Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Pazaudēta paka, dpd nav ieinteresēts risināt problēmu
16. Novembrī 2020. Caur paku skapi nodevu savu paku dpd, lai to nosūtītu uz īriju. Apzināti izsūtīju paku pirms ziemassvētku haosa, lai tā laicīgi nonāktu galamērķī. Bet nu jau ir pagājuši 2 Mēneši un paka joprojām nav galamērķī. Dpd paši, protams, ne reizi nav zvanījuši vai rakstījuši, ka ar manu paku ir kāda problēma. Paka pēdējo reizi ir noskenēta īrijā 25. Novembrī, kopš tā brīža man vairs nav nekādas informācijas par paku, kā arī dpd nav sniedzis nekādu konkrētu informāciju. Sākotnēji dpd...
DPD - Piegādes kavēšanās
Interneta veikals 13.01 nodevis 4 pakas (riepas) dpd. 19.01. Uzrādās, ka šis sūtījums vēl nav nodots dpd (05757951639794, 05757951639795, 05757951639796, 05757951639797) . Pēc Ilgas gaidīšanas izdodas telefoniski parunāt ar dpd klientu apkalpošanas nodaļu, kur meitene apstiprina, ka pakas no no sūtītāja esam saņēmuši, bet lielās noslodzes dēļ vēl neesam paspējuši noskanēt/piereģistrēt un tāpēc man jāgaida. Citi vēl no pagājušā gada neesot saņēmuši savus sūtījumus un tas esot normāli. Tā ir...
DPD - Briesmīga darba organizācija
Sazvanīt nav iespējams, iegūt konkrētu informāciju par savu sūtījumu arī nē. Sūtījums, kurš 14.01 ienāca no lt Latvijā jau tika piegādāts 15.01. Bet sūtījums no pl, kurš 13.01. Ienāca Latvijā joprojām stāv šķirošana. Nevis liels sūtījumu apjoms, bet pilnīgs bardaks darba organizācijā! Zvanu centra darbinieki arī tikai atrunājas un neko jēdzīgu pateikt nevar. Izmantojām pakalpojumus, diemžēl, nosūtot sūtījumu uz ārzemēm, pēc tam izmantojām pakalpojumu - atgriezt sūtījumu izsūtītājam un tad sākā...
DPD - Piegādes termiņš
Tika veikts pasūtījums no interneta veikala, ar kurjer dienestu Dpd. Tika atsūtīta sms ziņa, ka piegāde būs 12.01.2021. Līdz šai dienai paka vēl joprojām nav piegādāta, skatoties izsekošanas kodu, rādās, ka paka stāv uz vietas jau nedēļu. Sazvanīt Dpd vienkārši nav iespējams.
РешеноDPD - Pazudusi paka
Tika caur lv Dpd pasūtīta prece kura beigās mistiski pazudusi. Atnāca sms, bet kad devāmies pēc preces paziņoja ka jūs jau preci izņēmāt no Salacgrīvas dpd punkta Cirkle K. Sazvanīt nav iespējams nevienu. Vizur automātiskie atbildētāji uz kuriem neviens nereaģē. Atbild ka strādā darba dienās no 9.00-18.00 tik laikam pirmdienas viņiem nav darbadienas. Turpmāk neizvēlēšos šo krāpnieku kantori. Un nevienam neiesaku.
DPD - Kritisks serviss!
Pasūtīju Sportland internetveikalā preci un kā piegādes serviss tika izvēlēts Dpd! Sportland no savas puses visu izdarīja kā vajag un pasūtījumu ātri nodeva dpd! Tagad ir problēma ar Dpd, sūtījumu piegādes termiņi ir vienkārši kritiski! Sūtījums cik dienas jau ir pie viņiem, taču nav spējīgi piegādāt! Pēdējo reizi izvēlos kā piegādes servisu! Šaubos vai sūtījumu vairs vispār saņemšu!
DPD - Piegādes terminu kvalitāte drausmīga
Pasūtījām tv no bite ar mums sazinājās ka tv jau nodots kurjeram prece bu6ot seSdien no rita vai pa dienu. Beigas nogaidīta visa diena un neka sazinājāmies ar bite pārstāvjiem viņi pa6i neizpratne kādēļ nau nogādāta prece ieteica rakstīt feizbuka uz dpd. Tīkam uzrakstiju6i nau ne atbildes ne preces un vispār nau zināms kur prece atrodas. Nevienam neiesaku 6o kantori preci nesam sanemu6i prece kautkur vīziņas.
