1a.lv - Krāpšanās, slikts serviss
Noformējām pasūtījumu uz nomaksu 29.11.20.
Pasūtīts ledusskapis, tvaika nosūcējs ar filtru.
1a.lv apstiprināja pasūtījumu 30.11.20.
Piegāde tika vairākas reizes atlikta uz nenoteiktu datumu.
17.12.20 saņēmām epastu ka piegādes laikā sūtījumus tika bojāts, un tiks atgriezts noliktavā. Uzrakstīja ka pasūtījums tiks atcelts.
Nesaprotamu apstākļu dēļ decembra beigās tomēr tika piegādāts tvaika nosūcējs ar filtru.
Janvārī sākās nomaksas maksājumi uz pilnu pasūtījuma summu kas ietver arī ledusskapi. 1a.lv sadarbības partneris inbank Latvia paskaidroja, ka maksājuma summu nesamazinās, un ka par 1a.lv pasūtījumu izpildi neatbild.
Vairākkārtīgi esam sazinājušies ar 1a.lv gan telefoniski, gan caur epastu. Abos saziņu veidos konkrētas atbildes netika sniegtas, solīja noskaidrot un sazināties, kas nekad netika darīts. Pēc daudziem mūsu uzstājīgiem centieniem atrisināt lietu (samazināt maksājuma summu atbilstoši daļēji izpildītam pasūtījumam, vai izsniegt alternatīvu ledusskapi) , 1a.lv 26.02.21 atsūtīja divus atsevišķus epastus, vienā norādot ka pasūtījums ir izpildīts pilnā apmērā, un otrajā epastā tika atsūtīts faktūr rēķins kurā norādītas visas pasūtītās preces ieskaitot nepiegādāto ledusskapi, kā arī garantijas taloni visām precēm. Sazvanot klientu servisu, kā parasti mums netika sniegtas konkrētas atbildes, un solījās "visu uzzināt" un sazināties.
Rezultātā, aptuveni 3 mēnešus no pasūtījuma veikšanas mums nav pasūtītās preces, un tiek maksāts kredīts par nepiegādāto preci.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
Es gan pēc tāda appisiena neko nemaksātu.