Līvānu centra aptieka - Slikts serviss
13.03.2025 datumā aptieka atvērās tikai 08: 30, kaut gan darba laiks ir norādīts no 08: 00. Sieva stāvēja pie durvīm no plkst. 08: 14. Sieva teica, ka vairāki klienti pirms viņas jau nesagaidīja aptiekas atvēršanos. Slikts serviss. Lūdzu veiciet pārrunas Arb darbinieci, lai dienu pirms darba neaizdzerās. Sieva aptiekā atstāj ne mazums naudas. Došos uz citu aptieku.
Комментарии (11)
Mazpilsētās visi viens otru zina. Var paņemt privāto telefonu, vai paprasīt pa tiešo, kas atgadījies. Gadās visāds šits dzīvē. Saslimst sīkais, māte guloša vai autiņš maita neiet..
Krāslavietis jau nesapratīs Līvānu problēmas. Mazpilsēta pilsētas problēmas nesapratīs. Pie Jums starp 3 iedzīvotājiem tā risina iekšējās problēmas. Mums tomēr ir 10 215 iedzīvotāji, nav tā ka visiem tālrunī ir 10k tālruņa numuri.
Pupseļ, es jau neprasu tev visus alkānus, bet svarīgus cilvēkus ir jāzina. Es rožupē ir tusējis, maz tu puik. Līvānus par lielu pilsētu var saukt tikai maza meitene, kā tu.
Kas tā pa čuhņ Rožupe?
Krāslavā un novadā ir gan tautas vairāk, gan arī zemes, puisīt. Līvānietis, kurš nezina Rožupi :D. Lielpilsētnieks :D.
Ak vai, aizskāru tupeņēdāja jūtas :D Bet vai Jums ir visu Krāslavas aptiekāru tālruņa numuri tālrunī pašam? :D
Varbūt nejauši aizgulejas un nokavēja transportu.
tulīt pieskries kukold noname tainsīgatiesaIRMANSFANS paplūtīs un līdīs atpakaļ misenē
Porziņģis izveseļojies
Līvānos viena aptieka?
Ja farmaceits ir piemēram negaidot saslimis, negaidīti nokļuvis slimnīcā, nelaimē utt, viņu aizvietot ierodas kolēģis no blakus esošām pilsētu aptiekām. Attālums līdz Preiļu pilsētai ~36 km, līdz Jēkabpilij ~30. Rēķinieties, ka autobusi brauc tā, kā viņi brauc, neviens nepakārtosies ārkārtas gadījumam aptiekā.
Ja tas farmaceits iepriekšējā dienā no darba ejot krita un salauza kāju, viņam protams bija ar visu salauzto kāju jāiet atpakaļ un jāpieliek informācija pie aptiekas durvīm. Savā veselība štrunts,galvenais, lai viena dāma dabū savas zāles, jo līdz otrai aptiekai nav spējīga aiziet ar veselām kājām.
Ja aptieka Līvānu centra aptieka atkārtoti neatveras noteiktajā darba laikā, tas var tikt uzskatīts par patērētāju tiesību pārkāpumu un negodprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 8. pantu, pakalpojumu sniedzējam ir pienākums nodrošināt, ka pakalpojums tiek sniegts atbilstoši solītajai kvalitātei un noteiktajā laikā.
Turklāt, ja uzņēmums sistemātiski neievēro darba laiku, klientiem ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par nepamatotu pakalpojuma nepieejamību. Šādas situācijas īpaši skar personas, kurām nepieciešamas recepšu zāles vai steidzama farmaceitiskā palīdzība.
Ja situācija atkārtojas, ieteicams rakstveidā vērsties pie aptiekas vadības ar oficiālu prasību nodrošināt pakalpojumu atbilstoši darba laikam. Ja reakcijas nav, nākamais solis ir sūdzība Veselības inspekcijai, kas uzrauga farmaceitisko iestāžu darbību.