220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
979
Разрешенные
70
C ответами
1101
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

www.220.lv - neatgriež naudu

neatgriež naudu sveiki. gribu pastāstīt īsumā par savu pieredzi ar interneta veikalu 220.lv iegādājos dārza mēbeles,viss baigi ātri atbildēja piegādāja.kad piegādāja preci atverot vaļā skatos,ka tās nav nemaz tās mēbeles kuras pasūtīju un kuras vēl pietam ir lētākas. atzvanīju viņiem visu izstāstīju.teica,ka to mēbeļu ko pasūtīju nav un vairs nebūs.tad jautājums priekš kam sūta man to ko nēesmu pasūtījusi,un kāpēc vispār viņas tirgo,ja nav nemaz viņu?!? visu laiku teica,ka atzvanīs,bet paši nekad...

www.220.lv - Atieksme

Atieksme Ļoti nelāgs veikals manu preci apsolijās piegādāt astoņās darba dienās bet piegādāja tikai pēc divdesmitvienas dienas Un katru otro dienu mani baroja ar solījumiem ka tūlīt būs . Kad ierados pēc preces jautāju vai nevar aprunāties ar menedžeri uz ko man atbildēja ka ilgi būs jāgaida un no tā tāpat jēgas nebūs. NEIESAKU ŠO VEIKALU.

www.220.lv - Prece nepilnā komplektācijā

Prece nepilnā komplektācijā Nopirku 220.lv veikalā preci, sāņēmu nepilnā komplektācijā - trūkst divas detaļas. Zvanīju viņiem- šie saka nodos ziņu garantijas servisam. Zvanīju vēl divas reizes saka ka problēmu risina. Pagāja divas nedēļas nav nekādas atbildes un domāju ka arī nebūs. IZVAIRIETIES NO ŠĪ VEIKALA!!!

www.220.lv - nekvalitatīva prece

nekvalitatīva prece an sūdzība par preču kvalitāti Šoreiz runa būs par samsung galaxy S3 maciņiem Nu tas ir kaut kāds ārprāts Es jau 4! reizes esmu pircis maciņus preikš šī telefona, un pilnīgi visiem lūst maliņa nost Nu labi, pirmie 3 bija lētākie, taču ēdējo es nopirku pa 18, 50 Eur, un tāpat saplīsa kā sērkociņu kastīte. Bet man teica, ka šis esot riktīgi labais. Un es gribēju nopirk portatīvo tuvākajā laikā no šīv veikala - un ne to lētāko Bet tagad vairs nepirkšu, jo viss ir saplīsis jau pēc pāris nedēļām...

www.220.lv - Kabelis

Kabelis Pircējiem ļoti nedraudzīgs veikals. Šobrīd notiek akcija, kuras ietvaros planšetdatori tiek piegādāti līdz mājai bez maksas. Diemžēl manis izraudzītajam datoram komplektācijā trūkst vada, kas ļauj pieslēgt modēmu, zibatmiņu vai citu ārējo ierīci. 220.lv šis vads maksā 2,90 EUR, diemžēl tā piegāde kopā ar datoru būs par maksu - vismaz 3,50 EUR. Kad vaicāju, vai vadu nevar iekļaut komplektācijā, saņēmu noraidošu atbildi. Iznāk, ka, man pasūtot preci par vairāk nekā 70 EUR, veikals nevar izrādīt...

www.220.lv - Lietotas preces

Lietotas preces Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām...

www.220.lv - Lietotas preces

Lietotas preces Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām bildēm. Nu nav jauns šis aparāts. Rīt vedīšu uz Rīgu, nezinu kas būs, nu bet čakars un bērnam vilšanās bezgalīga, ka mamma uzdāvinājusi lietotu preci. Vairs neieteikšu nevienam un pati neiepirkšos nekad. S. Siliņa

www.220.lv - pirmā un pēdējā

pirmā un pēdējā Interneta veikalos iepērkos pa retam, bet šī reize lika aizdomāties, vai vispār to kādreiz vēl darīšu.. 220 internetveikalā iegādājos mobilo telefonu, jā, cena pat par vairāk nekā 100 eiro zemāka nekā veikalos, piegāde arī samērā ātra, BET kvalitāte.. Saņemot telefonu, ieslēdzu, uzlādēju viss kārtībā, bet tā kā tajā var ievieto tikai mikro sim karti, pirmajā vakarā neko īpaši ar to nevarēju iesākt un izslēdzu līdz nākošajai dienai. Tā nu samainot sim kartes, lieku to iekšā, bet jau otrajā dienā...

