220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1036
Разрешенные
76
C ответами
1143
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju ledusskapi 25. Jūnijā ar bezmaksas piegādi 26. Jūnijā un iespēju dalīt maksājumu 3 daļās. Visu dienu nekādas atbildes par pasūtījumu, zvanīju pati 26. Jūnijā, teica, ka gaidot atbildi no līzinga kompānijas, pēcpusdienā īszziņa, ka steidzami jāsazinās ar 220.lv, pretējā gadījumā anulēs manu pasūtījumu. Izrādās, ka līzings ir iedots, bet ledusskapis būšot tikai 27, jūnijā. Nu gaidu visu dienu, bet ne ziņas ne miņas. Ne kurjera, ne ledusskapja ne arī kāda ziņa no veikala vai kurjera...

220.lv - Slikts serviss, nihilisms

Slikts serviss, nihilisms Neiesaku iepirkties šajā veikalā, absolūta darbinieku nekompetence, rupjas kļūdas, solījumu nepildīšana. Manā gadījumā nomaksas līguma dokumenti nebija pievienoti klāt precei, kuru man 10.06.2019 piegādāja Latvijas pasts. Kad pati 20.06.2019 telefoniski sazinājos ar 220.lv un sāku interesēties, kur jāveic apmaksa, tiku padarīta par ļaunprātīgu 220.lv pakalpojumu izmantotāju, jo neesmu parakstījusi līzinga dokumentus, kaut 220.lv nemaz nebija paši tos pielikuši precei klāt un man nebija, ko...

220.lv - Piegāde

Piegāde Piegāde vispār di... Sa. Ved pa daļam. Labāk būtu rakstījusi vedīsim kad gribēsim. Cilvēkiem jārēķinās ar laiku. Līmenis nokrities drausmīgi labāk pasūtiet no citas valsts un prece atnāks atrāk. No Vācijas 3 dienas Anglija 4 dienas. Esmu vilies netaisos vairs iepirkties. Citi interneta piegāda loti ātri un galvenais ka laika tiek piegādāta. Šajos laikos kad konkurence ir augsta šita lazo. Pilnīgi di... Sa

220.lv - Nepiegādā norādītā laikā

Nepiegādā norādītā laikā Neiekļaujas piegādes laikos. Nekad nepasūtat no viņiem, ja vajag konkrētā dienā. Jo prece norādītā dienā var nebūt piegādāta. Mans gadījums bērnam svētdien dzimšanas ballīte. Pēc ilgām pārdomām un izpētes pasūtu no 220 batutu dāvanā, norāda ka piegāde ceturtdien. Nodomāju super varēs laicīgi sastelēt. Pienāk ceturtdien nav nekādas ziņas par batutu ne no kurjera, ne no 220. Piektdien ap 11 pati zvanu, pasaka, ka noskaidros un atzvanīs, paiet 2 stundas klusums, zvanu atkal šoreiz man atbild, ka...

220.lv - Slikta komunikācija par pasūtījuma piegādi!

Slikta komunikācija par pasūtījuma piegādi! Ļoti slikta komunikācija un preču piegādes sistēma! Pasūtījām virtuves iekārtu jau maija sākumā, gaidījām mēnesi, norādītais piegādes datums bija 5.06. Izjaucām veco virtuves iekārtu un izremontējām virtuvi 2 dienu laikā, lai atnākot precei viss būtu gatavs. Dienu pirms piegādes atnāk īsziņa, ka prece kavēsies par 10 dienām! Vai tiešām to nevarēja pateikt laicīgāk? Šobrīd 10 dienas jādzīvo stroikā. Esam ļoti nepatīkami pārsteigti. No 220 preces vairs neiegādāsimies.

220.lv - Nelicencētas programmas, slikts apkalpojums.

Nelicencētas programmas, slikts apkalpojums. 4. Aprīlī saņēmu 220.lv jaunu laptopu (https://220.lv/lv/datortehnika/portativie-datori-un-plansetes/portativie-datori... Pirmais, ko es ievēroju, iepriekš uzstādītais windows pieprasīja aktivācijas atslēgu, bet aploksne ar windows disku jau bīja atverta un atslēgas tur nebija, par ko es uzreiz gan ziņoju veikalam caur e-pastu gan pa telefonu. Kad es ieslēdzu datoru, mani satika zils nāves (bsod) ekrāns, kurš pārtrauca datora darbu katras 30 minūtes. Pēc divām...

