www.sudzibas.lv 220.lv Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs

220.lv - Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs

Pirms 13 dienām nopirku jauno Samsung S7 edge. Taču - nomainot screen saver uz gaišāku, pamanīju melno plankumiņu ekrāna augšējādaļā. Pārmeklējot internetā (piemēram, šeit http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s7-edge/668466-ugly-black-spot-edge-screen.html), sapratu, ka tā ir diezgan izplatīta kaite šiem telefoniem, par ko civilizētajā valstī uzreiz iedod jaunu telefonu vai nomaina ekrānu.
Taču, tā kā vēl nebija 14 dienas pagājušas, nolēmu izmantot savas atteikuma tiesības - kurš nu lai zina tās garantijas Latvijā.
Un tad sākās jauks vakars 220.lv Servisa centrā. No visnotaļ nelaipnas dāmas uzzināju daudz ko jaunu - ka te nav Amerika, lai mainītu telefonus; ka kā nu šitādu traipu nevar pamanīt laicīgi, ka viņa nu gan tādu pamanītu uzreiz, ka viņa man naudu neatgriezīšot (vai tiešām viņa ir tā, kas pieņem šādus lēmumus??), ka ir nepareizi sapakotas austiņas un vispār tās ir nepareizajā krāsā, un tā tālāk un tā joprojām. OK, sapratu, ka atteikuma tiesības nevaru izmantot, ja reiz telefonu biju jau lietojusi. Uzrakstīju pieteikumu servisa centram - bet uz atvādām kundze teica, ka šādi bojājumi rodas, tikai ja telefonu sadauza. Tā kā telefons nav pat minimāli saskrāpēts (jo nu padārgs viņš ir, tiešām nu ļoti uzmanīgi ar tādiem cilvēki staigā), nerunājot par citiem acīmredzamākiem bojājumiem, tad atliek tikai minēt, vai vismaz garantijas remontu veiks - ja jau dāma ar tādu pārliecību runāja, tā it kā būtu pati telefonu meistare, tad varbūt tāda ir uzņēmuma politika -- jau laicīgi pateikt, ka klients pats vainīgs, vēl pirms saņemta servisa atbilde? Lai nesacerās uz bezmaksas remontu? :(
Lai vai kā, tagad gaidīšu cik nu tās dienas pienākas - noteikti pierakstīšu klāt, kā viss begsies. Pagaidām paldies par " laipno" apkalpošanu.

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 16.08.2016

Labdien,

Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām!
Vēlemies Jūs lūgt atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam izrisināt šo situāciju ar kolēģiem, lai tāda vairs neatkārtotos.

Gaidīsim Jūsu atbildi,
Paldies,

Ar cieņu

B

Комментарии (2)

Ventilators 15.08.2016

Ok. Piekrītu, ka komentāri un dzīves stāsti no servisa cilvēka puses bija nevietā. Klusējot jāpieņem un jāsniedz paskaidrojums, kā tas un kas notiek tālāk. Pie nosacījuma, ka klientam nav jāpārspīlē situācija un jāraud tur.

Bet tiešām, te nav Amerika, ne Vācija, ne Anglija, ne Itālija, kur tik tiešām notiek momentāla preču maiņa. Latvija vēl joprojām nav labo servisu statusā un visam jānotiek procedūras ķēdē. Solo pa solim, likuma kārtībā. Ražotāji sniedz to atbalstu Latvijā, kas ir pieņemama. Salīdzinot ar citu eiropas valstu servisa statusu, Latvija ir bēdīgā stāvoklī un pret citām valstīm izskatās kā ruksis.

Pieļauju domu, ka servisa pieņemšanas punkta darbinieki vadās pēc pieredzēs, un ziniet, esmu jau iepriekš minējis citos komentāros:
- "Aiznesu uz servisu telefonu! Es taču neteikšu, ka esmu situsi. Saku, ka pēc lādēšanas ar orģinālo lādētāju, ekrāns ieplaisājis, telefons karsts! Tie āži noteicēja un paņēma uz servisu! "

Nepārspīlēju, gan nosaukāja, gan nomeloja. Ja šādas lietas ar tehniku notiekas gandrīz katru otro dienu, kā Jūs domājat, kā serviss var ticēt? Var noticēt tikai rada gabals, kurš strādā tajā uzņēmumā. Šis gadījums nav attiecināms uz konkrēto, bet visticamāk jāsaskaras jebkuram uzņēmumam. Tādēļ arī servisa centros ļoti uzmanīgi pieņem preces.

Protams, nevaru teikt, ka tā nevar būt, bet ceru, ka servisa diagnostikas rezultātā, jums tiks nomainīta pati iekārta.

Veiksmi.

B buyer-22 02.09.2016

Kā solīju, atrakstu, kā viss beidzās - telefonu patiešām iedeva jaunu nedēļas laikā, un dāma servisā arī atvainojās. Tā kā viss kārtībā. Paldies!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы