Решено220.lv - Krāpšana, preču nepiegādāšana
Pasūtīju 5 pakas autiņbiksīšu ar ātro piegādi uz mājām. Kurjers piegādāja tikai 2 pakas. Jautājot, vai vairāk nekā nav, atbildēja, ka nē, gan jau būšot citreiz.
220 profilā atnāca paziņojums, ka prece man esot piegādāta. Tajā pašā dienā rakstīju epastu, lai noskaidrotu, kad saņemšu pārējo sūtījumu, atbildi nesaņēmu. Pēc 2 dienām zvanīju uz 220, saņēmu atbildi, ka sazināšoties ar kurjera pakalpojuma sniedzējiem un sniegs man ziņu. Nākamajā dienā saņēmu e-pastu ar lūgumu atsūtīt foto ar to, ko esmu saņēmusi. Foto nosūtīju. Nekādas reakcijas nebija. Atkal rakstīju epastu, lai noskaidrotu situāciju, atbildes, protams, nav, un preces arī nē.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lai izskatītu situāciju un sniegtu Jums informāciju, lūdzu, precizējiet pasūtījuma numuru.
Ar cieņu, Jūsu 220.lv
Ar mani sazinājās 220.lv pārstāvis un tika izskaidroti situācijas rašanās iemesli. Nauda par preci tika atgriezta.
Комментарии (1)
Diemžēl ar šiem kaut ko sarunāt ir ļoti grūti. Pati tikko gāju tam cauri. Tikai ar lamāšanos un draudiem panācu, ka atgriež naudu par bojātu un nepiegādātu preci.