220.lv - Krāpšana
Brīdinu nevienu neko neiegādāties veikalā 220.lv !!
Nopirku tur putekļusūcēju robotu, atverot kasti konstatēju, ka viņš nav jauns, bet kāds jau viņu ir lietojis un viņš ir no garantijas remonta (uzlīmīte), nebija pults, detaļas nebija maisiņos, ritentiņš nobraukts, filtrs netīrs utt.
Neviens uz e-pastiem neatbild.
Uzmanieties!!
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Vēlamies Jūs lūgt atsūtīt mums pasūtījuma numuru, lai varam precizēt kādēļ Jums nav atbildēts uz e-pastu un, lai varam izrisināt situāciju pēc iespējas ātrāk.
Ar cieņu,
Jauku dienu
Комментарии (5)
Nez.. esmu pircis atmiņas kartes un tinti... Nebija iekšā serivsa uzlīmes. Tad nesaprotu, kāpēc man tur nebūtu jāpērk?
Labāk pirkt, kā te nesenais ieraksts par yesmobile? Kur nevar pārskaitīt naudu un var norēķināties tikai skaidrā naudā?
Ko gvelz niekus. Viens, ka iebarots sūds, bet otrs, ka šī ziņa neko nedod! Gadās stulbas situācijas un klients kļūst kā ķīlnieks, bet nu...
Kaut kā bieži viņiem šādi "atgadījumi"... Varbūt laiks sūdzēt PTAC un tiesā?
Jau PTAC uzrakstíju!
Vajadzēja nevis epastu rakstīt, bet uz karstām pēdām atpakaļ uz veikalu, lai nepasaka, ka pats esi vainīgs. Lai dod jaunu, jopcik.
To konstatēju pašā vakarā, nākošajā dienā aiznesu atpakaļ. Tajā pašā vakarā zvanīju viņiem (zvanus ieraksta). Un uzreiz arī nosūtīju e-pastus ar bildēm. Šoreiz iešu kaut līdz tv, lai atgūtu naudu!