| Адрес: |
Mūkusalas 41 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
|---|---|
| Телефон: | +37163588024 |
| Время работы: |
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00 |
| Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
| Социальные сети: |
1a.lv - Жалобы и отзывы
1a.lv - Ļoti slikts pēcpārdošanas serviss
Ja vēlaties pabojāt nervus, iegādājaties preces 1a.lv. Ar bojāto preci varēsiet paskraidīt pa servisiem. Vai arī saņemsiet pretīm nesaprotamu atteikumu pieņemt bojāto preci. Ja argumentu pietrūks, liks izpildīt kaut ko ļoti stulbu. Vārdsakot, visas 1a.lv problēmas jūs risināsiet paši.
1a.lv - Krāpšanās, slikts serviss
Pasūtījuma numurs b000244811
noformējām pasūtījumu uz nomaksu 29.11.20.
Pasūtīts ledusskapis, tvaika nosūcējs ar filtru.
1a.lv apstiprināja pasūtījumu 30.11.20.
Piegāde tika vairākas reizes atlikta uz nenoteiktu datumu.
17.12.20 saņēmām epastu ka piegādes laikā sūtījumus tika bojāts, un tiks atgriezts noliktavā. Uzrakstīja ka pasūtījums tiks atcelts.
Nesaprotamu apstākļu dēļ decembra beigās tomēr tika piegādāts tvaika nosūcējs ar filtru.
Janvārī sākās nomaksas maksājumi uz pilnu...
1a.lv - Krāpšanās, slikts serviss
Noformējām pasūtījumu uz nomaksu 29.11.20.
Pasūtīts ledusskapis, tvaika nosūcējs ar filtru.
1a.lv apstiprināja pasūtījumu 30.11.20.
Piegāde tika vairākas reizes atlikta uz nenoteiktu datumu.
17.12.20 saņēmām epastu ka piegādes laikā sūtījumus tika bojāts, un tiks atgriezts noliktavā. Uzrakstīja ka pasūtījums tiks atcelts.
Nesaprotamu apstākļu dēļ decembra beigās tomēr tika piegādāts tvaika nosūcējs ar filtru.
Janvārī sākās nomaksas maksājumi uz pilnu pasūtījuma summu kas ietver arī...
1a.lv - Slikts serviss
Pasūtot preci apsola pasūtījuma izpildi 1 darba diena laikā. Taču pēc apmaksas preces saņemšanas termiņu pārliek uz vēlāko datumu. Zvanot uz 1a.lv operators teica ka preci nav iespējams saņemt ātrāk jo pārāk daudz pasūtījumu. Iepriekš par to, protams, es netiku informēts. Ne iesaku šo veikalu ne kura gadījumā, labāk iepirkties citā veikalā un būt pārliecinātam par to ka veikals respektē savus klientus. Kategoriski nē iesāku 1a.lv.
1a.lv - Bojāta prece, slikts serviss
Klientu serviss ir zem nulles. Pēc 8 mēnešu lietošanas JBL austiņas tika nogādātas Garantijas servisā. Tas devis atzinu - ražošanas defekts. Tātad nederīgas un pārdevējam jārīkojas - jāsamaina prece vai jāatgriež nauda. Pēc 2 mēnešiem 1a Garantijas pakalpojumu konsultants atsūta epastu ar lūgumu garantijas atzinumuatsūtīt ieskanētā veidā, nevis fotogrāfijas veidā, jo ražotājam nederot fotogrāfija.
1a.lv - Krāpšana, slikts serviss
Paliku bez preces un bez naudas, sliktākā apkalpošana, ignorēšana.
2021. Gada 14. Janvārī iegādājos internet veikalā 1a.lv gaisa mitrinātāju, summa 63.99€.
2021. Gada 19. Janvārī atgriezu preci veikala pārstāvniecībā t/c “ozols” saskaņā ar visiem internet veikala noteikumiem un lr likumu par attālinātajiem pirkumiem. Uz doto brīdi (pagāja 36 dienas kopš atgriezu preci) joprojām netika atgriezta samaksātā summa un nav sniegta informācija, kad tas notiks. Jau 3 nedēļas zvanu veikalam vairāka...
1a.lv - Krāpšanās un slikts serviss
19.12.2020 tika pasūtītas smaržas Smaržas Hugo Boss The Scent for Her 30ml EDP 29,95 € Kuras es saņēmu 28.12.2020 DPD pakomatā atverot vaļā sagaidīja pārsteigums kurā bija citas smaržas Tualetes ūdens Naomi Campbell Private 15ml EDT nekavejoties tās tika 29.12.12.2020 ar DPD kurjeru aizsūtītas atpakaļ.Līdz šim brīdim neesmu saņēmis ne preci ne arī naudu.Visu cieņu 1a.lv kolektīvam.
1a.lv - Neatbild uz zvaniem, ne e-pastiem, lai risinātu situāciju par neejošu skrejceliņu
22.01.2021 pasūtīju caur interneta veikalu 1a skrejceliņu ar saņemšanu k senukai ozols, mazā rencēnu iela 1, Rīga, varēju to izņemt 30.01.2021, kuru arī izņēmu tajā pašā iepriekš minētā dienā. Izsaiņojot un stellējot to kopā, pamanīju uz motora pārsega palielas plaisas, kā dēļ skrūvējuma vietas neturas kopā, nodomāju, nekas, pārsegs noteikti netraucēs tā darbībai. Var arī salīmēt plaisas. Jau 5. Februārī skrejceliņš nedarbojas, displejā izmet erroru. Vairākas reizes mēģinot ieslēgt - rezultāt...
Решено1a.lv - slikts serviss
03.01. Veicu pasūtījumu internetveikalā 1a.lv.
Preces iegādājos līzingā uz nomaksu, sadarbojoties ar inbank, ko arī 1a.lv piedāvā.
Pasūtījuma nr. B000316161.
Sākotnējais piegādes datums bija norādīts 04.02.
Pienāca norādītais datums, ne ziņu ne miņu no 1a. Sazinājos, izmantojot e-pastu, jo sazvanīt protams, nav iespējams. Atbilde sekojoša - piegāde aizkavējusies. Sola uz 12.02.
Pienāk norādītais 12.02. - atkal klusums. Sazinos - atbilde tā pati. Sola uz 19.02. Pienāk 19.02. - vēl joprojām...
1a.lv - Slikts remonta serviss
Es nopirku datoru asus vivobook flip 14 (3258180597629) 21. Oktobrī. Lietoju viņu 3 mēnešus, bet pēc tam man Saka trokšņot ventilators. Atdevu viņu servisscentrā (09.02.2021) , esmu saņēmusi atpakaļ viņu šodien (17.02.2021) . Viņu man atdeva pirmkārt, ar salauzto korpusa Stūri un kad es atbraucu mājas, gribēju to ieslēgt, bet viņš ļoti ilgi ieslēdzas.
Vēlāk kad es atveru internet saiti, viņš apstājas un beidza reaģēt. Pēc kāda laika es varēju iziet no interneta uz desktopu, un dators atkal...
1a.lv - Slikts serviss, klienta ignorēšana, naudas neatdošana
Biju internetveikala 1a.lv ilggadīga kliente. Vienmēr viss bija labi - ātra pasūtījuma apstrāde un piegāde. Tā bija līdz brīdim, kad nācās pirmo reizi atgriezt nopirkto preci (līdz šim nekad neko neatgriezu šim pārdevējam) .
2020. Gada 10. Decembrī veicu preces atgriešanu no pasūtījuma nr. B000244125
prece: y00000104648136828 smalcinātājs tefal mb756g, 200w, Cena 47.99 eur.
Preci atgriezu, jo nelikās normāli milzīga sprauga starp plastmasas detaļām ierīces apakšā. Kaut gan pircējam jebkurā...
Решено1a.lv - Krāpšana, slikts klientu atbalsts
2020. Gada 23. Decembrī saņēmu klientu centrā preci, par kuru uz vietas samaksāju ar karti. Pārdevējs preci neizsniedza, atteikuma čeku neizsniedza, bet paziņoja, ka kļūdas dēļ viņš nevar preci izsniegt.
Lūdza, lai samaksāju vēlreiz, bet 1. Reizē ieturēto naudu firma man atskaitīs atpakaļ.
1) samaksāju skaidrā naudā
2) 24. Decembrī no mana konta tika noņemta ieturētā summa
e-pastos darbinieki neatbild principā, vai ar krietnu aizturi vairāk par nedēļu. Info tālruņu darbinieki nav gandrīz...
1a.lv - Asus Gamins tuf portatīvais dators
Nopirku jaunu portatīvo datoru. Sludinājumā rakstīts procesors Intel® Core™ i5 ar 8 kodoliem. Kā average lietotājs saprotu, jo vairāk kodolu, jo labāk. Papētu sīkāk nemaz 8 kodoli šim procesoram nevar būt tikai 4. Sludinājumā teikts windows 10 home nāk līdzi. Ieslēdzu saņemot datoru iekšā un atklājas, ka windows nemaz nav.
1a.lv - Vairākas bojātas preces.
