DPD - Paku pārvirzīšana
Jau vairākas reizes Dpd pārvirza manu sūtījumu no manis izvēlētās pakomāta adreses uz citu, nesaskaņojot to ar mani un paziņojot par šādu rīcību, kad paka jau ir pārsūtīta un tad atsūta tikai saņemšanas kodu. Es maksāju par piegādi sev ērtā piegādes punktā, kas man atrodas aiz mājas stūra, bet beigās saņemu paku piegādes punktā, kas atrodas 2km attālumā. Vai tas ir normāli? Par ko es maksāju? Šī jau ir 3. Reize īsā laika periodā. Ja skapīši ir noslogoti, tad ievietojiet paku skapītī nākamajā dienā, ne jau citā pakomātā, līdz kuram es tāpat tik ātri nenonākšu. Arvien vairāk pārliecinos, ka omniva tomēr ir labāks sūtījumu saņemšanas veids!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Sveicināti!
Sākotnējā Paku Skapī, plānotajā piegādes dienā, bija pilni nodalījumi un lai nekavētu sūtījuma piegādi tas tika pārvirzīts uz tuvāko Paku Bodes punktu.
Atvainojamies, ja pārvirzīšana ir sagādajusi neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (2)
Man bija tieši tāpat. Viņiem tāda ir kārtība vienkārši.
Kārtība, ko tiešām gribētos izskaust!