220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1049
Разрешенные
77
C ответами
1152
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Audu solās atgriezt, bet vairs neatbild

Audu solās atgriezt, bet vairs neatbild Situācija identiska iepriekšējai sūdzībai. Pasūtījums izpildīts daļēji, samaksa pieņemta par pilnu sūtījumu, pa telefonu vispirms sola, ka prece vienkārši ir sadalīta divos sūtījumos un otru pasūtījuma pusi saņemšu dienu vēlāk (diez cik izdevīgi viņiem ir dubultā maksāt par piegādi katru dienu?) , nākamajā dienā ienāk ziņa e-pastā, ka prece ir piegādes laikā sabojāta (par ko gan ir lielas šaubas, jo lai to preci sabojātu to ir jāsviež pret zemi ar spēku) naudu solās atgriezt, bet vairs neatbild. Naudas kontā nav. "Super" serviss. Neiesaku.

220.lv - Заказ доставлен только частично

Заказ доставлен только частично Заказ номер 8007604. Привезли в срок только часть товаров, приняли полную оплату. По телефону обещали привезти до 16 декабря все остальное. 16 декабря ничего доставлено не было. Позвонил - пообещали решить проблему. Сегодня весь день от них никаких вестей. Снова звоню - ссылаются на курьерскую компанию, опять ничего конкретного, опять только обещания разобраться.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju preces 161 eur vērtība novembra vidu ar piegādi uz majam 17dec. 17dec 10. No rita saņemu epastu ka Dpd sakot ka pakas bojātas un atgriezot sūtījumu noliktava ceru ka atgriezis naudu savādāk svētki izbojāti nekad vairāk no viņiem nepasūtīšu.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Tiks piegādātas dāvanas līdz Ziemassvētkiem, l? Laicīgi tiek pasūtītas bērniem dāvanas, un pēkšņi 16taja datumā paziņo, ka dāvanas aizkavēsies līdz 30 datumam. Un ko, lai bērniem saka? Esam ļoti vīlusies. Tad nereklamējiet, ka dāvanas būs līdz Ziemassvētkiem, saprastu ja pasūtītu nedēļu pirms svētkiem, bet dāvanas rīka pasūtītas ļoti laicīgi.

Решено220.lv - Prece nav saņemta

Prece nav saņemta 17.11.2019 pasūtīju preci internetā, momentā veicu apmaksu. Prece (20 euro vērtībā) joprojām nav saņemta. Trīs reizes zvanīju, interesējos, man atbildēja, ka prece nodota omniva, solīja noskaidrot aizkavēšanās iemeslu un paziņot, tad solīja atgriezt naudu, kad naudu solītajā dienā nebiju saņēmusi, man paziņoja, ka tas arī nav iespējams, jo pasūtījumu anulēt nevar! Vārdu sakot, katru reizi galīgi atšķirīgas atbildes, neviens ne par ko neatbild!

220.lv - Обман несоответствие на упаковке

Обман несоответствие на упаковке Несоответствие, обман на упаковке, см. Фото купил стекло для Huawei P20Lite, а пришло для huawei y7. Взяли и просто переклеили этикетку. С другой стороны, там где штрих код точно такая же ситуация. Переклеена этикетка с новым штрих кодом и описанием.

220.lv - Slikt serviss

Slikt serviss Ни в коем случае не покупайте ничего в этой шарашкиной конторе. Работники вруны с большой буквы. Работать не хотят и не умеют. Товар отвратительный. Менеджеры на связь не выходят. Вопросы решить не могут месяцами. Потратите время. Деньги и нервы!

220.lv - Slikts serviss, nesaprotams līgums

Slikts serviss, nesaprotams līgums 1. Decembrī tika pasūtīts dīvāns, nākamajā dienā apstiprināja pasūtījumu, viss kārtībā. Pēc zvana teic, ka atsūtīs maksājuma grafiku. Grafiks netiek izsūtīts. 3. Decembrī zvanījām lai uzzinātu sīkāk par līguma grafiku, nekādu konkrētu informāciju nesniedz un aizsūta pie partner kompānijas, tai pat laikā neko par pasūtījuma atcelšanu nesaka. 4. Decembrī izrādās ka noformētais pasūtījums tomēr nav iespējams. Izrādās ka pēc pāris dienām tik tiek pārbaudīts vai noliktavā ir vai nav. Neko...

