Latvijas Pasts - slikts serviss
latvijas pastā 27.02.2025 ienāca divas pakas no aliexpress vienu saņēmu 28.01 pakomātā.
otra ir pazudusi neatgriezeniski un nezināmā virzienā(lv atbide uz manu pieprasījumu) man nav saprotams kā var nezināt ku r ir pazudusi ja par katru operāciju atbild konkrēts cilvēks(vai kā ir pieņemts Latvijā neviens ne par ko neatbild).atlīdzību var pieprasīt tikai nosūtītājs!
Комментарии (6)
Jūsu situācija ir ļoti nepatīkama un diemžēl nav retums, ka pasta sūtījumi tiek pazaudēti vai to izsekošana beidzas neskaidros apstākļos. Latvijas Pasta darbību regulē Pasta likums, kas nosaka, ka uzņēmumam ir jānodrošina sūtījumu izsekojamība un jāveic kompensācija par nozaudētiem sūtījumiem saskaņā ar starptautiskajiem un Latvijas normatīvajiem aktiem.
Ko darīt šajā situācijā?
1.Rakstiska pretenzija Latvijas Pastam – oficiāli pieprasiet skaidrojumu par nozaudēto sūtījumu un pieprasiet izmeklēšanu. Latvijas Pastam ir pienākums sniegt atbildi noteiktā termiņā.
2.Atlīdzības pieprasījums caur Aliexpress vai nosūtītāju – diemžēl, saskaņā ar Pasta likuma 40. pantu, kompensāciju var pieprasīt tikai sūtītājs, tāpēc, ja pirkums veikts AliExpress, vislabāk būtu sazināties ar pārdevēju un pieprasīt kompensāciju caur platformas strīdu sistēmu.
3.Vēršanās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) – ja Latvijas Pasts nesniedz atbildi vai problēma netiek risināta, varat vērsties PTAC, kas var izvērtēt, vai nav pārkāptas jūsu patērētāja tiesības.
Ja nepieciešama palīdzība sagatavot pretenziju vai oficiālu iesniegumu, varam palīdzēt sagatavot dokumentus, lai aizsargātu jūsu tiesības un panāktu taisnīgu risinājumu.
Koroče īsumā, jūsu paka ir padirsta un koroče neviens nezin tālāk kas notiks..
Koroče lvjurists ar visu savu garo penteri var iet apdirsties..jo paka ir reāli padirsta. Un pārējās visas emocijas arīdzan..
Nu padirsa tev. No kotad vēl gaidi... padirsa un un viss..
Es.u gatavs. Jei bogu.
Jums russien kropļielm davai pisiet taisni kur jūs negaida..