevēja, mums nav pat teorētiskas iespējas mainīt citas juridiskās personas izsniegtu rēķinu. Arī gadījumos, kad preces pārdevējs ir 220.lv, rēķins kā tāds nav labojams. Varētu anulēt pasūtījumu, "laužot" sistēmu un izstrādāto kārtību, iesaistot IT un 2 valstu grāmatvedības departamentu darbiniekus, varētu pārtaisīt pasūtījumu un rēķinu, bet viena šāda manipulācija patērē pārāk lielus resursus, tāpēc tas netiek darīts.
Ja mūsu veikalā pasūtat preces arī uzņēmuma vajadzībām, iesakām izveidot profilu ar juridiskās personas datiem, tad arī rēķini tiks sagatavoti ar uzņēmuma datiem.
Veiksmīgus pirkumus vēlot,
220.lv
Добавить комментарий