Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
РешеноBITE - Обман и мошенничество
Пришли в компанию # bite # как новые клиенты! Ответ оператора - новым клиентам + за два новых номера надо заплатить 120 евро! Заплатили 120 евро и ужаснулись обслуживание никакое + ещё от операторов можно услышать хамство + полный идиотизм ‼️‼️‼️ (9.2024)
BITE - Slikts serviss
Sveiki. Mūsu bēdu stāsts par biti, īsti par nav sūdzība, bet tomēr ir sūdzība: d respektīvi stāsts šāds, ar biti ir kā ar iebraukšanu sabilē, visu laiku čigāni tev cenšas kaut ko ieskopēt un viss notaļ agresīvi, gribi televīzoru, dosim tikai tad ja nēmsi no mums go3 gribi telefonu, dosim tikai tad ja ņemsi vēlvienu sim karti utt... Un kas viņiem ar tām planšetēm, sajūta, ka viņiem tās kāds dāvina, tās pa visiem caurumiem mēģina tev ieskopēt. Bet stāsts šoreiz ne par to visu, bijām kādu laiku...
Bite Latvija - Krāpšana, vienaldzība, izspiešana, bezatbildība
Esmu uzņēmuma pārstāvis, kas izmanto, pagaidām, vēl bites pakalpojumus. Mainījās situācija un vēlējāmies atteikties no 1 lieka telefona nummura. Jau no 17. Augusta mēģinu sazināties ar biti, personīgiem menedžeriem, kuri mainās mums katru mēnesi, zvanījām, bijām bites salonā, rakstījām pieprasījumus, sūtījām uz visiem iespējamiem pieejamiem e-pastiem, lai atteiktos no 1 nevajadzīga nr. , kas pat nav zvana nummurs, bet gan datu sim karte un nekāda rezultāta. Ir 2 varianti, vai visiem...
РешеноBITE - Go3 līgumsods
Pirmo reizi mūžā saskaros ar situāciju, kur, lai atceltu straumēšanas pakalpojumu, jāmaksā 49€ līgumsods. Izmantoju izdevību pāriet pie bites un dabūt labāku mēneša maksu par pieslēgumu. Kurjers atveda līgumu, parakstīju, bet tad iepriekšējais operators piedāvāja vēl labāku cenu un nolēmu nepāriet. Līdzi līgumam nāca go3 filmas. Pārāk šajā neiedziļinājos, jo pierasts, ka visur citur visus abonēšanas pakalpojumus var jebkurā brīdī atcelt. Tā kā pie bites nepārgāju, pieņēmu, ka arī go3 nebū...
BITE un BALTCOM - Sakaru atslēgšana
Bite un Baltcom apvienojušies un protams sen atpakaļ esmu palikusi baltcom parāda par nenodotam ierīcēm. Taka bite ir nopirkuši Baltcom un visu šo ne nodotas ierīces summu tagad piedzen. Esmu bites kliente un tagad man visi sakari internets un tv ir atlsegsts nebrīdinot. Atnākuši tikai viena zina kur kipa man rēķins ir 291€ un protams neņemu to vērā un viena jauka diena viss ir atslēgts nebrīdinot kad man ir parāds un kad viņi to piedzen.. No bites vispār nekāda komunikācija nav.
BITE - Slikts serviss
Bites internets izmantojams tikai pirmās 14 dienas (izmēģinājuma laiks) ! Pēc tam internets lēns un nelietojams! Līgumu lauzt varat, jāsamaksā līgumsods~400€ neuzķeraties!
BITE - Maldināšana, krāpšana
Uzmanieties un neuzķeraties! Bite maldina cilvēkus. Novembrī pārejot no lmt uz biti piedāvāja priekš manis lòti izdevīgu līgumu. Paņēmu 3 līgumus uz 2. Gadiem, sev un bērniem un vajadzēja vēl go3 ņemt ko man nevajadzēja, bet savādāk nevarot.. Pirmie 3. Mēneši rēķins 35e vnk super... No novembra līdz šodienai 11.09.2024 man rēķins ir 58e.. Zvanu jautāju kpc tā.. Man atbild ka martā visi ir bijuši informēti ka mainīsies maksas.. Lieki piebilst ka tādas info man epastā nav bijis. Epastu lietoju un...
BITE - Krāpšana
Krāpnieki. Biju baltcom klients. Ateicos no baltcom pakalpojumiem pirms bija apvienošanās. Bet viņi sūta rēķinu par neesošiem pakalpojumiem. Un atslēdz telefonu no izejosiem zvaniem kaut telefona rēķins ir apmaksāts. Nevis neeksistējošo televīziju un internetu. Domāju ka jāraksta iesniegums patērētāju tiesību aizsardzības komisijai.
BITE - Savu pašā kontrakta neapkalpošana, melošana
Pats drausmīgākais pieslegums pasaule. Nekad dzīve es neesu saskarusies ar tik pretīgo kompāniju. Līguma pasi skaidri un gaisi uzrakstījusi ka no līguma attiekties 14 dienu laika, pa telefonu bet kad viņiem zvana tad nevarot. Pasi viņi to līgumu rakstīja un parakstīja. Laikam stulbeni nesaprot ka līgums ir jāizpilda ka rakstīts. Telefonu neviens necel speciali lai noslauktu naudu vai lai tev vienkārši apniktu sēdēt uz trubas. Internets ir vienkārši drausmīgs. Pat vienkārši portatīvais dators neiet kur nu ve domāt pievienot vel kautko. Es ceru ka viņi izputēs goda vārds.
BITE - Slikts serviss
Bite piedāvāja izmēģināt mobilo internetu divas nedēļas bez maksas. Neskatoties uz to, ka mobilais internets (rūteris) tika atgriezts atpakaļ laikā, nākamajā rēķinā tikai iekļauta maksa arī par mobilo internetu. Centos sazvanīt bite, neviens neceļ. Epastu nosūt nav iespējams. Aizbraucu uz riga plaza bite veikalu, lūdzu atrisināt situāciju. Pateica, lai nesatraucos - rēķinus ģenerē sistēma un veikalā sistēmai nevar tikt klāt, tāpēc es droši varu apmaksāt tikai par go3 televīziju, par mobilo...
BITE - Par reiķinu un kaut kādiem mistiskiem pakalpojumiem
Par jūlija menesi saņēmu reiķinu kura summa x 10 ka vajadzētu būt. Kad zvanu operātoram vairākkartīgi paskaidrot nevar, un tā arī palieku neziņā par ko man tāds reiķins jamaksā, plus vel maksas pakalpojums - zvans savam operātoram. 🤷🏽♂️🤣 un vel pirms laika kad gaju no bites prom pierunāja palikt, solot zemaku cenu bet šeit ir kaut kadi mistiski reiķina pieaugumi uz ko nevareja atbildet, rada ka internets ir partērēts ārzmēs, kad prasu kopējos izmantotos gb jo nelikās loģiski ka ir tik daudz internets iztērēts. Gribētos konkrētas arbildes un paskaidrojumus.
BITE - 90 gadu reketieri
Es iepriekš biju baltcom klients bet ka jau zinams ar 01.07. Baltcom vairs nav, bite viņus pārpirka. Es noteikti nevēlējos strādāt ar biti, tāpēc pārgāju pie cita pakalpojuma sniedzēja. Bet ka izrādījās-atteikties no bites nav iespējams! Izdrukāju iesnieguma veidlapu no bites mājaslapas, nosūtīju ar ierakstītu vēstuli ka viņi paši lūdza un pēc izsekošanas rezultāta tas ir piegādāts, bet bite operatori Saka ka iesniegums nav saņemts! Sazvanīt operatorus nereāli, gaidu uz līnijas 20 min!...
BITE - Slikts serviss
2017. Gadā biju "bite" klients. No zila gaisa sāka nākt maksas ziņs kuras "atvilka" 2.5 eur par ziņu. Bites klientu apkalpošanas serviss nespēja palīdzēt nokārtot šo problēmu... Kad summa bija izaugusi jau līdz 85 eur lieta bija nodota parādu piedziņai. Parāds tika nomaksāts pa tiešo "bitei". Viss izklausītos ok, ja pēc 7 gadiem es neuzzinātu, ka "bite" nav nosūtījusi ziņu par parādsaistību izbeigšanu parādpiedzinējam. Neviens no "bites" nespēj atbildēt uz šo problēmu ar skaidrojumiem. Nevien...
