Решено1a.lv - Naudas neatgriešanos par bojātu preci
Gribējām nopirkt bērnam slidkalniņu populārā internet veikalā 1a.lv un ļoti vīlāmies internetveikala darbībās. Pēc preces iegādes, atvedot mājās slidkalniņu konstatējām, ka tas ir bojāts un nākamajā dienā sazinājāmies pa telefonu ar konsultantiem, lai uzzinātu kā mums rīkoties tālāk (no paša sākuma jau teicām, ka vēlamies vai nu preci samainīt, vai arī atgriezt naudu) . Mums pateica rakstīt epastu ar visām defekta bildēm, un tad tas jautājums tiks atrisināts. Uzrakstījām. Ar atbildēm veikals nesteidzās, un vēlāk ignorējot to, ka mūs neapmierina preces kvalitāte un vēlējāmies vai mainīt, vai atgriezt naudu, servisa konsultants uzstājīgi piedāvāja atmaksāt tikai daļu no preces vērtības un lai mēs to Kalniņu atstājam sev. Tomēr, tika sarunāts, ka preci atgriezīsim filiālē Priedaines ielā. Aizpildījām visus papīrus, atdevām slidkalniņu. Kļūdas pēc vispirms norādīja nepareizu konta nr. , pa epastu izlabojām pareizo un servisa konsultants apstiprināja, ka informācija pieņemta un konta nr. Ir izlabots. Pēc 3 nedēļām mēģinājām kontaktēties pirms sūdzības rakstīšanas, bet tikām ignorēti. Nauda jau netiek atgriezta jau mēnesi.
Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Nauda tiks atmaksāta uz Jūsu norēķinu kontu 4 darba dienu laikā.
Ceram uz pozitīvu sadarbību un vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Operatīvi noreaģēja uz sūdzības, un šodien saņēmu atgriezto naudu uz konta.
Комментарии (1)
Pashi iesniedz nepareizu konta numuru un vel brinas ka naudas nav.