220.lv - Piegāde

Piegāde Nokaitināja, uzrada vienu piegādes laiku, kad piegādes diena klat nevar sniegt informāciju nekadu, kad saku ka varu pati savākt no noliktavas, ne tas šobrīd nav iespejam. Loti vilusies, priekškam maldināt cilvēkus un noradit ka prece ir noliktava ja reali nav. Sedi un gaidi atpakaļ naudu... Dusmu pilns mers

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nopirku graphite energy+ 58g006 skrūvgriezi. Izrādās, bez baterijas un lasītājs. Sarunāju, ka par papildu maksu to nopirkšu. Kad ierados veikalā, piedāvāja tikai lādētāju bez akumulatora un no cita modeļa. Neuzķerieties uz šo preci! Urbim nav iespējams nopirkt pat klāt par naudu to visu. Tas ir kā slikta rotaļlieta. Veikala darbiniece pārliecināti paziņoja, ka arī citur tirgo sliktas preces, ka tas ir normāli. Lūk, tā domā par pircēju Latvijā.

220.lv - Detaļu trūkums

Detaļu trūkums Iegādājāmies mehānisko dārza smidzinātāju, secinājām, ka iepakojumā trūkst divas detaļas- vāka blīvgumija un smidzinātāja galvenais kāts, kurš stiprinās uzreiz aiz roktura.

220.lv - Atverta prece bez originala iepakojuma un aizsargiepakojuma

Atverta prece bez originala iepakojuma un aizsargiepakojuma Iegadajamies preci Gertrudes iela 94a. MI Action Camera 4k. APsezamies apskatit savu preci. Liels brinums bija kad ieradzijam veikala maisa iepakotu jau atverto karbu kur bija ielikta kamera ar objektivu bez aizsargpleves. Karba bija atverta bez originalas hermetiskas pleves. Instrukcija bija pielimeta zem karbas, objektivs ari bez pleves un ar mikroplaisu ko ieraidzijam zem lenka kad atveram. Kadel? Kapec? Kameru uzreiz pec apskatisanas un ieraudzita atnesam atpakal pardevejam (ap 10 minutem...

220.lv - Nav informācijas, trūkst rakstveida garantiju

Nav informācijas, trūkst rakstveida garantiju Labdien! 17. Aprīlī veicu pasūtījumu nr saņēmu no 6 pozīcijām 2 neatbilstošas 23. Aprīlī šodien 29. Aprīlī beidzot, jo nevarēju ieskaidrot, ka nav tas. Līdzīgu preci neviens nepiedāvāja. Tagad gaidu kad preci apmainīs, taču neviens nevar sniegt atbildi kad tas notiks? Un vai notiks? Jāgaida 3-4 darba dienas!? Un nav skaidrs vai vispār būs? Tādu servisu neesmu redzējusi ilgi! Viens saka vienu, cits ko citu. Neviens nezin ko otrs teica. Jums ir grandioza sistēma, bet nav vienkāršas lietas -...

220.lv - Nepatiesa informācija par preci

Nepatiesa informācija par preci Pasūtīju kafijas automātu Master Coffee Mc4696. Pasūtījumu caur telefonu veicu 6.04.19, solīja, ka kafijas automātu varēšu paņemt internet veikala filiālē 9.04.19, bet automāts bija pieejams tikai 10.04.19, kas sabojāja visus mūsu plānus. Internet veikalā bija norādīts, ka var izmantot gan kapsulas, gan malto kafiju (tieši tāpēc izvēlējamies šo kafijas automātu!) , bet patiesībā kapsulas šīm kafijas automātam neder (tagad jau mājaslapā informācija ir izlabota, ka kafijas automāts strādā tikai...

220.lv - Bojājums

Bojājums Interneta veikals 220.lv pilnīgi visur liek savas reklāmas piedāvājot preces un labu un ātru apkal- pošanu, tamēr ja notiek kāda problēma, tad pilnīgi ignorē klientu! Mēs pasūtijām pie viņiem mēbeli š. G. Janv. Mēn. Prece tika piegādāta bojātā veidā. Pats iepakojums bija jau bojāts. Kā rezultātā, atverot iepakojumu, detaļas sturis bija nolauzts. Sūtijām bildes uz 220. Ar bojāto preci. Viss ko mums atbild, ka 2 dienu laikā sazināsies. Un tā tas turpinās jau 2 mēn. Un rezultāta nav.

220.lv - Garantijas remonta krāpšana.

Garantijas remonta krāpšana. Iesniedzu iegādāto preci garantijas remontam ar pievienotu aprakstu par preces defektiem. Kā atbildi par garantijas remontu saņēmu rēķinu par diagnostikas veikšanu un atbildi, ka nekādi defekti netika konstatēti, pēc pakalpojuma sniedzēja apraksta, kas tika pārbaudīts nodotajai precei, secināju, ka manis pievienoto aprakstu nav ņēmuši vērā un manis norādīto defektu nemaz nav pārbaudījuši. Pēc šādas sūdzības iesniegšanas zvanīju uz www.220.lv uz ko saņēmu atbildi: Ja neticat mūsu diagnostikai...

220.lv - Обман покупателей (что делать)

Обман покупателей (что делать) Под Новый год приобрел у них кофейный автомат, который оказался на самом деле не автоматическим, а ручным, вдобавок еще и неисправным. Решил использовать предусмотренное законом право возврата товара в течение 14-ти дней. Но как и другим клиентам, мне в этом праве отказали - "вы им пользовались, а пользованные товары мы назад не принимаем". Поэтому, хочу поделиться опытом как вернуть деньги: 1) Пишите претензию с требованием вернуть деньги. 2) После получения письменного ответа с отказом...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu kapec 220.lv raksta "piegade rit", ja nemaz netaisas so izpildit? Tad jau jaraksta "nezinu kad piegadasim"! Pretigs serviss! Cilveks palika bez davanas, paldies 220.lv

220.lv - Slikts serviss, kas robežojas ar krāpšanu.

Slikts serviss, kas robežojas ar krāpšanu. Sveiki! Nolēmu iegādāties sev kvalitatīvu canon printeri interneta veikalā, jo esošais, budžeta varianta printeris izrādijās ļoti dārgs ekspluatācijā. Tādēļ rūpīgi izstudējot info, izlēmu ieguldīt naudiņu un nopirkt tintes printeru, kurš sākotnēji maksā ne lēti, bet toties, ir ļoti lēts ekspluatācijā. Izvēlētais printeris ''canon pixma g2400 uzrādījās interneta veikala ''220.lv'' klāstā. Pieteicu pirkumu un pavisam drīz saņēmu atbildi uz email, ka 2-3 stundu laikā tiks dota precizēta...

220.lv - Jauna vai lietota?

Jauna vai lietota? Uzdāvināja portatīvo datoru acer uz Ziemassvētkiem. Jau pirmajā diena sakas problēmas, jo dators patstāvīgi izslēdzas, aizvedam atpakaļ, pieņema pēc 28 dienam sazinajas, kad esot saremontēts. Aizbraucam pakal, darbojas aptuveni nedelu. Pec tam atkal salauza! Aizbraucam, viņi saka ka apskatīsies un pazvanis. Sievai nervi uzdeva! Piedraudejam ka izsauks bez tabu, lai pareklamē. Uzreiz atnesa jaunu. Labākais tas ka atverot jauna datora iepakojumu bij līdz parits vienkaršu instrukciju, kas nebija...

220.lv - Drausmīga attieksme pret patstāvīgo klientu

Drausmīga attieksme pret patstāvīgo klientu Esmu ļoti vīlusies šajā interneta veikalā, vairākus gadus biju patstāvīgais klients, līdz nesaskaros ar preces atgriešanās politiku. Iegādājos putekļusūcēju, kuru saņemot ieslēdzu un izslēdzu, lai pārbaudītu vai strādā un sūkšanas jaudu, kas aizņēma vien kādas 10-20 sekundes, uzreiz zvanīju, lai paziņotu, ka vēlos atgriezt preci, uz ko man atbildēja, ka ieslēdzot, jau esot lietots un preci atpakaļ nepieņem, un 14 dienu atgriešanās politika šeit nedarbojas. Es iebildu, aizsūtot preci atpakaļ...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Гарантийный случай в 220.lv хочу рассказать, что вас ждет при наступлении гарантийного случая товара, купленного в магазине 220.lv. Купила телефон, оказался неисправен. Поехала сегодня на даугавгривас 114 с актом о неисправности. Хотела, чтобы вернули деньги. А мне говорят, что возврат денег через пол года и минус 20% за амортизацию. Второй вариант - обмен на такой же телефон уже завтра. Такой же телефон я не хотела, потому что поняла, что вся партия видимо бракованная, так как это уже второй...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы