1a.lv - Slikts serviss
Saņēmuši krēslus 3. Martā, vienu krēslu ar brāķi. Es viņiem rakstīju, viņi atbildēja 3 dienu laikā viņi sniegs atbildi, un viss ir kluss. Zvanīju un rakstīju viņiem, šodien viņi tikai atbildēja. Nest krēslu uz veikalu vai nosūtīt ar kurjeru. Es uzrakstīju, ka man vajag kurjeru, viņi vairs neatbild. Beztiesiskums, nekur citur nav tādu kā viņi.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
Viņiem vajag jūsu naudu un tur arī tas rūpes un mīlestība pret jums beidzās... nevis jūsu problēmas, tie lozungi ka mēs rūpējamies un mums ir svarīgi... Tas ir vnk lohatrons.. Tāpat tas krēsls agri vai vēlu nonāks pie pircēja kas vai nu atmetis ar roku pretenziju celšanai vai padomās ka pats sabojājis transportējot, reiz bija gadījums ar vienu internetveikalu kurah piegādāja preci ar redzami bojātu iepakojumu, protams nebūtu uz vietas ar viņu kurjeru izpakots it neko nepieraditu