РешеноBITE - Krāpšana, kā vēl to nosaukt
Esmu viens no tiem klientiem kurš mēģina bēgt no Bites/ Baltcom pakalpojumiem kopš viņi apvienojās. Jūlija sākumā pārgāju uz SIA Balticom - izdevīgākas cenas, un internets arī ir ok, ātrums kā solīts :) Domāju daudziem šī situācija būs tuva - rakstiskais iesniegums kurš tika nosūtīt pa pastu ar SIA Balticom starpniecību - netika pieņemts. Izrādās jāsūta uz e-pastu ar elektronisko parakstu vai jādodās uz Bite klientu centru un iesniegt pašam. Viss jau būtu ok, tikai šī te informācija tika...
BITE - Slikts serviss
Nekad nesaistieties ar SIA „BITE Latvija”! Pārējie - mūciet no viņiem, cik vien ātri varat! Tas ir bezkaunīgi melīgs, brutāls uz klientiem naidīgi orientēts ierāvēju kantorītis! Problēmas nerisina, bet izmanto savas spēka pozīcijas. Šitie nav mūsu braļukas! Šāda pieredze iegūta pēc BALTCOM viņu pārpirkšanas.
BITE - Krāpšana
Gribu jums cilvēki ieteikt neuzķeraties uz rēķinu apdrošināšanu! Jo tik un tā, neviens netaisās maksāt, būs 101 atruna! Viņi domā ka visi cilvēki krāpnieki, speciāli saslimst un iet uz slimības lapu. Vai tad tas ir normāli? Esmu jau sens bites klients, kuram ir trīs pieslēgums numuri. Apmaksa vienmēr notiek regulāri. Gada sākumā nolēmu mainīt operatoru, bet tomēr bite pierunāja mani, piedāvājot labākus tarifus un arī apdrošināšanu. Bet februārī tiku slimnīcā, ar muguras sāpēm. Un līdz ar to nevarēju vairāk strādāt. Bet apdrošināšanā atteica, jo novembrī, bija taisīta magnētiskā rezonanse.
BITE - Slikts internets un serviss
Izmantoju baltcom internetu un kopš apvienošanās ar bite tas kļuvis nelietojams. Maksāju par gigabit internetu (minimālais norādītais ātrums 600mbps) taču jau nedēļu neko virs 400 neesmu redzējis. Tas būtu tā taču raustās viss no netflixa līdz pat tiktokam. Pat 1080p youtube video raustās uz 4 dienas veca pagājušā gada flagmaņa samsung tv. Centos sazvanīt klientu apkalpošanu bet gaidīšanas džingls pēc 20 minūtēm gaidīšanas man apnika. Vienkārši nožēlojami. Mans ieteikums - mazāk resursu...
BITE - Slikts serviss
Bite šobrīd ir izsludinājusi akciju - ieraksti vārdu, e-pastu - nokasi ekrānu un laimē! Laimēju Go3 2 Mēneši bez maksas! Bet… ja ar savu e-pastu esi izmantojis kādreiz Go 3 - laimestu iegūt nevar! Tad kāpēc jāizsludina pakalpojums akcijā - kuru nevarat piedāvāt? Nekur nav minēts, ka nedrīkst piedalīties tie, kas jau izmantojuši Go3! Kārtējais sviests!
BITE - Krāpšana
Pirms pāris mēnešiem no tele2 pārgāju uz bite pieslēgumu. Par numura pāriešanu pie cita operātora bija jāsamaksā 35€ drošības nauda, kuru teica, ka nākamajos rēķinos nolīdzinās ar rēķina summu. Samaksāti jau 3 rēķini, bet kā tie 35€ nav no rēķina attvīkti tā nav.
BITE - Maldināšana pie līguma slēgšanas
Papildinot savu iepriekšējo sūdzību, kad lietojot go3, izrādījās, ka ne visas filmas ir bezmaksas, piemēram par šādu filmu/franšīzu, kā “zvaigžņu kari”, "svešie", “terminators” un daudzu citu abonēšanu uz 48h jāmaksā 2,5 eur papildus abonēšanas maksai. Līgumā šis moments netika atrunāts. Turklāt līguma slēgšanas brīdī izrādījās, ka līguma eksemplāram trūkst "izvēlētas tv satura pakas apraksts (sērijas nr. Spf-03) ", kas ir līguma neatņemama sastāvdaļa, un ar kuru es pat netiku iepazīstināt...