Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
www.220.lv - Meļi un krāpnieki!!!
Neiesaku iepirkties meļu un krāpnieku kantorī 220.lv Izdomāju nopirkt stūra dīvānu.Pameklēju internetā un pasūtīji(10 augustā) šajā krāpnieku kantorī!Dīvānam bija laba cena(atlaide+bezmaksas piegāde uz 14 septembri)Nu un sāku gaidīt savu pasūtījumu,13 septembrī atnāk ziņa,kad sūtījums kavēsies,dēļ piegādātiem.Skatos,kad atkal tiek ievietots pārdošanā tāds pats dīvāns.Zvanu uz 220.lv telefonu un tur man operatore sola preci piegādāt OBLIGĀTI 2 oktobrī.Nu domāju ok,tik ilgi vēl pagaidīšu,taču 22...
www.220.lv - Par nekorektas preces piegādi
Nekad iepriekš man nav bijušas sūdzības par 220.lv internetveikalu, bet šoreiz nu ir par traku. Situācija sekojoša: pasūtīju deju paklājiņu Step Mania, kūku griežamo nazi un marķieri skrāpējumu likvidēšanai. Atnāk sms, ka prece piegādāta pakomātā. Aizeju pēc preces, bet tur tikai paklājiņš, pārejās preces nav, lai gan rēķins sastādīts un atmaksāts par 3 precēm. Rakstu un saku, ka man trūkst 2 preces, viņi atvainojās, un atsūtīja pēc dažām dienām trūkstošās preces. Ok, lai nu tā būtu, visādi jau...
www.220.lv - Nezin paši, ko pārdod
Diemžēl šī skaistā Tēva diena nesākās tik jauki. Jau iepriekš 220.lv pasūtījumu atsūtījusi 2 nedēļas par vēlu, bet tagad arī viņi sūtot preces, kuras nemaz nepārzina! Iegādājos matu fēnu ar 3 uzgaļiem. Pēc mājaslapas apraksta viss bija jauki, lai gan atsūtot preci, izrādās nemaz netiek piedāvāts trešais fēna uzgalis, kas mājaslapā (Tieši šī uzgaļa dēļ izvēlējos fēnu) un komplektā bija pavisam nevajadzīgs cits trešais uzgalis. Kā arī šodien Tēvu dienā un tētim arī dzimšanas dienā, visi palikām...
www.220.lv - Sliktā atieksme
Sveicināti.Ja vēlaties kaut ko iegādāties internete veikalā 220.lv,tad tas ir jāiegadajas tikai un vienīgi līzingā.Tikai tad jūs būsat droši,kad jūsu preci nogādās jums ātrā laikā.Ja jūs samaksāja uzreiz vai ar pēcmaksu,tad viņi par jums aizmirst vai arī piegādā preci kaut kur citur.Pēdējais ko iegādājos tajā bodē bija stūra dīvāns,viņš bija akcijā+piegāde par velti.Paskatijos ka prece ir veikalā,piegādi solija mēneša laikā.Nu domāju kad ok,mēnesi pagaidīšu.Tāču kad pagāja mēnesis,atsūtija...
www.220.lv - Krāpnieki un meļi
Sveicināti piečakarēto pulciņā! Es arī nopirku preci un tagad jau otro nedēļu cīnos par to, lai viņi izpilda pašu tik skaisti deklarētās vērtības: iespēju atgriezt preci 14d laikā, iespēju iesniegt pretenziju e - pastā, saņemt atbildi pēc būtības. Dzenājam manu sūdzības "bumbiņu" no vieniem vārtiem uz otriem. Tik klaja bezkaunība un nerēķināšanās ar klientu tiesībām nav redzēta Pie tam, izrādās, precei es esmu ne jau pirmais pircējs. Atsūtīja ar bojājumu, kuru sākumā nepamanīju, jo labi...
www.220.lv - Продажа бракованного товара и замена его
Заказала через интернет дешёвый ( 20 EUR ) мобильный телефон, получила его в пакомате Omniva. Дома оказалось, что у телефона "дохлая" батарея и она не заряжается. Через 2 дня отвезла телефон в Сервис центр 220.lv. Обменять на новый телефон мне не предложили, а этот забрали на проверку и констатацию факта, что батарея бракованная. Сказали, что в течение 2 Недель позвонят и будет возможность либо получить новый телефон, либо забрать деньги. Прошло 39 дней, мне позвонили, но я не ответила на...