DPD - Klientu serviss - nulle
Nekad nedomāju, ka rakstīšu sūdzību šajā lapā, bet dpd problēmu risināšanas līmenis ir skandalozi slikts. Vai zinājāt, ka gadījumā, ja jūsu sūtījums nonāk pakomātā, kurā tajā brīdī tam nav vietas, neviens ar jums nesazinās un nepiedāvā alternatīvu piegādes veidu vai vismaz atsūta ziņu, ka jāuzgaida? Tā vietā paka bez jūsu ziņas tiek sūtīta atpakaļ sūtītājam? Interneta veikals, no kura pasūtīju preci, diemžēl tādu servisu kā pārsūtīt paku nepiedāvā. Viņi piedāvā naudu atgriezt un preci pirkt...
DPD - Slikts serviss
Sūtījums jau no 30.12.2020 stāv šķirošanā un nekas nenotiek. Zvanot uz Dpd viņi atbild kad tuvāko dienu laikā piegādās, to jau viņi Sola pusotru nedēļu. Tiešām esmu vīlies dpd, jo iepriekš tādu problēmu nav bijis saistībā ar Dpd. Es saprotu kad tagad dēļ covida daudz sūtījumu, tur var kavēties 2-3 dienas, bet ne jau 2 nedēļas. 05757892985864
DPD - Slikts serviss
Nododod paku pakomātā, netiek izsniegta pakas nodošanas apliecinājuma kvīts. Dpd darbinieks, kurš atrodas netālu, apliecina, ka šis automāts nesen ir sabojājies. Uz manu rakstisko pieprasījumu par šo problēmu Dpd atbild (citēju) : vēlamies jūs informēt, ka šobrīd nav iespējams noteikt sūtījuma atrašanās vietu un tas tiek uzskatāms par zaudētu. Ir reģistrēta neatbilstība, kuru izskatīs dpd kvalitātes nodaļa. Lūgums iesūtīt sūtījuma vērtību apliecinošu dokumentu. Ja dokumenti netiek iesūtīti...
DPD - Pazaudēta paka, DPD nav ieinteresēts risināt problēmu
16. Novembrī 2020. Caur paku skapi nodevu savu paku Dpd, lai to nosūtītu uz Īriju. Apzināti izsūtīju paku pirms ziemassvētku haosa, lai tā laicīgi nonāktu galamērķī. Bet nu jau ir pagājuši 2 Mēneši un paka joprojām nav galamērķī. Dpd paši, protams, ne reizi nav zvanījuši vai rakstījuši, ka ar manu paku ir kāda problēma. Paka pēdējo reizi ir noskenēta Īrijā 25. Novembrī, kopš tā brīža man vairs nav nekādas informācijas par paku, kā arī Dpd nav sniedzis nekādu konkrētu informāciju. Sākotnēji Dpd...
DPD - Slikts serviss
4. Janvarī man sūtītā paka tika ievietota pakomātā. Jau nākošajā dienā saņēmu no dpd īsziņu, ka gadījumā, ja konkrētais paku skapis bus pilns, mana paka var tikt ievietota kāda citā netālu esošā paku skapī. Tā kā apzinos, ka sūtījumu šobrīd ir daudz, necēlu paniku un gaidīju turpmākās ziņas. Pagāja vēl dažas dienas un nekādu ziņu nesaņēmu. 8. Datumā zvanu uz dpd un man atbild, ka paka tiks ievietota paku skapī 11. Janvārī. Turpinu pacietīgi gaidīt. Pienāk 11. Datums, bet no manas pakas ne...
DPD - Плохой сервис
2 часа дозванивался! Потом женщина подняла трубку и объяснила что у них много заказов и они не справляются. Нахера вы тогда берете новые заказы, когда со старыми не разобрались? Ответить мне ничего не смогли, посылку мою еще не зарегистрировали, попросил сам приехать до риги, 200км что бы забрать посылка, а так оказывается нельзя! Получается я не могу забрать свою вещь за которую заплатил деньги, потому что посылка у них где то на складе и она не зарегистрирована! Сколько ждать мне тоже внятно не смогли ответить, может неделю, а может 2. Хотя было обещано доставить на след. День.
