Berga Foto - Slikts serviss
Briesmīga kvalitāte – žēl, ka šogad bērnam nebūs normālu portretu, jo tādas bildes varu uztaisīt arī pati mājās, un, godīgi sakot, droši vien pat labākas! Ceru, ka nākamgad bērnudārzs šo drausmīgo kantori vairs nesauks. Pilnīga vilšanās!
Дополнено
DZidra Grinb
17.03.2025
Šķībi, neapstrādātas, grupas bildes drausmīgas, maz izvēles un dārgi. Viens un tas pats katru gadu.
Комментарии (4)
Sūdzaties Strazbūrā!
es labāk Tavai latviešu valodas skolotājai pasūdzēšos par tavu gramatiku, neesi to iemācījies
Ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst solītajam un ir pamatota vilšanās, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst līgumam un ir kvalitatīvs. Ja fotogrāfijas neatbilst gaidītajai kvalitātei, iespējams, varat pieprasīt pakalpojuma atkārtotu izpildi vai kompensāciju, ja tiek konstatēts, ka uzņēmums nav nodrošinājis solīto rezultātu. Ieteicams sazināties ar "Berga Foto" vadību un izteikt pretenziju par kvalitāti, pievienojot konkrētus piemērus. Ja uzņēmums atsakās risināt situāciju, patērētājam ir iespēja vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību.
Redzu ka Jūs neizprotat situāciju - man kā vecākam, un arī citiem vecākiem, jau ilgstoši neapmierina viņu serviss, bet iestādes vadība kategoriski nevēlas mainīt, jo tirgū ir modernas kompānijas ar labāku piedāvājumu, taču kaut kādu iemeslu dēļ (nojaušu ka ir maksāšana vadībai - interešu konflikts) lai strādātu konkrēti viena kompānija un tā ir Berga foto. Bet vadībai nospļauties ka katru gadu viens un tas pats sūds no Bergiem nāk... Berga kompānija nereaģē, kā jau minēju, gadu no gada nekas nemainās, tikai cenas uz augšu mainās