Pasūtīju mehānisko klaviatūru, kurai pēc divām dienām sāka kārties apgaismojums (raustīties un kāda no lampiņām vienkārši izdega) uzreiz uzrakstīju 1a, lai apmaina preci, atbilde atnāca tajā pašā dienā, kad uzrakstīju 22. Janvārī, ka preci atgriezt nevajag un uz manu kontu tiks atskaitīta atpakaļ nauda.
Nauda līdz šim nav atnākusi, dažreiz atbild, ka nauda tiks saņemta pēc entām dienām.
Nākamais pasūtījums bija datorpele, kurai bija jābūt pie manis jau pēc 7 dienām, bet tā atnāca pēc divām...
1a.lv - Slikts serviss
Atgriezu preci, bet naudu gaidu jau mēnesi! Ir noteikts, ka "komersantam jāatmaksā visi maksājumi 14 dienu laikā no dienas, kad komersants ir saņēmis preces atpakaļ vai kad patērētājs ir iesniedzis apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ. " tātad, kavējums ir jau 2 nedēļas.
Sazvanīt nav iespējams, gaidu Rindā līdz telefons atvienojas. Tā vairākas reizes pēc kārtas un vairākas dienas. Rodas iespaids, ka telefons netiek apkalpots. Uz e-pastiem tiek saņemta standarta atbilde...
1a.lv - Обман, Плохой сервис
Ужасное магазин,
1) Перед новым годом всё четка в сроки выполнили тут пишут 8 числа доставка. Спустя сутки уже 10 числа доставка. Сроки доставки увеличились в связи Covid-19. А кол-во заказов не менялось разве в декобре когда все покупали на подарки?!
2) спустя время в корзине появляются товары которые ты не заказывал. Вначале стандартные отписки у Вас этот товар не заказан только этот. Мы не видим этого. Когда им присылаешь скрины и видео отписуются передали в IT отдел. И вы об этом сказали...
1a.lv - Slikts serviss
Plānota piegade 30.12 nenotika. Jaunais gads, viss ir pārslogots + tas COVID. Viss ir saprotami. Nosutiju e-pastu un saņemu atbildi ka prece tiks piegādāta 11.01.
13 un 14.01 izdevās sazvanīt info centru. Abas reizes atbildēja ka rit būšot. Esot noliktavai vai jau komplektējad.
18.01 - info centra darbinieks apsolīja noskaidrot un atzvanīt atpakaļ. 20.01 - cits darbinieks solīja atkal pārbaudīt un uzrakstīt e-pastu. Nesaņemot ne zvanu ne e-pastu, izlēmu dažas dienas vēlāk aizbraukt uz veikalu...
1a.lv - Krāpšana un slikts serviss
Не покупайте у них ничего! Мошенники!
Пришли за товаром перед рождественскими праздниками, выдали коробку, заплатили на месте. Решили на меcте укрыть коробку, так как по габаритам показалось не то, а там совершенно другой товар в 30 раз дешевле!
Там же на месте попросили выдать верный товар или вернуть деньги, и нам отказали! Обещали выплатить на счет, так как на месте вернуть наши наличные средства, которые мы им отдали 3 минуты назад, они не могут!
Уже февраль, пошел 3ий месяц постоянно звоним, ездим в гости и корят завтраками, что делать? Товар дорогой, очень жалко денег.
1a.lv - Slikts serviss
Esmu bijis, nosacīti, šī interneta veikala pastāvīgais klients, un visu laiku varēju teikt tikai to labāko. Reziēm, biju arī patīkami pārsteigts, ka preces tika piegādātas ātrāk par norādīto piegādes laiku. Taču pēdējais pirkums šajā interneta veikalā ir licis man mainīt domas.
Tātad 22.12.2020. 1a.lv pasūtīju preces. Kad pasūtījums tika apstiprināts, plānotais piegādes laiks tika norādīts 20.01.2021. Pamanīju arī informāciju, ka, sakarā ar covid-19, piegādes laiks var kavēties par 5 darba...
1a.lv - Mūžīga termiņu pagarināšana
Veicu pasūtījumu 22.01, viss Super, izvēlos saņemšanu veikalā, jo uzskatu, ka tas būs ātrāk. Tomēr mani piegādes dati ir mainījušies 48926 reizes. Katru dienu, dienā pat vairākas reizes. Rakstot e-pastu, atvainojas par situāciju, jo liela noslodze un viss. Vai tas ir normāli? Nevaru pat kārtīgi zināt datumu, lai ieplānotu došanos uz veikalu. Varbūt uzreiz ieteiktu likt tālāko termiņu, nevis katru dienu to mainīt?
Sākotnēji saņemšana 26.01, tad 29.01, tad 2.02. , tad 05.02, tad atkal 29.01, tad 28.01, tagad atkal 2.02, tas liecina par briesmīgu servisu.
Mans pēdējais pirkums šajā veikalā.