www.220.lv - garantija - gadījums

garantija - gadījums Mana problēma,nopirku duškabīni pāris mēnešus atpakaļ un nepaskatījos kas iekšā. Atvēru kasti, izņēmu ārā vannu un iekšā tādi skrāpējumi, man liekas kad kāds ar nazi būtu skrāpējis. Piezvanīju uz 220.lv veikalu, pastāstīju savu situāciju un viņi mani pasūtīja 3 mājas tālāk, pateica kad esmu pati vainīga un garantija vairs nedarbojas,bet uz garantijas rakstīts 2 gadi...Prieškam viņi dod garantiju,ja viņa nedarbojas.. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.. NEKAD neiesaku iepirkties internetveikalā 220.lv!

www.220.lv - Preces saņemšana

Preces saņemšana Es te palasīju un sapratu ,ka neesmu pirmā kas ar tādu lietu saskārusis kas saistās ar 220.lv veikala preces saņemšanas laiku. Pasūtīju preci 1. maijā zvaniju uz 220.lv veikalu 6.maijā un jautāju , kad būs mana prece beidzot. Atbildēja , ka 7. maijā jums atnāks sms. Gaidu gandrīz visu dienu nākošo ,kad paziņos varu izņemt, bet nekā. Zvanu atkal vakarā un prasu kas ar to preci ir, atbilde; mēs stradājam līdz astoņiem vakarā gaidiet sms. Protams es viņu nesagaidīju.! Zvanu 8.maijā no rīta uz...

www.220.lv - Nekam nederīga garantija

Nekam nederīga garantija Tātad kas pec idejas ir garantija? Garantija ir preces noteiktais laiks kurā šī prece nedrīgsts saplīst un ja viņa saplīst tad tā tiek bezmaksas salabota un atgriesta tādā stāvoklī kādā bija pirms prece saplīsa. Manā gadījumā es nopirku telefonu kas 3 mēnešu laikā saplīsa. Telefonam beidza strādāt skarienjūtigais ekrāns. Viņulaboja mēnesi. Atgrieza viņu vēl sliktāka kvalitātē. Displejs saskrāpēts vienkārši nēžēlīgi. Ekrāna augša vispār nāk uz āru kara kura dēļ Telefons nespēj pildīt savu...

www.220.lv - attieksme pret klientu

attieksme pret klientu Mana situācija vēl nav atrisinājusies.22.03.2014. interneta veikalā 220.lv iegādājos planšeti. Atnākot mājās tika konstatēts, ka minētai planšetei pievienojot mobīlo internetu tas nedarbojas ( i veikala 220.lv minēts, ka iespējams pievienot mobīlo internetu minētai planšetei). Tā nu 4 dienas mēģināju visādos veidos šo uzparikti pievienot, bet nekā. Kad pacietības mērs bija pilns, devos uz viņu servisa centru Ģertrūdes ielā. Pirmām kārtām, jau gribētos atzīmēt, ka servisa meitenes izskatījās pa...

www.220.lv - компьютер

компьютер Друзья! Я не знаю, где они находят работников, но это полный кошмар. Заказали с мужем компьютер, начали оформлять лизинг. Уже тогда поняли, что зря связались с 220. Началось куча проблем. Далее, в описании продукта были указаны одни функции , а по факту пришёл компьютер, который не отвечает заявленным требованиям. И это при том, что при заказе товара мы созвонились и переспросили, всё ли верно и есть ли такие функции. Нам уверенно говорили, что , конечно, есть. Естественно, получив товар.. мы...

