Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
www.220.lv - Preču piegāde
Sliktākā internet veikala apkalpošanā kādu man nācies pieredzēt! Preces netiek piegādātas noteiktajā termiņā! Un, protams, neviens jau nesazinās par preču kavēšanos. Pat uz manu vēstuli neviens tā arī neatbildēja! Telefoniski sazvanīt arī nav iespējams. Naudu savāc, bet preci nepiegādā.
www.220.lv - Garantijas serviss
Ir pienācis laiks arī man izteikt viedokli par 220.lv klienta apkalpošanas un garantijas servisa darbu. 220.lv tas Jums- pasūtījuma numurs 663839 2013. gada 20. maija internetaveikalā 220.lv iegādājos mobilo telefonu Apple Iphone5, preci saņēmu Ģertrūdes ielā 94a, maksājot skaidrā naudā. Ar preces iegādi nebija nekādu problēmu, viss ļoti raiti. 2014.gada 16. jūnijā aiznesu telefonu uz 220.lv garantijas servisu Ģertrūdes ielā 220.lv, telefonam pazuda zona, viss pārējais strādāja, mājās ir wifi...
www.220.lv - Brāķa prece
Pirmdien kurjers piegādāja apmaksāto portatīvo datoru.Šodien ir trešdienas vakars un man tikai sola reģistrēt zvanu,sola kurjeru atsūtīt pakaļ brāķa precei. Sola ,ka kaut kad kaut kas notiks...vai tiešām šai firmai nerūp savs prestižs???
www.220.lv - Garantija
9 jūnijā iegādājos mobīlo telefonu pie 220.lv internet veikala. Pagāja 2 nedēļas un telefons sāka nepilnvērtīgi strādāt. Nodevu telefonu remontā pēc garantijas 25 jūnijā. Man teica remonts ilgs no 3-30 dienām. Pagāja 2 nedēļas es zvanu uz 220.lv un jautāju, kā tur ir ar manu mobīlo. Atbilde man bija tāda - pagaidam info nav, ja kaut kas mainīsies mēs jums zvanīsim. Ok, es pagaidīju līdz 25 jūlijam, pagāja 30 dienas! Nekādas ifno neesu saņēmis, zvanu šiem, at bilde kā parasti - ja būs info mē...
www.220.lv - Piegādes termiņi, apkalpošanas serviss.
Pievienojamies citu klientu sūdzībām par interneta veikala 220.lv pasūtījuma izpildes termiņiem, informēšanu par izmaiņām, atzvanīšanu klientam stundas laikā, kā arī operatoru noturību, stresa situācijā. Sāpīgākais ir tas, ka mēs rēķinājāmies ar konkrētiem izpildes termiņiem, laikiem, jo mēs esam cilvēki ierobežotām spējām un mums ir svarīga citu cilvēku palīdzība ( mūsu gadījumā bija sarunāti cilvēki kas palīdzēs ienest preci ).
www.220.lv - 220.lv
Esmu ļoti vīlies!!! 6.jūlijā pasūtīju portatīvo datoru un nākamajā dienā atnāca sms, ka pasūtījums ir pieņemts un ka vēlākais 17.jūlijā jau varēšu precei doties pakaļ! Cerēju protams, ka prece būs klāt pirms termiņa beigām, bet nekā! Nu neko.., pienāk 17.jūlijs, bet no 220.lv ne ziņas ne miņas par manu pirkumu! Jūtot, ka kas nav īsti kārtībā, pats ņemu un zvanu viņiem! Viss ko operatore bija spējīga pateikt - jūsu pasūtījums vēl nav līdz mums nonācis un, ka stundas laikā viņa man atzvanīs, kad...
www.220.lv - Mobilais telefons
Ienākot šeit biju pat pārsteigta par to cik daudz sūdzību ir par 220.lv! Sākšu no sākuma! Pirms ziemassvētkiem iegādājos jaunu un dārgu telefonu! Pašā sākumā radās neliela skramba augšējā labajā stūrī, kas pilnīgi un noteikti neietekmēja telefona darbību! Maija beigās, vakarā pārnākot mājās, liku telefonu lādēties, bet.. Nekādas reakcijas - nelādējas! 03.06.2014. sazinājos ar PTAC un viņi ieteica iesniegt prasījuma pieteikumu, kurā atteikties no remonta un pieprasīt jaunu telefonu, ņemot vērā...
www.220.lv - Neiesaku iepirkties
Neiesaku nevienam iegādāties preces internetveikalā 220. Lv. Man bija problēma ar iegādāto datoru, vēlējos nodot garantijas remontā, kā skaisti piedāvā 220. Lv. Pa tālruni darbinieces runā monotoni kā roboti ar iepriekš ierunātu tekstu ka atzvanīs un jauku dienu. Un tā paiet 3 dienas un neviens nekad neatzvana, un katru reizi stādās priekšā cita meitene (Kaut gan balss izklausās viena un tā pati). Tikai tad, kad piedraudēju, ka par manu pazudušo datoru 220. Lv kantorī ziņošu policijai, pēc 20...
www.220.lv - Neatbilstoša prece
Pirms kāda laika internetveikalā 220.lv iegādājos planšetdatoru, kura aprakstā bija norādīts, ka datoram ir funkcija Bluetooth 4.0. Diemžēl pēc datora palietošanas atklājas, ka esmu maldināts un šādas funkcijas datoram nav. Uz to norādīja arī servisa centra speciālists, kurš minētā datora specifikācijā neatrada šādu funkciju. Par spīti tam, preces tirgotājs uz manām telefoniski izteiktajām pretenzijām turpina apgalvot, ka Bluetooth datoram ir un ka pats uzņēmuma menedžeris to esot...
www.220.lv - neatgriež naudu
sveiki. gribu pastāstīt īsumā par savu pieredzi ar interneta veikalu 220.lv iegādājos dārza mēbeles,viss baigi ātri atbildēja piegādāja.kad piegādāja preci atverot vaļā skatos,ka tās nav nemaz tās mēbeles kuras pasūtīju un kuras vēl pietam ir lētākas. atzvanīju viņiem visu izstāstīju.teica,ka to mēbeļu ko pasūtīju nav un vairs nebūs.tad jautājums priekš kam sūta man to ko nēesmu pasūtījusi,un kāpēc vispār viņas tirgo,ja nav nemaz viņu?!? visu laiku teica,ka atzvanīs,bet paši nekad...
www.220.lv - Atieksme
Ļoti nelāgs veikals manu preci apsolijās piegādāt astoņās darba dienās bet piegādāja tikai pēc divdesmitvienas dienas Un katru otro dienu mani baroja ar solījumiem ka tūlīt būs . Kad ierados pēc preces jautāju vai nevar aprunāties ar menedžeri uz ko man atbildēja ka ilgi būs jāgaida un no tā tāpat jēgas nebūs. NEIESAKU ŠO VEIKALU.
www.220.lv - Prece nepilnā komplektācijā
Nopirku 220.lv veikalā preci, sāņēmu nepilnā komplektācijā - trūkst divas detaļas. Zvanīju viņiem- šie saka nodos ziņu garantijas servisam. Zvanīju vēl divas reizes saka ka problēmu risina. Pagāja divas nedēļas nav nekādas atbildes un domāju ka arī nebūs. IZVAIRIETIES NO ŠĪ VEIKALA!!!
www.220.lv - nekvalitatīva prece
an sūdzība par preču kvalitāti Šoreiz runa būs par samsung galaxy S3 maciņiem Nu tas ir kaut kāds ārprāts Es jau 4! reizes esmu pircis maciņus preikš šī telefona, un pilnīgi visiem lūst maliņa nost Nu labi, pirmie 3 bija lētākie, taču ēdējo es nopirku pa 18, 50 Eur, un tāpat saplīsa kā sērkociņu kastīte. Bet man teica, ka šis esot riktīgi labais. Un es gribēju nopirk portatīvo tuvākajā laikā no šīv veikala - un ne to lētāko Bet tagad vairs nepirkšu, jo viss ir saplīsis jau pēc pāris nedēļām...
www.220.lv - Kabelis
Pircējiem ļoti nedraudzīgs veikals. Šobrīd notiek akcija, kuras ietvaros planšetdatori tiek piegādāti līdz mājai bez maksas. Diemžēl manis izraudzītajam datoram komplektācijā trūkst vada, kas ļauj pieslēgt modēmu, zibatmiņu vai citu ārējo ierīci. 220.lv šis vads maksā 2,90 EUR, diemžēl tā piegāde kopā ar datoru būs par maksu - vismaz 3,50 EUR. Kad vaicāju, vai vadu nevar iekļaut komplektācijā, saņēmu noraidošu atbildi. Iznāk, ka, man pasūtot preci par vairāk nekā 70 EUR, veikals nevar izrādīt...
www.220.lv - Lietotas preces
Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām...
www.220.lv - Lietotas preces
Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām bildēm. Nu nav jauns šis aparāts. Rīt vedīšu uz Rīgu, nezinu kas būs, nu bet čakars un bērnam vilšanās bezgalīga, ka mamma uzdāvinājusi lietotu preci. Vairs neieteikšu nevienam un pati neiepirkšos nekad. S. Siliņa
www.220.lv - pirmā un pēdējā
Interneta veikalos iepērkos pa retam, bet šī reize lika aizdomāties, vai vispār to kādreiz vēl darīšu.. 220 internetveikalā iegādājos mobilo telefonu, jā, cena pat par vairāk nekā 100 eiro zemāka nekā veikalos, piegāde arī samērā ātra, BET kvalitāte.. Saņemot telefonu, ieslēdzu, uzlādēju viss kārtībā, bet tā kā tajā var ievieto tikai mikro sim karti, pirmajā vakarā neko īpaši ar to nevarēju iesākt un izslēdzu līdz nākošajai dienai. Tā nu samainot sim kartes, lieku to iekšā, bet jau otrajā dienā...
www.220.lv - garantija - gadījums
Mana problēma,nopirku duškabīni pāris mēnešus atpakaļ un nepaskatījos kas iekšā. Atvēru kasti, izņēmu ārā vannu un iekšā tādi skrāpējumi, man liekas kad kāds ar nazi būtu skrāpējis. Piezvanīju uz 220.lv veikalu, pastāstīju savu situāciju un viņi mani pasūtīja 3 mājas tālāk, pateica kad esmu pati vainīga un garantija vairs nedarbojas,bet uz garantijas rakstīts 2 gadi...Prieškam viņi dod garantiju,ja viņa nedarbojas.. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.. NEKAD neiesaku iepirkties internetveikalā 220.lv!
www.220.lv - Preces saņemšana
Es te palasīju un sapratu ,ka neesmu pirmā kas ar tādu lietu saskārusis kas saistās ar 220.lv veikala preces saņemšanas laiku. Pasūtīju preci 1. maijā zvaniju uz 220.lv veikalu 6.maijā un jautāju , kad būs mana prece beidzot. Atbildēja , ka 7. maijā jums atnāks sms. Gaidu gandrīz visu dienu nākošo ,kad paziņos varu izņemt, bet nekā. Zvanu atkal vakarā un prasu kas ar to preci ir, atbilde; mēs stradājam līdz astoņiem vakarā gaidiet sms. Protams es viņu nesagaidīju.! Zvanu 8.maijā no rīta uz...
www.220.lv - Nekam nederīga garantija
Tātad kas pec idejas ir garantija? Garantija ir preces noteiktais laiks kurā šī prece nedrīgsts saplīst un ja viņa saplīst tad tā tiek bezmaksas salabota un atgriesta tādā stāvoklī kādā bija pirms prece saplīsa. Manā gadījumā es nopirku telefonu kas 3 mēnešu laikā saplīsa. Telefonam beidza strādāt skarienjūtigais ekrāns. Viņulaboja mēnesi. Atgrieza viņu vēl sliktāka kvalitātē. Displejs saskrāpēts vienkārši nēžēlīgi. Ekrāna augša vispār nāk uz āru kara kura dēļ Telefons nespēj pildīt savu...