220.lv - Neesmu saņēmusi preci slikts serviss iespējams krāpšana.

Neesmu saņēmusi preci slikts serviss iespējams krāpšana. Neesmu saņēmusi speciālu lampu (prožektoru) . Pasūtīju preci 14.11.2019. Laiks bija norādīts kad piegādās 22.11. 2019 Ģertrūdes ielā 94a. Saņēmu apstiprinājuma sms kad preci varēšu izņemt 22.11.2019. Pienāca 22.11.2019 nesagaidīju sms vai zvanu. Zvanīju pirmdien 25.11.2019 uz kontakttālruni atbildēja, ka nezinot kad būšot prece noskaidrošot un atzvanīšot, atkaļ zvanu nesaņēmu. Zvanīju nākamajā dienā 26.11. Kur atkal atbildēja ka esot izsūtīts un ka noskaidrošot kur ir un atzvanīts, tā atkal...

220.lv - Piegades laiks

Piegades laiks Pasūtīju preci 26 novembri ar piegādi 6.99 tika solīts, ka piegadas 27nov, nekaa zvanu prasu kir prece saka ka nebus bus 28. Nov-zvanu 28. Nov atkal saka ka prece nebūs bus 29. Nov respektīvi čakarē pratu naudu samaksāju, prece nav, darbinieku attieksme sudīga... Pretīgs veikals pretīga attieksme... Nevienam nekad neiesaku 220.lv pirma un pēdēja x suņi!

220.lv - maldinoša informācija mājaslapā

maldinoša informācija mājaslapā Esmu veikusi pasūtījumu un pasūtīju 2 preces ar atzīmi "saņem rīt". Pēc tā kad veicu apmaksu parādījās uzraksts: "tavu pasūtījumu piegādāsim 27. Novembrī". Ar ko es arī rēķinājos. Vīrs lai pieskrūvēt tv ir atprasījies no darba (ko izdarīt ļoti grūti) . 27.11. Vakarā es zvanu uz 220 lai noskaidrotu, kur tad ir mans pasūtījums uz ko saņēmu šādas atbildes (zvanīju 3 reizes) : 1. Zīme "saņem rīt" bija tikai uz vienas preces. / toties kā redzams bildē, tie ir maldi/ 2. Tur pēc apmaksas bija...

220.lv - Slikts garantijas serviss

Slikts garantijas serviss Хотел по гарантии поменять вентилятор. Просили зарядку и пароль (зачем? Если вентилятор меняют при выключенном компьютере) собирались отправлять в литву. В первом попавшемся сервисе поменяли всё за полчаса. Но за деньги. Видимо так 220лв экономит свои ресурсы. Оставить клиента на неделю без компьютера из за пустяковой проблемы это такой современный и высококачественный "сервис", да 220лв?

220.lv - Неисправный товар, плохой сервис

Неисправный товар, плохой сервис Заказал в подарок наручные часы. В пакомат пришли вовремя. А т. К. Сроки - вопрос актуальный, очень обрадовался. Но радость длилась до того момента как дома открыл почтовую упаковку... Первое что смутило - коробочка производителя изрядно потёртая. Нет, она не рваная, не мятая, но явно прошла ползком не одну стометровку складских стеллажей. Что уже портит товарный вид. Но это мелочи. Достаю часы. Всё вроде целое. Но они не идут. Конечно, можно было бы отнести в ближайшую мастерскую и заменить...

220.lv - krapšanās,klienta maldināšana

krapšanās,klienta maldināšana Lūdzu neiegadājaties preces smagākas par 20.kg.jo atgriest preci nav iespejams.Veikals nepiesaka mašīnu ,lai preci varetu nogadat atpakaļ veikalā.Kautgan ir noradīts atteikuma tiesībās,preci var atgriest bezmaksas Latvijas pasta nodaļā.Neticiet,tas nav tā.

