220.lv - Slikts serviss, nepareiza komplektācija
Sākotnēji pasūtījām virtuves galdu, pēc pāris nedēļām kurjers zvana brīvdienā (220.lv norādīts, ka piegādes neveic brīvdienās) , Saka, ka piegādās preci pēc stundas, mēs nebijām gaidījuši kurjeru līdz ar to bijām arpus pilsētas. Pēc sarunas ar kurjeru norunājām citā laikā, ka piegādās preci, kas tika ignorēts, un atkal prece tika piegādāta brīvdienā bez laicīga brīdinājuma vai paziņojuma. Atkal preci nevarējām saņemt.
Ār trešo reizi izdevās saņemt preci, kad preci saņēm, atpakojām un pamanījām, ka virtuves galdam ir vērā ņemamas buktes un defekti, kas šo preci padara nelietojamu. Aizsūtījām atpakaļ un norādījām, ka vietā nevēlamies naudu, bet gan jaunu preci. Ignorējot šo, mums atpakaļ atsūtīja naudu.
Mēģinājām atkal pasūtīt to pašu galdu. Pēc nedēļas saņēmām, atpakojām un skatāmies, ka buktes nav un defektu nav sākot likt kopā pamanījām, ka trūkst 3 detaļas. Noradījām visu nepieciešamo informāciju un aizsūtījām e-pastu + 2 reizes zvanījām. Burtiski 3 nedēļas vēlāk atnāk paziņojums, ka detaļas nevar piegādāt. Varam paši pasūtīt trūkstošās detaļas vai arī nosūtīt preci atpakaļ. Tā nu izvēlējamies otro variantu un joprojām gaidām kurjeru. Kopā pavadītais laiks, pasūtot vienu galdu no 220.lv - 2 Mēneši un 3 nedēļas, un tāpat nesaņēmām pasūtīto, tikai velti izniekojām gan nervus, gan laiku!
Labdien!
Lai izskatītu šo situāciju, lūdzam, Jūs precizēt pasūtījuma numuru minot to šeit, vai rakstot mums e-pastā: [email protected] .
Ar cieņu, 220.lv
Добавить комментарий