www.sudzibas.lv 220.lv netika piegadata prece slikts serviss

220.lv - netika piegadata prece slikts serviss

Labdien,
nedēlas sākumā, pirmdienā es piezvanīju uz 220.lv piedāvāto kontakta telefona numuru, kur ar mani laipni aprunājās un pieņēma pasūtījumu, un atsūtīja SMS, ka prece tiks piegādāta 1-2 dienu laikā. Nākošā dienā man piezvanīja, un tika noteikts laiks, kad prece tiks piegādāta. Nogaidīju visu dienu, bet prece netika piegādāta. Otrā dienā zvanīju uz 220.lv kontakta numuru, kur man teica, lai zvanot kurjeriem, jo tā esot nodota viņiem un atsūtīja preces pasūtījuma numuru. Piezvanīju kurjeriem, kaut gan uzskatu, ka man tas nebija jādara, jo es par preci vienojos ar 220.lv, bet ne ar kurjeriem. Kurjeri telefoniski informēja, ka prece noteikta visas dienas garumā netiks piegādāta, jo esot bijis saplēsts iepakojums un viņi preci piegādei neesot ņēmuši. Lieki piebilst, ka par šo laiku neviens man nezvanīja no 220.lv un neparko neinformēja. Man pašam vajadzēja tērēt laiku finanses, lai zvanītu un meklētu kurjerus?
Pēc visa notikušā es atkal piezvanīju uz 220.lv un paskaidroju situāciju, pēc kā man atbildēja, ka viņi varot iedot kurjeru dispečeru numuru, lai es pats meklējot, kur prece. Patreizējā brīdī ir pagājusi nedēļa prece nav piegādāta, neviens ar mani nav kontaktējies. Par preci varu aizmirst, palicis ir sarūgtinājums par iztērēto laiku. Ļoti žēl, ka ir tādi uzņēmumi, kuri nerēķinās ar klientiem. Varbūt, 220.lv ir tik labi nostādīts bizness, ka jauni klienti viņiem ir par apgrūtinājumu, bet 220.lv SAVAS SAISTĪBAS NEPILDA t.i.serviss neatbilst reklamētajam.
Ar c Armands

Комментарии (3)

Ventilators 31.07.2016

Šis pats skanēja par 1a.lv un domāju, ka problēma mēdz būt arī ar citiem veikaliem.

Visi izmanto vienus un tos pašus kurjerus. Ja kurjers nav paspējis vienā dienā piegādāt, viņš piegādās citā, bet pēc idejas viņam būtu jāinformē klients.
Ja kurjers ir konstatējis saplēstu iepakojumu, tā tiek atgriezta pārdevējam un pārdevējs to uzzina tikai tad kad prece atgriezta vai no klienta puses. Ja uzzina no klienta puses, tad veic pieprasījumu kurjeram un gaida atbildi.
Iespējams tādēļ velkas laiks. Visi pie kaut kā strādā un cenšas uzlabot servisu, bet nevajag būt tik naivam savā slinkumā kā izkustēt uz veikalu un nopirkt mazliet dārgāk. Cik ziņās rāda tad daudzi jau Pokemonus spēlē un skraida pa pažobelēm.

Negribu te apvainot jūs, bet ir jāsaprot, ka visādi gadās. Ietikums jums zavnīt kurjeram ir tikai tāpēc, ka atbildi saņemsiet ātrāk nekā zvanot uz atbalsta centru un gaidot atbildi. Lielos uzņemumos slodze liela un atbalsta centrs nevar jums atbildēt ja nav saņemtu ziņu no citu puses kas īsti noticis.

Kurjerdienestiem patīk biznes, bet šoferi lamājas, jo slodze lielāka dēļ internetveikaliem un nevar laicīgi kā normāls cilvēks mājās ierasties. Un ja vedot konstatēts iepakojuma bojājums, tad to atdot klientam nevar.. Un vēl daudz citu faktoru.

Tikai mieru un ceru ka atrisināsies viss pats no sevis

D Diferamba 31.07.2016

Tā nu ir, ka ja rodas problēmas tas veikals pats tās nerisina. Pat var arī neatbildēt uz sūdzībām. Izskatīs problēmu bet atbildes nav.
Ar kurjeriem arī nelaime, bet tā jau cita nelaime. Ceru ka viss jau ir atrisinājies.

N nastusjka 24.08.2016

Tas pats notika tikko ar mums, paši saistības nepilda, liek klientiem pašiem meklēt savu pasūtījumu, serviss nekāds. Nevienam neiesaku sadarboties ar šo veikalu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы