220.lv - bojāta prece
Pasūtīju 220.lv pannu- kad atvēru kasti, biju nepatīkami pārsteigta- pannas viena mala bija deformēta? Savā naivajā prātā odomāju, ka 220.lv, rūpējoties par savu reputāciju, atvedīs vietā citu pannu........tika paziņots, ka kurjers ieradīsies no 11-17 un s varēšu atdot brāķa pannu (es strādāju līdz 17 un nevaru darba laikā krāmēties ar savām lietām), ja nevarot, lai tad vedot uz viņu biroju vai sūtot pa pastu (par pasta izdevumiem jāmaksā man). Tad, kad panna kurjeram būs atdota, 220 lems, vai atgriezt man naudu. Super, bet varbūt neatgriezt un paziņot, ka ar pannu esmu uzšķīlusi vīram pa pieri un defoirmējusi akmens masu ( par akmens esamību pannas sastāvā sāku šaubīties). Vēl vēlos piebilst, ka oriģinālais iepakojums bija saplēsts, sajūta tāda, ka pirms manis šo pannu bija jau kāds saņēmis un laimīgi ticis vaļā. Uzmanieties un padomājiet, ka ne jau par velti firmas nosaukums ir Pigu Latvia! Arī manai meitai tika nosūtīts velosipēds pavisam citā krāsā, nekā pasūtīts un pagāja ilgs laiks un tikai ar kašķi atgriezta nauda.
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām!
Mūsu mājaslapā ir norādīta informācija par garantijas jautājumiem.http://220.lv/lv/t/garantija Ja preču smagums nepārsniedz 10kg tad prece klientam jānogādā pašam, Šajā situācijā par cik Jūs saņēmat brāķi, Jums tika piedāvāts, ka atbrauks pakaļ bojatajai precei kurjers. Diemžel par cik mēs tikai sadarbojamies ar kurjerdienestu, mēs nevaram nodrošināt noteiktu piegādes vai preces paņemšanas laiku, taču Jums vienmēr ir iespēja, kad pats kurjers Jums zvana paziņot informāciju, cikos ieradīsies, sarunāt ar viņu Jums ērtu laiku. Vai arī Jūs šādās situācijās varat zvanīt uz mūsu interneta veikala informatīvo talruni un mainīt adresi, vai cilvēku kurš saņem vai nodod preci. Par to ka garantijas serviss domās vai atgriezt naudu, atvainojamies ja Jums ir sniegta nekorekta informācija. Pēc preces paņemšanas kurjers 3 darba dienu laikā nogādā preci pie mums uz veikalu un tā tiek nodota kolēģiem no garantijas servisa, savukārt pēc tam kad garantija ir precizējusi visu informāciju, vadoties pēc Jūsu pieliktā iesnieguma kurā norādīts kas noticis, tiek nodota informācija klientu apkalpošanas servisam un viņi ar Jums sazinās, lai paziņotu cik ilgā laikā Jums tiks atgriezta nauda, vai piedāvā kādu citu risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu
Комментарии (2)
Jums vēl "paveicās", ka nevedāt pati uz 220.lv Servisa centru Daugavgrīvas ielā - nu ļoti reti sastopama rupja attieksme no pieņemšanas darbinieces puses, sen neko tādu nebiju piedzīvojusi. Interesanti, vai 220.lv speciāli māca saviem darbiniekiem teikt, ka klients pats vainīgs - vēl pirms jebkāda ekspertu slēdziena vai atzinuma, un bez jebkādām acīmredzamām bojājuma pazīmēm - nu tipa, lai klientu sagatavotu, ka var nemaz necerēt uz garantiju???
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām!
Vair varat lūdzu nosaukt pasūtījuma numuru, ar kuru Jums bija negatīva pieredze?
Ar cieņu