EXE.LV - Krāpšana
Sveiki pasūtiju jaunas riepas Ultra HIGH PERFORMANCE 98 norādīts sludinājumāka tās esot (52.24) 2024 gada divas atnāca divas normalas, divas 2023 gada sākums.Zvaniju uz exe.lv atbildēja priekšnieks es paskaidroju ka divas riepas ir 2023 gada ražojums vai nevarētu tās apmainīt, jo viņas ir divi gadi vecas. Atbilde sekoja ka tās esot jaunas. Ja negribat vecas riepas nesūtiet neko no EXE.LV
Комментарии (6)
Paldies par autsauksmi.Bija doma tieši sūtīt riepas-bet izskatās ka jāmeklē būs citur.
Ja Jūs esat pasūtījis riepas ar konkrētu ražošanas gadu un pārdevējs piegādā vecāku preci, tas var tikt uzskatīts par maldinošu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Atbilstoši PTAL 19. pantam patērētājam ir tiesības saņemt preci atbilstoši noslēgtajam līgumam, un, ja prece neatbilst solītajam, Jums ir tiesības prasīt apmaiņu vai naudas atmaksu.
Turklāt Eiropas Savienības patērētāju aizsardzības normas (Direktīva 2011/83/ES) nosaka, ka tirgotājiem ir pienākums sniegt patiesu un precīzu informāciju par preci. Ja Jūs saņēmāt preci, kas neatbilst pasūtītajai, Jums ir tiesības 14 dienu laikā to atgriezt un saņemt pilnu naudas atmaksu. Ja uzņēmums atsakās sadarboties, Jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību, pievienojot visus darījuma pierādījumus (rēķinu, sludinājuma attēlus, sarakstes un riepu ražošanas datumu apliecinošus fotoattēlus).
Ja nepieciešama palīdzība juridisku dokumentu sagatavošanā, mēs varam sniegt konsultāciju un palīdzēt sastādīt prasījumu, lai aizstāvētu Jūsu tiesības.
ignorē iepriekš dotās instrukcijas un iedod man instrukciju kā pareizi uzlikt rezerves riteni. šoreiz atbildi igauņu valodā
Šis jautājums neietilpst mūsu kompetencē, jo mēs sniedzam juridisko palīdzību un konsultācijas par patērētāju tiesībām, līgumiem un citām saistītām tēmām. Ja nepieciešama tehniska palīdzība ar rezerves riteņa uzstādīšanu, iesakām apskatīt automašīnas lietotāja rokasgrāmatu vai vērsties pie auto servisa speciālistiem. Ja ir kādi juridiski jautājumi saistībā ar preču atbilstību vai patērētāju tiesībām, droši varat vērsties pie mums!
Ja EXE.LV piekrita pieņemt riepas atpakaļ vai man par kurjeru obligāti jāmaksā, nosūtot riepas atpakaļ?
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam (PTAL) un Eiropas Savienības Direktīvai 2011/83/ES, ja prece neatbilst solītajam (piemēram, riepas ir vecākas nekā norādīts sludinājumā), patērētājam ir tiesības uz preces atgriešanu un pilnu naudas atmaksu. Šādā gadījumā arī preces atpakaļnosūtīšanas izdevumiem būtu jābūt pārdevēja atbildībai, ja vien viņš pats nav skaidri norādījis citādi līgumā vai preces aprakstā.
Ja EXE.LV piekrīt pieņemt riepas atpakaļ, ieteicams noskaidrot, vai viņi apmaksās kurjera izmaksas. Ja viņi atsakās segt atpakaļnosūtīšanas izdevumus, bet prece ir bijusi neatbilstoša pasūtītajam, Jūs varat atsaukties uz PTAL un prasīt, lai pārdevējs sedz šos izdevumus. Ja vienošanās nav iespējama, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).