220.lv - Prece neatbilst solītajam
Nopirku boileri. Prece neatbilst solītajam. Aprakstā solīta B energoklase. Īstenībā ir C klase. Klientu serviss teica sūtīt epastu ar bildēm un problēmas aprakstu, bet atbildi nesniedz. Solīja, ka informēs par preces piegādi, kad prece tiks nodota kurjeram. Rezultātā par piegādi uzzinājām 10 min pirms piegādes, kad ar mums sazinājās jau kurjers. Labi, ka tobrīd bijām mājās.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, mare!
Atbildes uz klientu epastiem tiek sniegtas 2-3 darba dienu laikā. Ja situācija ir steidzama, pēc e-pasta nosūtīšanas, Jūs varat mums piezvanīt uz klientu apkalpošanas centru, kas darbojas 24/7.
Attiecībā uz energoefektivitātes klasi nevaram atbildēt, nezinot pasūtījuma numuru. Pastāv iespēja, ka aprakstā ir kļūda. Lūdzam sazināties ar mums zvanot uz +371 25 220 220.
220.lv pats neveic piegādes, bet nodrošina tās ar kurjerdienestu starpniecību. Mums ir vienošanās ar kurjeriem, ka piegādes dienā kurjers sazinās ar klientu un precizē piegādes laiku, kad klients varēs saņemt preci. Pēc sūdzības saprotam, ka saziņa notika, Jūs bijāt mājās un preci saņēmāt.
220.lv
Комментарии (3)
tev vienkarsi neveicas
Kada ir atskiriba starp B un C klasi es domaju tas tikai mersedesiem.
Jā, viņi tirgo preces, kas galīgi neatbilst aprakstam. Apraksts vienmēr ir slavinošs.