Решено1a.lv - bojājums
Tātad , es iegādājos 1a.lv i-veikalā operatīvo atmiņu . Kingston hyperx fury rgb 32gb 3200mhz cl16
ddr4 kit of 2 hx432c16fb3ak2/32. Pasūtījuma nr B000208695 Datums kad pirku 2020.11.20
Nokalpoja apmēram 2 mēnešus ,nosūtīju 28.01.2021 uz garantiju RĪGA,mazā Rencēnu iela1,k-senukai-1A
klientu centrs OZOLS LV1004 t 29555586. Telefons atslēgts. Bet 1a.lv atbild gaidiet, kad pazvanu uz t 63588024 . Zvanu katru nedēļu ,atbilde ''ir garantijas servisā'', vai noliek klausuli un nerunā.
26.03.2021 zvanīju un ''jaukā dāmā '' galā saka ,jā ir garantijas servisā . Jautāju ,kad varu izņemt?
Dāma atbildēja ''tūlīt pajautāšu šefam, un jums atzvanīšu''. Tā atzvzna līdz šim brīdim. Jūtos apzagts un esmu gatavs vērsties tiesību sargājošās iestādēs.
Gribu atpakaļ savu preci.
Atrisināta ,1a.lv interneta veikals atgrieza atpakaļ naudu par
bojāto operatīvo atmiņu Kingston. N atvainojās par ilgo gaidīšanas laiku.
Комментарии (3)
COVID-19
Tad arī tā pateiktu. :)
Ok,tātad .Šodien no 1a ienāca info,beidzot. Ka konstatēta neatbilstība op. atmiņā.
Varbūt problēma tiks atrisināta. Kad būs problēma atrisināta,sūdzīmu noņemšu.Izrādas
šie par tevi var nelikties ne zinis pat līdz 70 darba dienām,parasti sīko druku neviens nelasa.
Nu dzīvosim, redzēsim.