LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Pasūtot preci apsola pasūtījuma izpildi 1 darba diena laikā. Taču pēc apmaksas preces saņemšanas termiņu pārliek uz vēlāko datumu. Zvanot uz 1a.lv operators teica ka preci nav iespējams saņemt ātrāk jo pārāk daudz pasūtījumu. Iepriekš par to, protams, es netiku informēts. Ne iesaku šo veikalu ne kura gadījumā, labāk iepirkties citā veikalā un būt pārliecinātam par to ka veikals respektē savus klientus. Kategoriski nē iesāku 1a.lv.

26.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 28.02.2021

Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Дополнено Павел Гордый 01.03.2021

Pēc lūguma nosūtīju e-pastu ar visiem pierādījumiem.
P.S. Profilā skaidri un dikti norādīts pasūtījuma izņemšanas datums - 1.marts. Taču zvanot uz 1a ļoti ne kompetents operators teica ka pasūtījums varbūt izpildīts tikai pēc dažām dienām, ka profilā norādīts tikai plānotais izņemšanas datums (Kaut profilā skaidri un dikti norādīts precīzais izņemšanas datums).

Дополнено Павел Гордый 01.03.2021

Gaidu atbildi no 1a jau vairāk nekā 3 stundas. Te jau var redzēt uzņēmuma attieksmi pret klientiem, kuri ir samaksājuši viņiem naudu.
Kāpēc man kā klientam ir jāgaida atbildi?
Jūsu laiks tuvojas beigām 1a. Ja pasūtījums ne būs izpildīts norādītajā laikā (šodien 01.03) - būs daudz grūtāk 1a, jau gandrīz ir gatava pretenzijā un pēc pretenzijās jau brauksim uz tiesu. Pie reizes varēs aizstāvēt citus klientus.

Дополнено Павел Гордый 01.03.2021

Pēc aptuveni 5 stundām es saņēmu atbildi no 1a. Ka arī vajadzēja gaidīt - saņēmu vienkārši Copy-Paste tipa vēstuli. It kā man jābūt interese par viņu pasūtījumu apjomu...
Es vēlos tikai saņemt preces par kurām esmu samaksājis. Ja uzņēmums zin ka viņiem var būt šāda veida problēmas - par to ir jāinformē pirms pasūtījuma pieņemšanas.
Domāju kā šo konfliktu būs iespējams atrisināt +/- mierīgi, bet tomēr būs jātiekas ar 1a pārstāvjiem tiesā.
Pārējiem cietušiem no 1a krāpnieciskiem darījumiem varu piedāvāt tikai gaidīt updates ši sūdzībā.

Дополнено Павел Гордый 02.03.2021

Caur strīdiem un konfliktiem ar 1a tomēr saņēmu pasūtījumu ar kavējumu. Nācās atkal sarunāties ar absolūti nē kompetentu operatoru ko pārāk grūti nosaukt par speciālistu. Protams, no pretenzijās ne atteikšos, uzskatu ka uzņēmuma 1a jāpazūd no Latvijas tirgū. Visus 1a krāpnieciskus darījumus būs jāpierāda tiesā.
Konflikts nav atrisināts, jo no 1a puses ne saņēmu ne atvainošanos, ne kompensāciju.

Комментарии (1)

Atbilde (screen1)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы