1a.lv - Neatbild uz zvaniem, ne e-pastiem, lai risinātu situāciju par neejošu skrejceliņu
22.01.2021 pasūtīju caur interneta veikalu 1a skrejceliņu ar saņemšanu k senukai ozols, mazā rencēnu iela 1, Rīga, varēju to izņemt 30.01.2021, kuru arī izņēmu tajā pašā iepriekš minētā dienā. Izsaiņojot un stellējot to kopā, pamanīju uz motora pārsega palielas plaisas, kā dēļ skrūvējuma vietas neturas kopā, nodomāju, nekas, pārsegs noteikti netraucēs tā darbībai. Var arī salīmēt plaisas. Jau 5. Februārī skrejceliņš nedarbojas, displejā izmet erroru. Vairākas reizes mēģinot ieslēgt - rezultāts tas pats. Sagaidīju pirmdienu 08.02.2021 un uzrakstīju e-pastu uz 1a, ar jautājumu, ko varētu darīt šajā sakarā, jo sanāk, ka palietoju skrejceliņu tikai 7 dienas. Atrakstīja atpakaļ, ka nodos informāciju servisu centram un tā arī pazuda, uz atkārtotiem maniem e-pastiem vai zvaniem neatbild, kur nu vēl uz e-pastu par preces atrgiešanu un naudas saņemšanu atpakaļ. Ir pagājušas jau vairāk kā 14 dienas, kā laikā es varētu pieprasīt atgriezt naudu bez strīda, šajā gadījumā esmu nopirkusi skrejceliņa butaforiju par 400eur. Servisu es vairāk nevēlos, neticu, ka būs garantijas, ka atkal kas tāds neatkārtosies. Neiesaku iegādāties no 1a, skriesiet pakaļ kā mazie ezīši, un par jums nospļausies.
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Informācija ir nodota servisa nodaļai, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo situāciju.
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
Un kā pēc tāda iepirkties 1a.lv? Ar manīm šis uzņēmums dotajā brīdī arī nodarbojās ar krāpšanu. Cerams ja pasūtījums vispār būs izpildīts - saņemšu strādājošās precēs.