Indexo bank - Slikts serviss
Не советую связываться с этим банком и выбирать его услуги! Мне перечислили 500€, в итоге из за этого взяли и времено заблокировали счёт. Говорят типо мол нужна проверка зачисления этих денег от кудаго и т. Д. Не в одном банке такого у меня небыло! Эту проблему они уже решают целую неделю. В суппорте игнор руют на письма. И повторяют каждый день одно и тоже, жди ждите ждите!
Комментарии (5)
Situācija, ko aprakstāt, liecina par iespējamu nepamatotu maksājumu aizkavēšanu un ierobežojumu piemērošanu, kas var būt pretrunā ar Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likuma 74. panta pirmo daļu, kurā norādīts, ka maksājumu pakalpojumu sniedzējam ir jānodrošina lietotājam piekļuve saviem naudas līdzekļiem bez nepamatotas kavēšanās.
Lai gan banka saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumu drīkst īslaicīgi iesaldēt līdzekļus aizdomu gadījumā, tai jāinformē klients skaidri un konkrēti, kādi dokumenti vai dati nepieciešami, kā arī jānodrošina atbilde saprātīgā laikā. Ilgstoša neinformēšana un atkārtota “gaidīšanas” pārcelšana bez konkrētas izskatīšanas dienas var tikt uzskatīta par pakalpojuma sniegšanas pienākumu nepildīšanu, kas grauj klienta uzticību un iespējams pārkāpj līguma noteikumus.
Ieteicams: – pieprasīt rakstisku paskaidrojumu ar konkrētu izskatīšanas datumu; – saglabāt sarakstes pierādījumus; – ja situācija netiek risināta, vērsties Latvijas Bankā, kas uzrauga maksājumu iestādes, vai iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram, ja esat fiziska persona – patērētājs.
Šādu attieksmi un rīcību no bankas puses nevar uzskatīt par normālu vai profesionālu. Ja klienta konts ir bloķēts bez pamatojuma un informācijas, banka pārkāpj klienta tiesības uz savas naudas brīvu izmantošanu.
Paldies liels
Kurš pilda banku uzraudzību? gadījumā ne Latvijas banka? Tur griezies!
Jau uzrakstīju.Pagaidam bez atbildes
Un tādā veidā viņi katru dienu velk laiku un sāka vienu un un to pašu