220.lv - Piegādes datumu neievērošana / nelaipna attieksme

Piegādes datumu neievērošana / nelaipna attieksme 16 oktobri tika veikts pasūtījums nr. 77884xx veicot pasūtījumu, jūsu vietnē tika noradīts, ka preces piegāde aizņems 5 darba dienas + pasūtījuma veikšana tiks veikta pēc rēķina apmaksas. 17 oktobri tika saņemts no jums apstiprinājums, ka maksājums ir saņemts un sakta pasūtījuma izpildīšana. Kā arī tika paziņots ka pasūtījumu plānots piegādāt pēc 9 darba dienām 30.10.2019. Piegādes datumi jau nesakrīt ar informāciju, kas tika izvietota vietnē, bet piekritīšu tam, ka teiksiet, ka...

220.lv - Piegāde

Piegāde Patstāvīgi iepērkos 220.lv un vienmēr vis bijis labi, taču šoreiz gan mani pievīla solītā piegāde, kur ir rakstīts ka 100% piegādās tajā datumā, un nekā, un tā lieta kā reiz bija vajadzīga tieši tajā dienā, sākumā vēl nopriecājos, ka tāda sagaidīšanas. Rakstīju arī uz epastu, atbildi nesaņēmu, atvainošanos tā pat, preci saņēmu tad kad man to vairs nevajadzēja :(

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Vakarr slikta servisa un rupjas apkalpošanas dēļ piedzīvoju nepatīkamus mirkļus 220.lv ģertūdes ielas veikalā. Neprofesionāli, rupji, apkalpošana un komercprakse absolūti nav uz klientu orientēta. Trūkst vārdu. Tika aizskarta mana cieņa rupja darbinieka dēļ. Vērsīšos PTA.

220.lv - Krāpšana attiecībā uz labākās cenas garantēšanu

Krāpšana attiecībā uz labākās cenas garantēšanu 220.lv krāpjas attiecībā uz labākās cenas garantēšanu un atbildi 4 stundu laikā! Aizpildīju pieteikumu par konkrētu preci salīdzinājumā ar citu i-veikalu 29.10. Aptuveni 11 no rīta... Nekādas atbildes... Zvanīju 30.10. Uz 220.lv, atbildēja, ka palaiduši garām, drīz būs atbilde... Nekā... Zvanīju 17: 30 vēlreiz... Tā arī nesapratu pēc cik nedēļām varbūt kāds atbildēs! Fui 220.lv par cilvēku maldināšanu un laika tērēšanu! Preci, protams, pirkšu citur, bet brīdinu citus, lai uz šo opciju neuzķeras!

220.lv - Не оригинальные продукция

Не оригинальные продукция Хочу всех предупредить, на собственном опыте, попалась на рекламу от магазина 220.lv о продаже оригинальных духов. Не верьте! Заказала туалетную воду Escentric Molecule 02. Вместо знакомого запаха, сильный спиртовой, ничего близко к оригиналу. Согласна, скупой платит дважды. За 70 евро-получите бутылочку непонятного вещества. Отвезла им обратно, в ответ получила отказ.

220.lv - 220 neizvēlieties.

220 neizvēlieties. Neiesaku 220lv. 1. Preces galīgi neatbilst aprakstam , krāsai vai kam citam. Divas reizes jau atsūtījuši pilnīgi citu preci. Uz ko veikals atbild - sūtiet atpakaļ. Vai man būtu par saviem līdzekļiem jāsūta prece atpakaļ? 2. Preces ir nekvalitatīvas - lētais poļu ražojums ar nenormālu uzcenojumu. Nopirku bērnam rotaļlietu ar gaismām un skaņu. Pa 8 EUR. Pēc mēneša nejauši uzgāju lētos krāmus...tur tieši tāda pati rotaļlieta pa 2.50. 3. Piegādes laiks. Kas veic pāsūtījumu, rādās, ka piegāde bū...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы