Решено1a.lv - slikts serviss
03.01. Veicu pasūtījumu internetveikalā 1a.lv.
Preces iegādājos līzingā uz nomaksu, sadarbojoties ar inbank, ko arī 1a.lv piedāvā.
Pasūtījuma nr. B000316161.
Sākotnējais piegādes datums bija norādīts 04.02.
Pienāca norādītais datums, ne ziņu ne miņu no 1a. Sazinājos, izmantojot e-pastu, jo sazvanīt protams, nav iespējams. Atbilde sekojoša - piegāde aizkavējusies. Sola uz 12.02.
Pienāk norādītais 12.02. - atkal klusums. Sazinos - atbilde tā pati. Sola uz 19.02. Pienāk 19.02. - vēl joprojām klusums. Esmu aizsūtījusi vairākus e-pastus ar lūgumu precizēt piegādes datumu. Atbildes nav vēl joprojām.
Lieki piebilst, ka līzinga pirmais maksājums norādīts kā 20.02. - par ko es maksāšu? Par to, kas man nav piegādāts un nezinu vai vispār tas tiks izdarīts? Tūlīt jau būs 2 Mēneši. Gaidu situācijas risinājumu!
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
25.02. tika
piegādāta daļa preču, 01.03. atlikusī daļa! paldies, ka atrisinājāt šo situāciju!
Комментарии (2)
Jūsu vietā es ne nožēlotu laiku un vērstos pa taisno uz patērētāju tiesību aizsardzības dienestu un tad uz tiesu. Šis uzņēmums prot tikai krāpt cilvēkus un tam jau sen jābūt ciet
pēc divu mēnešu ilgas gaidīšanas un centieniem sazināties, 25.02. tika piegādāta daļa preču, 01.03. atlikusī daļa! ja nebūtu iespringusi, šaubos, vai būtu ko saņēmusi. visticamāk, gaidītu vēl divus mēnešus!
paldies 1a, ka beigu beigās atrisinājāt situāciju!