220.lv - Slikts serviss
1) Pārdod preces, kuras pašiem nav, divas nedēļas Sola, pēc divām nedēļam atceļ pasūtījumu, kaut arī prece viņu lapā joprojām uzrādās kā pieejama;
2) Zvanu centrā ir izvēle krievu valodā;
3) Ja brauc pats pakaļ lielāka izmēra precei, tad ir jāstāv divās rindās - sākumā veikalā, kur "izraksta", pēcāk noliktavā, kur izsniedz preces, it kā noliktavā nebūtu printera...
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Pēteris G!
Atvanojamies, ka nevarējām izpildīt Jūsu pasūtījumu.
Mūsu mājas lapā atradīsiet vairāk nekā 2 miljonus dažādu preču un mēs nemaz neslēpjam, ka mums tās nav noliktavā.
Tās preces, kas atrodas mūsu noliktavā, mēs piegādājam vienas dienas laikā. Savukārt pārējās - pēc klienta pasūtījuma saņemšanas, mēs veicam pasūtījumu no piegādātāja. Saņemot preci no piegādātāja, veicam piegādi klientiem. Diemžēl, reizēm piegādātājs neizpilda pasūtījumu vai preces piegādi veic ar kavēšanos.
Jūsu ērtībām, lielgabarīta preces variet pasūtīt arī ar piegādi uz mājām.
Veiksmīgus pirkumus vēlot,
220.lv
Добавить комментарий