www.220.lv - Nepatīkama attieksme , un par preci atbildību neuzņemās

Nepatīkama attieksme , un par preci atbildību neuzņemās Kā jau teicu , 220.lv neuzņemsies atbildību par savām pārdotām precēm. Rakstu epatu vienu reizi atbild , bet vairāk jau kā mēnesi ziņas nav ! Kas tā par attieksmi , PĒDĒJO REIZI iepērkos un NEIESAKU CITIEM PIRKT ELEKTRONIKU IT ĪPAŠI TELEFONUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.220.lv - nav instrukcijas valsts valodaa

nav instrukcijas valsts valodaa Esiet ļoti uzmanigi, kad pirksiet jebkādu tehniku 220.lv. Daudz kam nav instrukcijas VALSTS VALODĀ.

www.220.lv - ignorance pret klientu

ignorance pret klientu Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā, nesen nopirku planšetadtoru - Prestigio multipad 8.0. Sākumā viss bija labi, nekādu problēmu, apmēram pēc 1,5 mēneša planšetdatoram parādijās defekts - ieplīsa iekšejais displejs. Aiznesu uz garantiju, pieņēma, apskatijās un protams ka atteica. Kā paskaidrojumu par atteikumu atsūtija man īsu vēstuli ar tekstu, ka garantija tiek ateikta ieksējā displeja plaisas dēļ, vēl bezkaunīgi paprasīja 20eur par diagnostiku, lai detalizēti uzzinātu kas par vainu. Man ir...

www.220.lv - nepiegādā duškabīni

nepiegādā duškabīni Cereju, ka mana pasūtītā kabīne atnāks laicīgi 10-12 darba dienu laikā, piezvanu pēdējā dienā veikalam kad bus mana prece, saka, ka notika aizkavēšanās un noteikti būs pec 4 dienām. Nākošajā dienā viņi man piezvana un saka, ka būs pec 7 dienām. Nu domaju nogaidīt. Un, protams, vēl nākošajā dienā man atkal piezvana un saka, ka kavēsies vēl uz dienām 11!!! Prasīju naudu atpakaļ, jo samaksāju 550€, nav tāda summa ar ko var riskēt un bezgala gaidīt.

www.220.lv - Melo klientiem

Melo klientiem Esmu saskārusies ar nepatīkamu situāciju. 13.03.2014. iepirkos internet-veikalā 220.lv Pasūtīju dāvanu vienam cilvēkam un uzreiz tajā pašā datumā samaksāju pa preci.Solīja,ka mana prece tiks piegādāta līdz 18.03.2014. Tajā dienā sazinājos ar veikalu un man solīja ka 19.03.2014. prece tiks piegādāta. Šodien zvanu un jautāju kur ir mana prece un viņi nezin,jo kurjeram ir nodota un nesaprot kāpēc mana prece kavējās.KAS TĀ PA ATTIEKSMI?

www.220.lv - smarzu komplekts

smarzu komplekts Sakara, ar smarzam! Pasutiju po internetu smarzhass davanaa draudzenei dzimsanas dienaa! 220.lv lappuse nevareju uztaisit pasutijumu un piezvaniju konsultantam uz taisno, mila meitene pienema manu pasutijumu un pateica ka es sutu pedejo komplektu akcijas cenaa un rezultats...Devos sanemt smarzas komlektu vinas filialee, kur man pateica ka smarzhas varesu sanemt tikai pirmdien, es paliku dusma , jo man ceturtdien uz e-mailu atnaca vestule, ka es varu so komplektu sanemt no 0-1...

www.220.lv - smaržas

smaržas Padalīšos savā peieredzē ... Pasūtiju no 220.lv smaržas Versace Crystal Noir . Ieejot sūdzības.lv un palasot par 220.lv domāju , ka nauda un laiks būs iztērēts pa velti . Bet biju ļoti pārsteigta , ka es esmu tas laimīgais gadijums kuram ir paveicies ! Tātad 02.03 tika uztaisīts pasūtijums . Šodien 04.03 saņēmu savas smaržas . Atverot vaļā iepakojumu konstatēju , ka smaržas tiešām ir orģinālas un no rīta iepūšot rokā vel joprojām smaržo .. Neko sliktu par 220.lv nevaru teikt esmu apmierināta par savu pirkumu un tā kvalitāti ... Lai jums visiem jauka diena :)

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы