220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
977
Разрешенные
70
C ответами
1100
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

www.220.lv - Garantijas noteikumu nepildīšana

Garantijas noteikumu nepildīšana Pirku planšetu 220.lv veikalā Ģertrūdes ielā 94a, pēc 5 mēneši nācās planšeti atdot garantijas remontā, nu jau divi mēneši ne ziņas, zvanot atbild,ka neko nezinot, kad būs kāda informācija par planšeti, tad došot ziņu, karoče atšuj un tā piecas reizes. Tirgo braķus un neuzņemas nekādu atbildību. Tur man liekas būtu darbiņš patērētāju tiesību aizsardzības centram. Garantijas tālrunis kas norādīts līgumā vispār neatbild,man tika paskaidrots,ka viņam neesot jāatbild. Operātore Madara solija atzvanīt tai pašā dienā nu jau divas nedēļas pagājušas,vel nekā! :(

www.220.lv - Preces brāķis

Preces brāķis Nu viens pretīgs kantoris! Nopērc brāķi, kurš pēc 2 nedēļām noplīst-paši it kā sataisa, pēc dienas atkal noplīst un tagad te apstājas dzīve...ilgi un mokoši klients tiek vests līdz baltkvēlei...PILNĪGS IGNORS. Nu nepērciet tur neko, arī |ELCOR nē -tur arī neko neizkarosi.

www.220.lv - Nenad neko šeit nepērciet

Nenad neko šeit nepērciet Ja Jums ir svarīga preces kvalitāte un garantija, tad 220.lv nav piemērots Jums. Nopirku datoru, kurš pēc 2 nedēļām pārstāja strādāt un nu jau 3 mēnešus nevaru dabūt atpakaļ savu naudu par brāķēto preci. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - Samsung

Samsung Nesen šajā veikalā nporiku sev jaunu skārienjūtīgu samsung telefonu. Tagad to smagi nožēloju.... Man jau tas sāka smagi gļukot pēc 2 nedēļām kad nopirku. Ne neko, aiznesu uz vekalu, atdevu remontam. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas viņi ņihuja nesalaboja, pēc tam logoja vēl vairāk. Tad sāku rakstīt iesniegumus, lai dabūtu atpakaļ naudu, tagad čakarēju sev nervus un viņiem nervus, naudu neesmu dabujis atpakaļ vēl jo projām. KAD ES KATRU REIZI STĀVU VEIKALA PRIEKŠTELPĀ, VIENMĒR REDZU KĀ CILVĒKI NES...

www.220.lv - ne preces, ne naudas

ne preces, ne naudas Tika pasūtīts mobilais tālrunis Samsung, kurš bija nekvalitatīvs un nedarbojās. Prece tika nosūtīta uz garantijas servisu. Ir pagājis mēnesis - ne preces, ne naudas, ne jelkādas informācijas. Neskaitāmas reizes zvanīju un interesējos - pateiksim, nodosim ziņu, solījumi. Izkrāpta nauda, un nekādas garantijas.

www.220.lv - GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!!

GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!! 2. novembrī iegādājos veikalā 220.lv gāzes sildītāju. Kurjers to piegādāja samērā laicīgi. Nopirku gāzes balonu šim sildītājam, taču problēma sākās ar to, ka sildītāju nevarēja ieslēgt (atsūtīts brāķis). Domādama, ka varbūt es kaut ko nesaprotu, devos uz gāzes kantori, lai speciālists man palīdz, taču arī viņam nekas nesanāca, secinājām, ka jānodod to garantijai. Nu ir pagājuši vairāk kā 2 mēneši, ziņu nav. Zvanu uz zvanu centru, man atbild, ka ziņa no garantijas būs 2 darba dienu laikā! -...

www.220.lv - NEGODĪGA CENU POLITIKA

NEGODĪGA CENU POLITIKA Iegādājos 220.lv tvaika katlu un vēl vairākas preces. Pirmkārt izvēlejos saņemt preces pats viņu ofisa, taču pat šajā gadījuma to varētu izdarīt tikai pēc 6 dienām. Trešajā dienā peč paūtijuma veikšanas saņēmu zvanu no 220.lv un viņi mani informē ka tvaika katls ir pa 15 eiro dārgāks. Un tas esot saistīts ar pāreju uz eiro. Kā tieši pāreja uz eiro var pacelt cenu pa 15 eiro man interesē? Briesmīgs serviss, nekad vairs neizmantošu. Plus regulāri tiek spamots epasts un sms, par viņu super smaržu atlaidēm, kuras patiesībā ir tur visu laiku.

www.220.lv - Garantijas -gadījums

Garantijas -gadījums Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv duškabīnu. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- salauzsta viena plastmasas detaļa vadības paneli. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies garantijas servisa cpeciālists. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli- saka to vajag paturet. Protams, ritdien ar mani neviens nesazinajas, Vakara...

www.220.lv - smaržas

smaržas Заказала духи Elizabeth Arden Beauty 100ml, прислали через 10 дней 50 ml - качество просто кошмар!!! Взяв в руки бутылочку сразу ясно что это подделка, причем ужасная... Золотой кант на котором написано название не золотой а грязно бронзовый и буквы ... ну просто нет слов.. о запахе я вообще молчу. Но меня вид больше поразил, чем запах. Позвонила сказать, что объем не тот прислали - сказали что позвонят - жду уже 7 день.....

