DPD - Slikts serviss
Situācija šāda. Nopirkām detaļu, prece tika izsūtīta no Rīgas uz Priekuli 03.08.2021. 06.08. Saņēmu sms ar kodu, lai dotos pēc paciņas. Pieejot pie pickup ievadīju kodu, attaisījās durvis, bet tur bija tukšums. Šodien pēc ilgām pārrunām ar Dpd, joprojām neviens neko nezin, kur paka ir arī nezin. Ļaunākais ir tas, ka viņai otrdien jādodās prom uz ārzemēm. Priekšā divas brīvdienas, bet aiz muguras divas pārrunu pilnas dienas. Fakts ir tāds, ka tas viss ir murgs!
03.08.2021. Paciņa tika izsūtīta no Rīgas,Barona centrs pakomāta,plkst. 19:28. 05.08.2021.plkst. 13:27,saņēmu sms no dpd,ar pin kodu,tās pašas dienas plkst. 17:30 biju pie pakomāta un ievadot kodu,un atverot nodalījumu,konstatēju,ka tur ir tukšums. Atbraucot mājās,zvanīju dpd,kā arī nosūtītājam. Dpd man atbildēja,ka meklēs. Nākošā rītā zvanīju uz dpd,kur man atbildēja,ka ir notikusi saruna ar kurjeru,un viņš apgalvo,ka paku ir ielicis. Viņi meklēs tālāk. Un dienas laikā atzvanīs. Tās pašas dienas pēcpusdienā zvanīju pati-atbildēja,ka esot kkāda mistiska atzīme,ka paka ir bijusi šķirošanā un izrādījās taka par lielu,bet atkal neko vairāk man nevarēja paskaidrot. Pēc pāris stundām zvanīju atkal. Un atkal man atvainojās un neko nepateica. Par cik piektdiena,vakar un šodien viņi nestrādā,tad nu informācijas līdz šim brīdim nav nekādas. Paka ir pārtikas plēvē ietīti divi hubi no Nissan auto.
Labdien!
Ziņojam, ka tehnisku iemeslu deļ Jums bija atnācis paziņojums par tukšu nodalījumu. Nosūtījām kurjeru pie Paku Skapja, lai sūtījumu atjaunotu un tuvākajā laikā Jūs saņemsiet SMS ar pieejas kodu.
Ja nesaņemat SMS vai ir radušies papildus jautājumi, lūdzam Jūs, nekavējoties sazināties ar DPD Klientu apkalpošanas nodaļu.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD Latvija
Комментарии (12)
Lai cik varbūt tas muļķīgi neliktos, bet es vienmēr filmēju pankomāta atvēršanu un pēctam sūtijuma atsaiņošanu.
Es nezinu, kā ar DPD, bet OMNIVA ir kameras un pēc viņām gan varētu redzēt vai kurjers ielika paku vai nē.
Varbūt jāprasa omnivai,jo tie turpat metra attālumā ir. Varbūt viņiem ir kāds ieraksts😆
Dpd arī ir kameras. Viņiem,principā tas aizņemtu pāris stundas,vienkārši paskatīties kā tur viss notika. Bet viņi pat to nedara.
Patiesībā pāris minūtes, ja jūs pateiktu cikos atvērāt un tad tikai atliktu patīt.
Es atvēru vakar 17.30 to arī uzreiz zvanot viņiem pateicu. Rezultāts nekāds! Pat aprakstīju pakas izskatu un kā es biju ģērbusies. Zvanīju šodien 4 reizes,atbildes nav! Neviens neko nezin
Šī rīta sarunā ar operātoru,man pateica,ka kurjers ir ielicis paku,bet tagad vakarā zvanot,man teica,ka viņa taka bijusi par lielu,kkur šķirošanā ir reģistrēta,bet kur iz pašlaik,neviens neko nezin. Uz jautājumu,kā man varēja atnākt kods, tukšam nodalījumam,arī bija klusums. Ko tādu redzu pirmo reizi.
Papildiniet savu sūdzību ar laiku, datumu, adresi, vizuālo izskatu un gaidiet pārstāvja atbildi.
Labi, ka ir zināms, ka neielika. Ja nevarēs atrast, tad lai atgriež naudu.
Es varu papildināt,bet kāda jēga,ja es to pašu visu stāstīju kopš vakardienas dpd operātoriem. Atkārtošu,ja būtu parasts sūtījums,es varētu gaidīt kaut divas nedēļas,kamēr atradīsies. Bet šobrīd ir tā,ka ja otrdien viņa nebūs,man faktiski arī tas sūtījums vairs nebūs vajadzīgs,ja nespēšu viņu nodot tālāk uz ārzemēm
Tikai rakstiski. Mutiskas iebildes netiek ņemtas vērā.
Mazliet sajaucu datumu pirmā rakstā. Sms ar kodu saņēmu 05.08.2021,nevis 06.08