DPD - Briesmīga serviss, krāpšana
Sūtījums tika nodots Dpd tīklā 22. Decembrī, joprojām nav piegādāts. Katru dienu Sola ka būs šonedēļ vai rītdien. Ir samaksāts par pakalpojumu kuru nevar saņemt - nekā savādāk ka par krāpšanu to nosaukt nevar. Preces kas ir izsūtītas vēlāk ir saņemtas. Kā var dabūt savu preci par kuru ir samaksāts un kur griezties nav skaidrs. Saprotu ka ir daudz pasūtījumu, bet ir jābūt zināmai robežai - tāda attieksme pret klientiem ļoti labi raksturo kompāniju. Sūtījuma numurs, ja nu gadījuma Dpd vēl izpilda savus pienākumus: 05805085462068
DPD - Потеряли посылку
Посылка якобы лежит на складе и ни куда не перемещаться, на вопрос где моя посылка ни чего не могут ответить, отвратительный сервис, товар не понятно куда подевался, ощущение что потеряли и на сайте у них моя посылка по размеру почему то 1 см в диаметре, вообщем разочарована очень сильно!
DPD - Slikts serviss
Dpd Jelgavas nodaļa turpina svinēt pareizticīgo ziemassvētkus. Sūtījums no Nīderlandes pa nepilnām 5 dienām nonāca Jelgavā un... Iestrēga uz piecām dienām noliktavā. Telefonsarunā tika solīts ka adresātam piegādās.. Tadammm!... Divu nedēļu laikā.
DPD - Slikts serviss
Lai sazvanītu šo iestādi kā minimums ir jāgada 20min savienojums ar klientu konsultantu. Uz e-pastiem atbildes pārsvarā var saņemt pēc vienas dienas vai vēlāk, e-pasti, protams, ir ļoti formāli un, ja ir jauni jautājumi, tad visdrīzāk atbilde netiks saņemta. Savas pakas gaidu jau trešo nedēļu, katru reizi konsultants Saka-rīt piegādās, ja nē, nākamnedēļ. Es saprotu, ka piegādes kavējas, utt, bet vai nebūtu loģiski un pareizi, ja Rindas kārtībā tiktu piegādātas tās pakas, kur cilvēki jau gaida ilgi? Par vienu sūtījumu ir jau samaksāts, esmu gan bez preces, gan bez naudas. Nezinu, ko darīt.
DPD Latvija - Krāpšana
Ja kāds kādreiz izdomās iet strādāt uz dpd, izlasiet šo ziņojumu. Par 10000 virsstundām, nakts darbu, izpīsties nerviem un veselību jūs saņemsiet kapeikas. Cilvēki reāli strādā no 16.17 līdz 6 no rīta, 4-5 maiņas nedēļā, kaut darba līgumā ir atrakstīts citādi... Lūgums pievērst uzmanību arī darba inspekcijai šam rakstam, vai tas ir likumīgi piespiedu kārtā nodarbināt cilvēkus ārpus viņu darba laika. Par to, ka jūs nostrādājāt miljons stundu decembrī, jums tika izmaksāt: dāvana (spēle...
РешеноDPD - Slikts serviss
Gaidu dāvanu/sūtījumu no ārzemēm. 4.01 vakarā man atnāk ēpasts, ka sūtījumu nevar piegādāt, jo nav telefona nr. , jāprecizē adrese. Sūtu ēpastu ar savu tel. Nr.. , adresi, durvju kodu! 5.01 man atbild: paldies, ka sazinājāties, informācija ir precizēta, piegāde plānota tuvāko darba dienu laikā. 7.01 darba dienas vidū man zvana kurjers un Saka, ka esot klāt. Pa 1 minūti paspēt no darba uz mājām es nevaru, tāpēc kurjers apsolīja, ka piegāde būšot rīt pēc 16: 00. 8.01 (piektdiena) - ne zvana...
DPD - Slikts servis
Viecu pasūtijumu veikalā kuri izmanto DPD kurjeru. Viss sākās ar to kad 30 decembrī man zvana kurjers kad ir gatavs man piegādāt sūtijumu, bet es šajā dienā nevarēju saņemt tādēļ sarunājām uz 4. Janvāri. Es reiķinoties kad man 4 janvārī būs kurjers ņēmu brīvu dienu darbā. Kad iepriekš runājam pa telefonu viņš man solija piezvanīt 4 janvāra rītā. Visu rītu gaidu zvanu tā arī nesagaidu, izlēmu pats piezvanīt. Kurjers pacēla un teica tā- diemžēl mēs šodien nevarēsim piegādāt jūsu sūtijumu, jo...