www.220.lv - Slikta apkalposana
8.augusta pasutijam preces 500eiro vertiba, precem bija bezprocentu lizings, tapec izdomajam, ka nemsim uz nomaksu.preces bija japiegada 20.augusta, jo kaut kas nebija uz vietas.preces sanemu tikai 27.augusta un ari tas bija tikai del to, ka neskaitamas reizes bija jazvana pasai un jamekle kur ir manas preces.parakstiju ligumu un ieejot istaba saku skatities savas preces un lizinga liguma bija rakstits, ka nevis man jaatdod 500eiro, bet 900eiro.normali apcakareja.
www.220.lv - nepilda termiņus, piegādā beigtu preci
5.augustā veicu pasūtījumu(kuru izpildot 10 darbadienu laikā), bet 21.augustā noskaidrojās,ka pasūtījumu nevar izpildīt,jo izrādās (pēc 2 nedēļām beidzot sapratat),ka 2 preču nav !!! OK, vienojāmies,ka atsūtīs to,kas ir ( TDK austiņas un dezodorants Beckham Intimately) un tiek atgriezta summa par kuru preču nav.Beidzot saņēmu arī sūtījumu, ar austiņām viss kārtībā, bet izņemot no kastes dezodoratu,momentā bija skaidrs,ka viņš ir gandrīz tukšs - svara nekāda.Intereses pēc uzliku uz virtuve...
www.220.lv - Sola, solīja neizpildīja...
Neiesaku iepirkties.Gribēju iegādāties dažas preces, protams atradu sev tīkamāko variantu.Protams, pirmkārt ilgi gaidīju atbildi, otrkārt nolūkotā prece vairs nebija pieejama. Domāju labi, nu, ko darīt. Anulēju pasūtījumu un pasūtīju citu pasūtījumu. Operatore laipni atbildēja un solīja, ka jauno preci dabūšu jau nākamajā dienā... Kā tad gaidi ar maisu... Atlika tagad uz pirmdienu... Sviests..
www.220.lv - Iekasē naudu
Naudu paņem avansā, sola ātru piegādi, bet reāli piegāde nav, neinformē kad būs (katrs operators sniedz atšķirīgu info) un naudu atpakaļ dabūt problēma.
www.220.lv - Krāpšanās
Veikals 220.lv atsūtot maksājuma uzdevumu apliecināja, ka pārdos man Lenovo yoga tablet 2 10, 1` 32gb wifi planšetdatoru par 239eur - tas bija 10 eur lētāk, kā tuvākajiem konkurentiem - rd, tiesa gan piegāde nebij pa velti kā rd, bet jāsamaksā 2. 49eur - piegāde līdz Omniva. Bet - nauda nedēļu apgrozījās i - veikala 220.lv kontā, un kad man jau bija jāsaņem planšetdators ventspilī, pazvanīja, ka mans dators esot pēdējais, kas izrādījies brāķis (Interesanti - kāpēc manu apmaksāto planšetnieku...
www.220.lv - Anulē pasūtījumu
Ceturdienas vakarā pasūtīju 3 preces no šī veikala uz summu virs 600 eiro, izvēloties kredītā, mājas lapā minēts ka ir pieejami 3 kredīta kompānijas, Uno, Lateko un trešā, es gribēju preci pirkt caur Uno, pēc tam pasūtījumā parādījās ka kredīta devējs būs Lateko, nodomāju ok, gadīšu viņu zvanu. Piektdienā zvanu nesagaidu, nodomāju varbūt darba daudz vai kāds cits iemesls. Vakar vakarā saņēmu no šiem 2 e-pastus, pirmais par to ka mans pasūtījums ir anulēts, 2 e-pasts par to ka man Lateko ir...
www.220.lv - Nekvalitatīvas preces un garantija
Neticiet 220.lv labajiem piedāvājumiem jo pretīm dabūsiet nekvalitatīvu vai bojātu preci un garantiju Jums atteiks, ar tekstu ka Jūs pats to preci saplēsāt, neskatoties uz to ka Jums būs pierādījumi par pretējoRiebīgākā servisa centra un tirgotājā attieksme līdz šim
www.220.lv - Solītās akcijas preces par 1 eur neesamība
Labdien! Solītā superakcija izrādās klaji meli un klientu muļķošana! Neatradu nevienu smaržu, ne sieviešu, ne vīriešu, kas norādītās akcijas laikā maksātu solīto 1 eur!!! Pazaudēju tikai savu laiku meklējot. Zvanīju pat uz norādīto klientu apkalpošanas tālruni, kur man ļoti ilgi operators necēla klausuli. Un rezultātā atbildi nesaņēmu. Man teica, meklējiet. Tātad, ja neatrodat, tad paši vainīgi, ar redzi nav kārtībā! Jā, šitā jau klientus nevairosiet, bet pazaudēsiet droši!!!
www.220.lv - Nekvalitatīvs prece
Iegādājos tvaika nosūcēju interneta veikalā 220.Spuldzīte ir izdegusi,arī slēdzis,ar ko ieslēdz gaismu,nedarbojās.Spuldzīti mēs nomainījām un arī slēdzīti salabojām paši.It kā sīkums,bet vai pašiem būtu jālabo jauna prece?Un vai šāda iemesla dēļ manbūtu izdevīgi sūtīt preci atpakaļ?Protams,ka šeit vairs preces nepirkšu un arī citiem ieteikšu to nedarīt!
www.220.lv - Putekļu sūcējs
Nopirkām uz akciju putekļu sūcēju ar mazgāšanas iespējām. Vakarā pirmo reizi izsūknējām, lai izmēģinātu. Nākošajā dienā vēlējāmies izmēģināt, kā strādā. Pēc ilgas skatīšanās tik sapratām, ka tas nav īstais. Tāds pats putekļu sūcējs, tikai bez mazgāšanas efekta. Protams uzreiz tika zvanīts, prasīja bildes pārbaudei, sāka brukt virsū, ka nedrīkstēja ar viņu sūkt, ja nav pareizais. Katru dienu nācās zvanīties, kas tad notiks, jo vēlējāmies īsto. Nācās sūtīt otreiz bildes, jo apgalvoja, ka īstai...
www.220.lv - internetveikals
Не портите себе нервы. , поищите другой магазин. Доставка заявленная на сайте не соответствует действительности.. Сначала вам скажут что товар отдан куръеру ., потом что заказа не было на месте,, потом ещё что нибудь...Если вам сказали , что всё узнают и отзвонят-- НЕ ВЕРЬТЕ!! не отзвонят.. Будуте сами звонить..Отношение к клиентам на нуле..
www.220.lv - piegādes termiņš
Esmu šokēta par 220.lv apkalpošanu. Nepietiek ar to,ka pasūtīju skrituļslidas un uzreiz iemaksāju visu pilno summu pakalpojuma sniedzējam. Tad 1) pasūtījumu piegādāja tikai pēc 2 nedēļām ( uz Liepāju). 2) Prece neatbilda pasūtītajai precei- tika sūtīts 47. izmērs. Piegādes kastē bija uzlīmēts,ka ir 47. izmērs skrituļslidām, bet pašās skrituļslidās ( oderē) 45. izmērs. Un protams, personai,kurai tika pirktas skrituļslidas ar 47. izmēru, 45 izmēra nederēja. Sazvanījos ar 220.lv un tad tik sākā...
www.220.lv - Akcijas pēdiņās
Līdzcilvēki, esiet uzmanīgi ar tā saucamajām 220.lv "akcijām" !!! Acu apmāns, un tikai! Piemēram viņi piedāvā Latvijas valsts karogu ar superatlaidi 30%. Bet iegādājoties šo karogu ar "atlaidi" par cenu 12.50 eur, apskatos, ka pie piegādātāja karogiem.lv (uzlīme uz karoga iepakojuma) šis pats karogs standartā maksā 11.49 eur. Es protams saprotu, ka 220.lv so karogu iegādājās, un vēlas nopelnīt, un citi bla, bla, bla bet .............1) noteikti iepirka ar apjoma atlaidi, 2) nu kamdēļ mānīt...
www.220.lv - ошибка в доставке товара
заказали в 220.лв пылесос в лизинг, пришел пылесос не той модели и сейчас мы играем с 220.лв в э-мейл чат, такое ощущение что они связываются с фирмой в китае, ибо ответы приходят через день или два, теперь оказалось что надо писать заявление об отказе товара, потом это заявление соизволят рассмотреть, а потом принять решение....в общем за то, что они накосячили нужно их вызванивать, выпрашивать и выжидать, ПОЛНЫЙ АБСУРД, А НЕ И-НЕТ МАГАЗИН!!! советую не связываться, ибо возможно будете так же...