220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
979
Разрешенные
70
C ответами
1101
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

www.220.lv - Bojāta prece

Bojāta prece Labdien! Vēlos jums pastāstīt par, pa tiešām "cūcisku" rīcību. Meklējot sev gāzes plīti, atradu piemērotāko tieši internetveikalā 220. Lv. Sazvanījos, pati atbraucu pakaļ, aizvedu uz mājām un neņemot no iepakojuma ārā uzreiz, gaidīju kamēr varēs atbraukt speciālists, kurš varēs man to plīti pieslēgt. Par cik lieta nebija steidzīga un darbojās arī vecā gāzes plīts, sanāca, ka tā plīts iepakojumā pie manis nostāvēja gandrīz mēnesi. Atbrauca pie manis "gāzes vecis", taisu vaļā iepakojumu un ar...

www.220.lv - Nepiegādā pasūtījumu

Nepiegādā pasūtījumu Pasūtījumu veicu 29.06!!! Apmaksāju 30.06.2011 līdz šim brīdim pasūtījums nav saņemts, ko darīt, uz tālruņiem neatbild un ignorē.

www.220.lv - Nekvalitatīvas preces un garantija

Nekvalitatīvas preces un garantija Nopirku tur internet veikalā 220.lv ledusskapi, saldētava izrādās nesaldē, aizejot uz garantiju un remontu pasaka, ka viss ir kārtībā, tā arī jābūt, ka nesaldē un neko nelabos un neskatīs!!!Absurds a ne veikals, kam tad ir domāts ledusskapī saldētava????nevienam neiesaku šo veikalu, ļoti daudz dzirdētas sūdzības!!!

www.220.lv - nekvalitatīvas preces un serviss,garantija

nekvalitatīvas preces un serviss,garantija Nepērciet šajā interneta veikalā itin neko!Nopirku tur mobilo telefonu, brāķis izrādījās, kuru man negrib ne remontēt, ne naudu atdot, ne garantiju pielietot, jo redziet pati vainīga.Vīrs tajā iegādājās datoru, nesām uz remontu 4 reizes līdz beidzot salaboja.Draudzene iegādajās mobilo, remontēja 5 reizes līdz beidzās garantija un nācās pirkt jaunu.Tā kā neiegrābjaties šajā veikalā, apkalpošana arī ir tik briesmīga, kad preci pērc visi ir laipni un jauki, kad nes uz remontu, uzskata tevi par...

www.220.lv - Mошенничество

Mошенничество Купил телефон в 220.лв, новый, в упаковке, все дела. Дома включил, а в новом телефоне куча песен, картинок различных, вообщем продали по цене нового б/у телефон. Деньги конечно вернули, но это же мошенничество. Если бы их не внимательность, то и пользовался бы им и дальше ничего не зная. Поздравляю 220.лв - минус еще один клиент

www.220.lv - DRAUSMAS

DRAUSMAS Līmenis tur ir drausmīgs, divas reizes esmu mēģinājus pasūtīt preci caur i-netu, attieksme, tāda, kā "ko Tu gribi", ne reizi nav pazvanījuši, ka prece ir un sarunājuši, kad varēs saņemt. Abas reizes zvanies pats un interesējies vai viņi saņēmuši pasūtījumu, kā viņi atbild to nemaz negribas izklāstīt, vienvārdsakot diezgan nožēlojami. Pirmo reizi vēl ņēmos ar viņiem, otrā reizē teicu paldies, iztikšu bez Jūsu pasūtījuma.

www.220.lv - www.220.lv

www.220.lv Nekad un neko nepērciet internetveikalā 220.lv . Mēnesi nevarēja piegādāt preci, katru reizi pārliekot termiņus. Pēc pasūtījuma atcelšanas gandrīz 2 mēnēšus atgrieza naudu.

www.220.lv - KRĀPNIEKI - 220.lv

KRĀPNIEKI - 220.lv Apbrīnoju kā viņi nav aizklapēti ciet ar savu darbības stilu. Ne prece, ne nauda.

www.220.lv - Apkalpošana

Apkalpošana Šoreiz tā nebūs sūdzība bet gan skaidrojums tiem neapmierinātajiem cilvēciņiem, kas jūtās piekrāpkti. Diemžēl šobrīd ir ļoti daudz tādu 'pircēju' kas diezgan ļaunprātīgi izmanto labu veikalu pārdevēju kompitenci un cenšās visādos veidos izsūkt informāciju no zinošiem pārdevējiem. Un veikalā 220 pārdevēji tiešām zinās un varēs paskaidrot visādas nianses un sīkas detaļas, kuras nezinās citi.Informācija tiek iegūta pie zinošiem pārdevējiem bet prece bieži tiek meiģināta iegādāt internetā. Tad nu...

www.220.lv - rupja izturēšanas un nekompetence

rupja izturēšanas un nekompetence Par "veikalu 22o": Atstājam šinī veikalā pie 1000.ls. Pirkumus nenožēlojam. Varējam to atļauties. Taču atnākot kartēju reizi iepirkties, satikam citu pārdevēju, ne to, pie kurā parasti pērkam. Rupja izturēšanas mūs atbaidīja. Palūdzot izmērīt iebuvējamo ierīci, lai varētu jau pirms pirkuma pasūtīt mēbeles, kurās tā būs iebuvēta, un vienlaikus tos montēt, saņēmam rupju atbildi "visi viena izmēra tiek ražoti" - kas neatbilst patiesībai. Arī jautājot, kādi ir citas preces modeli, lai par to...

www.220.lv - Pārdod bojātus telefonus

Pārdod bojātus telefonus Šajā zagļu veikalā (220. Lv) neiesaku un nekad nepērciet mobīlos telefonus, tie ir subsidēti, lietoti, bojāti un vēl ievesti no ārzemēm. Nopirku tur se s500i, no sākuma viss it kā ok, bet aizdomīgi maz turēja baterija ~ 2 dienas, tad vēlāk vairs nevarēja pieslēgt pie pc. Vēl pēc kāda laiciņa sāka slēgties laukā un pazusts skaņa. Izdomāju mob. Telefonam atjaunot softu, pēc atjaunošanas telefons vairs nedarbojas - neatpazīst sim karti, telefons bloķēts!!! Wtf?!?!. Un pie reizes beidzās arī garantija! Ar citiem se, kas pirkti parastā veikalā tādas problēmas nav bijušas.

www.220.lv - preces

preces Kupil u nih telefon, 4erez nekoe vremja ekran zaglju4il.. Ladno.. Zdelali.. ^jas opjatj u nego kakaja ta raduga na ekrane pojavljaetsja.. Potom, nedeli dve nazad kupil PC, segodnja uze vezu ego v serviss.. Kogda to pokupal u nih ewe nokia 5800, v taxi ostavil, dumaju moz toze glju4il, taksist nebosj ne dovoljnij nahodkaj..

www.220.lv - Garantijas remonts

Garantijas remonts Aprīlī iegādājāmies elektrisko plīti, veikalā solīja garantiju 2 gadi! Precīzi vienu reizi uzcepām kartupeļus, vairs nevar ieslēgt! Stiepām uz garantijas remontu, laboja 2 nedēļas, priecīgi saņēmēm jau salabotu, diemžēl tikai uz 2 nedēļām un atkal tā pati ķibele nevar ieslēgt! 16.junijā nodevu atkal garantijas remontā, vēl joprojām remontē!!! Vai Veikalā 220 ir arī normāla prece, vai visa tik pat struntīga?

www.220.lv - кран KELI KL-CF104 не безопасный

кран KELI KL-CF104 не безопасный 03.2009 (год назад) купил кухонный кран KELI KL-CF104 (диллер SBshop.lv) в магазине 220.lv(SIA BAKS), через год у крана вырвало трубу для питьевой воды, магазин не хочет выполнять гарантийные обязательства по ремонту крана или замене его на новый ссылаясь что повреждение возникло из-за химического состава воды. Ремонту этот кран не подлежит. Кран эксплуатировался в соответсвии с правилами эксплуатации. Этот кран не безопасен, так как из-за того что вырвало трубу, в одно мгновение залило всю...

www.220.lv - Par piegādātajām precēm

Par piegādātajām precēm Šis internta veikals maldina savus klientus, internetā savā lapā piedāvājot preces par ļoti izdevīgu cenu (daudz lētāku kā citās vietās), bet, kad prece tiek piegādāta uz klienta adresi, tad izrādās, ka atvestā prece ir pasūtītās preces lētāks (un ne tik kvalitatīvs, kā pasūtītā) analogs. Praktiski tiek piegādāta pavisam cita prece. No šī veikala vajadzētu izvairīties it sevišķi ne Rīgas un lauku iedzīvotājiem, jo tāda prakse tiek piekopta ar tiem cilvēkiem, kam vēl jāpiemaksā pamatīga cena par...

www.220.lv - interneta veikals

interneta veikals Uzmanieties pasūtot preci i-net veikala 220.lv. Es pasūtīju skapi, viss o.k. Vakarā piegāde pēc plkst 20:00, tas jau tur tā, bet nāk man dzīvoklī un pieprasa naudu par to skapi. Bet man neviens neteica ka būs jāmaksā skaidrā naudā, lai gan es diena kkur ap 16:00 zvaniju un prasīju kad man atvedīs manu pasūtījumu, pa tel. man laipni atbild gaidiet Jums piezvanīs, bet par apmaksu neko nepieminēja. A kas būtu bijis ja es no rita būtu parskaitījusi naudu par to skapi??? Man atkal pieprasīs, lai e...

www.220.lv - мобильный телефон

мобильный телефон Вчера купил телефон Nokia E63, телефон был на картинке с английской клавиатурой, когда приехал за телефоном, оказалось, что телефон с англо-русской клавой, причём телефон не поддерживает рус.яз. а на коробке изображение с англ. клавиатурой, я написал жалобу, телефон забрали, деньги не вернули, сказали ответят в течении 10 дней. Больше там заказывать ничего не буду.

www.220.lv - отказ в гарантийном ремонте

отказ в гарантийном ремонте приобрела моб.тел. в январе.В сентябре он перестал работать, отвезла не в сервизную мастерскую, а на прямую в магазин на ул.Гертрудес.Мне отказали в приеме тел.на ремонт не смотря на то что срок гарантийного ремонта не вышел.Сославшись на отсутствие упаковки от товара!По причине не соответствия серийного номера тел. в гарантийном талоне и серийного номера самого тел.Ведь существуют накладные по которым вожможно найти мой товар, с правельно указаным серийным номером.Есть ли у меня шанс отремонтировать моб.тел.

www.220.lv - mobilais telefons

mobilais telefons Nopirkām mobilo telefonu internetā.Tagad jāved uz garantijas remontu, jo vāciņš neturas atveramam telefonam, izrādās, ka tā firma nav reģistrēta Baltijas valstīs, un nepieņema garantijas remontam, it kā pašu vaina.Aiznesām uz citu servisu, lai paskatās, tur uzrakstīja ekspertīzes rezultātus, ka tā nav mūsu vaina. Tuŗās tālāk no tās firmas.

www.220.lv - mobilais telefons

mobilais telefons 09.05 dāvanā saņēmu telefonu. Pēc nedēļas, sapratu, ka telefonam netur batereja ( parunājot 20 min, batereja jau bija tukša, nevienas strīpiņas vairs nepalika, kaut tajā pašā dienā telefons tika uzlādēts). Tā nu ar entuziasmu devos uz SIA "BAKS, jebšu 220.lv garantijas-remonta centru. Tur manu telefonu pieņēma, bet no sākuma piedāvāja pašiem aizbraukt uz DOMINU un atdot telefonu, biju šokā un atbildēju, ka jūsu frma sniedz pakalpojumu, man nav laika vazāties pa dominām un meklēt remontdarbnīcu...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы