Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
www.220.lv - Solītās akcijas preces par 1 eur neesamība
Labdien! Solītā superakcija izrādās klaji meli un klientu muļķošana! Neatradu nevienu smaržu, ne sieviešu, ne vīriešu, kas norādītās akcijas laikā maksātu solīto 1 eur!!! Pazaudēju tikai savu laiku meklējot. Zvanīju pat uz norādīto klientu apkalpošanas tālruni, kur man ļoti ilgi operators necēla klausuli. Un rezultātā atbildi nesaņēmu. Man teica, meklējiet. Tātad, ja neatrodat, tad paši vainīgi, ar redzi nav kārtībā! Jā, šitā jau klientus nevairosiet, bet pazaudēsiet droši!!!
www.220.lv - Nekvalitatīvs prece
Iegādājos tvaika nosūcēju interneta veikalā 220.Spuldzīte ir izdegusi,arī slēdzis,ar ko ieslēdz gaismu,nedarbojās.Spuldzīti mēs nomainījām un arī slēdzīti salabojām paši.It kā sīkums,bet vai pašiem būtu jālabo jauna prece?Un vai šāda iemesla dēļ manbūtu izdevīgi sūtīt preci atpakaļ?Protams,ka šeit vairs preces nepirkšu un arī citiem ieteikšu to nedarīt!
www.220.lv - Putekļu sūcējs
Nopirkām uz akciju putekļu sūcēju ar mazgāšanas iespējām. Vakarā pirmo reizi izsūknējām, lai izmēģinātu. Nākošajā dienā vēlējāmies izmēģināt, kā strādā. Pēc ilgas skatīšanās tik sapratām, ka tas nav īstais. Tāds pats putekļu sūcējs, tikai bez mazgāšanas efekta. Protams uzreiz tika zvanīts, prasīja bildes pārbaudei, sāka brukt virsū, ka nedrīkstēja ar viņu sūkt, ja nav pareizais. Katru dienu nācās zvanīties, kas tad notiks, jo vēlējāmies īsto. Nācās sūtīt otreiz bildes, jo apgalvoja, ka īstai...
www.220.lv - internetveikals
Не портите себе нервы. , поищите другой магазин. Доставка заявленная на сайте не соответствует действительности.. Сначала вам скажут что товар отдан куръеру ., потом что заказа не было на месте,, потом ещё что нибудь...Если вам сказали , что всё узнают и отзвонят-- НЕ ВЕРЬТЕ!! не отзвонят.. Будуте сами звонить..Отношение к клиентам на нуле..
www.220.lv - piegādes termiņš
Esmu šokēta par 220.lv apkalpošanu. Nepietiek ar to,ka pasūtīju skrituļslidas un uzreiz iemaksāju visu pilno summu pakalpojuma sniedzējam. Tad 1) pasūtījumu piegādāja tikai pēc 2 nedēļām ( uz Liepāju). 2) Prece neatbilda pasūtītajai precei- tika sūtīts 47. izmērs. Piegādes kastē bija uzlīmēts,ka ir 47. izmērs skrituļslidām, bet pašās skrituļslidās ( oderē) 45. izmērs. Un protams, personai,kurai tika pirktas skrituļslidas ar 47. izmēru, 45 izmēra nederēja. Sazvanījos ar 220.lv un tad tik sākā...
www.220.lv - Akcijas pēdiņās
Līdzcilvēki, esiet uzmanīgi ar tā saucamajām 220.lv "akcijām" !!! Acu apmāns, un tikai! Piemēram viņi piedāvā Latvijas valsts karogu ar superatlaidi 30%. Bet iegādājoties šo karogu ar "atlaidi" par cenu 12.50 eur, apskatos, ka pie piegādātāja karogiem.lv (uzlīme uz karoga iepakojuma) šis pats karogs standartā maksā 11.49 eur. Es protams saprotu, ka 220.lv so karogu iegādājās, un vēlas nopelnīt, un citi bla, bla, bla bet .............1) noteikti iepirka ar apjoma atlaidi, 2) nu kamdēļ mānīt...
www.220.lv - ошибка в доставке товара
заказали в 220.лв пылесос в лизинг, пришел пылесос не той модели и сейчас мы играем с 220.лв в э-мейл чат, такое ощущение что они связываются с фирмой в китае, ибо ответы приходят через день или два, теперь оказалось что надо писать заявление об отказе товара, потом это заявление соизволят рассмотреть, а потом принять решение....в общем за то, что они накосячили нужно их вызванивать, выпрашивать и выжидать, ПОЛНЫЙ АБСУРД, А НЕ И-НЕТ МАГАЗИН!!! советую не связываться, ибо возможно будете так же...
www.220.lv - Parasti blēži
Nauda ir samaksāta, prece netiek piegādāta. Saprotu, ka šī lapa ir izveidota tvaika nolaišanai, bet vienalga KĀ JUMS NAV KAUNA?Mans pasūtījums 2153943. Tas ko pasūtīju ir priekšmets, kurš nav paredzēt masturbēšanai vai citādām jūsu piedāvātajām perversijām. Protams dzimumorgānu kutināšanu var atlikt uz vēlāku laiku, bet ja iet runa par darba instrumentiem, tad nevajadzētu atlikt tā piegādi uz vēlāku laiku pēc nezin cik gadiem. Darbs ir jādara tad, kad tas ir jādara un darbam nepieciešamie...
www.220.lv - nekvalitatīvas preces
Interneta veikalā 220.lv nopirku planšetdatoru GOCLEVER QUANTUM 785. Tas ir pilnīgs brāķis - akumulators vispār nelādējas. Vēl šajā veikalā arī nopirku elektrības vadu pagarinātāju 30 m. Tas pārstāja vadīt elektrību pēc trīs lietošanas reizēm. Ļoti nožēloju, ka nebiju lasījusi cilvēku atsauksmes par šo veikalu. Nevienam neiesaku tur kaut ko pirkt. Tā būs zemē nomesta nauda!
www.220.lv - 220.lv
Nu tas ir pilnīgs !kungi !Katru dienu sutiem sudzibu par 220. Kapec kas tur vispār ļaut ko pērkat ?
www.220.lv - Продают подделаные товары
купрафии,отослала,позвонили на следущий день и сказали что это механическая поломка и ремонту не подлежит,как можно судить только по фотографиям?даже не попросили привести им в ригу,оператор говорит что менеджер посмотрела и это ее ответ,разве за гарантию отвечат менеджер?на мои просьбы прислать мне заключение менеджера,говорят пишите на эмайл,нивкоем случае не заказывайте у них мебель,во первых ее надо ждать по 1-2 месяца,когда курьер привозит никогда у него нету сдачи и когда что то ломается...
www.220.lv - Vienaldzība
Gada sākuma pirkām malkas apkures titānu vannas istabai. 1. Viņš izskatījās jau pārkrāsots un apskrāpēts2. Trubas neatbilda3. Paldies par piegādi tā bija ātraBet tagad sākās lielākā problēma. viss ūdens kas ir titānā pa augšu kā tāda strūklaka šaujas ārā. No tā jau no sienas ir nonākusi flīze. Domāju ka 220.lv remontu neuzņemsies...2. gadījums vannas istabas iekārta...Skapīšiem viss kārtībā, bet izlietne sadauzīta.. (stūris ) 220.lv atbilde: atsūtiet bildes mēs izskatīsim un dosim atbildi (notika 2015. gada sākumā) atbilde nav sniegta pat šobaltdien..
www.220.lv - "акции", доставка, операторы
Прочтя другие жалобы на сайте, поняла что мне повезло меньше... И так, в кратце:ДОСТАВКА. Привезли в Резекне на 2 недели позже, а позвонив, я осталась виновата, и я "спутала" числа на 15 дней...АКЦИИ. Была акция в этот день, с возвратом до 10%. (Я даже хвонила оператору чтобы удостоверится...НО!! Опять. Звоню. Оператор на меня грозным тоном говорит что не может быть такого, могли быть только 2%. В конце разговора на меня наорали, оператор сказала что она такого не говорила про 2%, обещала...
www.220.lv - Klientu maldināšana
Labdien,vēlos informēt interneta veikala 220.lv esošos un potenciālos klientus par maldināšanu šajā uzņēmumā. Iegādājos tur jaucējkrānu Imperial Lemon 5, laicīgi apmaksāju rēķinu (tai skaitā piegādi). Kad saņēmu preci, konstatēju, ka trūkst pavisam banāla lieta (iespējams, ka vienkārši atlīmējās) zīmīte auksts/ karsts (zils/ sarkans). Sazvanījos ar klientu apkalpošanas dienestu, informēju par radušos situāciju. Atzvanot, viņi man piedāvāja kompensāciju 7,00 EUR vērtībā vai aizvest preci uz viņu...
www.220.lv - krāpniecība
Labdien. Pirms kāda laika 220.lv nopirku telefonu- Just5 Spacer 2 Pēc mazāk kā mēneša sākās problēmas- atteicās tālruņa bloķēšanas poga ( viss pārējais gan telefonam strādāja), tāpēc telefonu nodevu 220.lv garantijas remontā ( jāpiebilst, ka viņi paši uz vietas neremontē, bet nodod tālāk Just5 Spacer filiālei,kuras meiseri labo.) Viss beidzās labi, telefonu pēc apm 3 nedēļām dabūju atpakaļ, taču- drīz vien vecā vaina- atkal viss strādā, izņemot šo pogu. Nodevu remontā atkārtoti, Pēc kāda laika...
www.220.lv - Nelikvidē līzingu par nesaņemto preci.
Kārtējo reizi saskāros ar nelietībām internetveikalā 220.lv Mīļie cilvēki nepērkieties tur-ats var pārvērsties par vienu vienīgu murgu!!!Mans stāsts-pasūtīju 28 februārī bērnam riteni.Gaidījām 3 nedēļas un atsūta ar kurjeru pavisam citu modeli. Sazvanu viņus un man saka ka sajaukuši, mans ritenis ir noliktavā, lai šo riteni atdod atpakaļ kurjeram, pēc pāris dienām atdodu riteni atpakaļ. Savu riteni pēc 4 dienām nesagaidu un zvanu atkal viņiem. Man atbild ka nevarot izsekot un sazināšoties ar...
www.220.lv - Garantijas serviss
Silti ieteiktu turēties tālāk no internetveikala 220.lv. un ja vēl izrādīsies, ka iegādātai prece ir brāķis vai defekts, attieksme - GAIDIET. Pagaidījāt? Gaidiet vēl un vēl un vēl.Garantijas serviss ievelcies jau gandrīz 2 mēneši - ne nauda atgriezta, ne jauna prece vietā. Tikai tukši solījumi, lai gan bija jāizskata lieta 10 dienu laikā.Nu kas tā ir par attieksmi? Cik VĒL man ir jāgaida?
www.220.lv - Dators
Nopirku 220.lv datoru, šodien saņēmu, ar kurjeru viss bija kārtībā. Taču dators gan nē. 1. datoram nav disku lasītājs, taču tas ir jāiestata ar disku 2. datoram nav operētājsistēmas, lai gan aprakstā bija norādīts, ka ir.Nezinu, ko ar tādu datoru iesākt.
www.220.lv - Благодарность.
Хочу выразить благодарность руководству 220.lv и отдельное спасибо сайту sudzibas.lv. После публикации мой жалобы, со мной связалось руководство интернет магазина извинялись за свою сотрудницу и пообещали в сжатые сроки рассмотреть мой случай. Через неделю позвонили и сказали что поменяли (не отремонтировали) а именно поменяли на новый телефон, и если меня не устраивает эта модель я могу поменять ее на любую другую. Что я и сделала.
www.220.lv - Чем торгуют на 220.lv
приобрел в 220.lv 21.02.2015 - туалетную воду CAROLINA HERRERA 212 MEN 200ml, как мне утверждали будет 100% оригинал, но есть очень большие сомнения по поводу оригинал ли это или нет 1. очень различается само оформление флакона 2. удивило ,что на дне флакона нет информации о продукте , только на крышке ( никогда не видел такого оформления ) 3. обычно на всех брендах она присуствует 4. запах держится не более 1- 1,5 часа Сам пользуюсь данной водой , поэтому запах и визуальное оформление знаю...