www.220.lv - neatsaucas uz klienta lūgumiem

neatsaucas uz klienta lūgumiem Apkalpošanas dienests par konsultācijām strādā vienkārši pavirši. Gribēju iegādāties cepeškrāsni un uzzvanīju uz informatīvo tālruni un pajautāju vai cepeškrāsns nāk kopā vai bez cepeš pannām vai pannnas. Tā 4 reizes zvanīju un katru reizi man pasaka, ka atbildi sanemšu diennakts laikā. Tā nu 4 diennaktis gaidīju un nopirku citur kur visu normāli apskaidroja.

www.220.lv - piegāde

piegāde No Ķinas prece atnāk ātrāk kā no 220.lv! Veicot pasūtījumu bija norādīts ka piegāde uz tuvāko pasta nodāļu tiks vēikta 3-5 darba dienu laikā. Naudu vini sanēma 14.12.2103, nu jau ir 21.12.2013. Šodien atnāk ziņa:"Jūsu pasūtījums Nr. ******* šodien tiks nodots kurjeram. 2-4 darba dienu laikā viņš piegādās preces uz Jūsu izvēlēto Latvijas Pasta nodaļu. Tiklīdz prece būs piegādāta, Jūs saņemsiet SMS." Burvīgi, bērniem dāvanas varēšu pasniegt tikai nākamdad! Internetveikalus izmantoju diezgan daudz gan LV, gan ārzemju, bet kautkas tāds notiek pirmo reizi!

www.220.lv - smaržas oriģinalās

smaržas oriģinalās Pasūtītāju smaržas no šī veikala versace bright crystal diemžēl neoriģinālas ...nauda vējā, sākuma likās ka ir oriģinālās,bet baigi sit cauri spirta smaržu... Tāpēc neiesaku tur pasūtīt smaržas!

www.220.lv - Nekvalitativa prece un klientu apkalposanas kvalitate

Nekvalitativa prece un klientu apkalposanas kvalitate Viennozimigi nekad vairs neko neiegadasos saja veikala! Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv sekviju, kuru piegadaja 14.11,2013. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- sasisti vienas vitrinas stikli un bojata viena no vitrinas sienam. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies menedzeris. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli-...

www.220.lv - termiņi utt

termiņi utt 220.lv ir veikals ar kura piegādes termiņiem nevar rēķināties NEKAD. Preci piegādā bez lietošanas instrukcijām, bez pavaddokumentiem, ja kkam no pasūtītā trūkst detaļas veikals ir neizpratnē par klienta vēlmi tomēr saņemt līdz galam nokomplektētu preci. Piegādes termiņš, ko viņi uzrāda 3-4 darba dienas ir kā minimums 7as dienas, piekam veikals neuzskata par nepieciešamu klientu informēt par kavēšanos.

www.220.lv - Preču pasūtīšana-piegāde.

Preču pasūtīšana-piegāde. Skumji taču pirmo un pēdējo reizi iepērkos internetveikalā www.220.lv un nevienam arī neiesaku iepirkties šaja veikalā. 24.11.2013. uztaisīju pasūtījumu vēlējos šajā veikalā iegādāties Rullo žalūzijas paldies dievam izvēlējos samaksu skaidrā naudā nevis ar pārskaitījumu. Saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījums ir pieņemts un 2-3 stundu laikā ar mani sazināsies klientu apkalpošanas speciālists taču nekā neviens no veikala man nedomāja par pazvanīt. 25.11.2013. saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījumam...

www.220.lv - Pārdod pakaļdarinājumus

Pārdod pakaļdarinājumus Gribu sūdzēties par to ka interneta veikalā 220.lv pārdod nekvalitatīvu preci- pakaļdarinājumus. Nopirku mobilo telefonu kuram vispār neatbilda tas, kas rakstīts uz podziņām ar simboliem, ar to, kas parādījās ekrānā tās nospiežot. Vairākas pogas nestrādāja vispār. Aizbraucu garu ceļu, nokavēju darbu, un man pasaka ka šodien preces atpakaļ nepieņem, nāciet citu dienu- vai nav jauki? Nu ok.. Nākamo reizi kad nācu, telefonu vispār negribēja ņemt pretī jo „ir bijusi ielikta sim karte”. Uz to ka...

www.220.lv - preču nepiegādāšana

preču nepiegādāšana Manam vīram pasūtījumu jau mēnesi nepiegādā, prasa ko grib vietā-uzrakstam, bet šie nemaz uz to nereaģē un atkal prasa-ko gribam vietā. Atkal uzrakstam-neatbild. Negodīga firma-visu laiku vilina ar savām reklāmām katru dienu, bet tikai dažus pasūtījumus ir izpildījuši. Pieci ir palikuši neizpildīti. Rodas tāda sajūta, ka viņiem nav naudas, fiktīvi izdomā visādas lētas preces, savācas naudu un ar to strādā. dažam kaut ko atsūta, citiem neko. Tagad gaidu atpakaļ naudu par visiem 5 neizpildītiem...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы