![Slikts serviss]() Zvanot uz norādīto telefona nr un rakstot epastu, kas norādīts ceļojuma dokumentos pēc ceļojuma iegādes, serviss ir zem katras kritikas, jo tāds vienkārši nav! Telefoniski (darba laikā) nav sasniedzami, uz epastu neatbild. Ļoti nepatīkami un neprofesionāli. Iespējams, kritisks darbinieku trūkums vai arī vienaldzība par klientiem.
			Zvanot uz norādīto telefona nr un rakstot epastu, kas norādīts ceļojuma dokumentos pēc ceļojuma iegādes, serviss ir zem katras kritikas, jo tāds vienkārši nav! Telefoniski (darba laikā) nav sasniedzami, uz epastu neatbild. Ļoti nepatīkami un neprofesionāli. Iespējams, kritisks darbinieku trūkums vai arī vienaldzība par klientiem.
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Neprofesionāli gidi un pārstāvis]() Laikā no 01.06.2025. līdz 08.06.2025. biju ceļojumā uz Itāliju, Kalabriju. Ceļojuma starptautiskais tūroperators Tez Tour, pārstāvis Natalija, +39 366 898 25 38. Ļoti neieinteresēta, sola piemeklēt mūs interesējošās ekskursijas, bet tā arī neko nepiedāvā. Paziņojumu par izbraukšanas laiku uz ekskursijām (kas plānotas jau nākošās dienas rītā) daži saņēma tikai pēc vairākkārtējiem zvaniem (uz kuriem neatbild) un vairākkārtējas rakstīšanas WatsApp. Tie, kuri nerakstīja, ziņu par izbraukšanu...
			Laikā no 01.06.2025. līdz 08.06.2025. biju ceļojumā uz Itāliju, Kalabriju. Ceļojuma starptautiskais tūroperators Tez Tour, pārstāvis Natalija, +39 366 898 25 38. Ļoti neieinteresēta, sola piemeklēt mūs interesējošās ekskursijas, bet tā arī neko nepiedāvā. Paziņojumu par izbraukšanas laiku uz ekskursijām (kas plānotas jau nākošās dienas rītā) daži saņēma tikai pēc vairākkārtējiem zvaniem (uz kuriem neatbild) un vairākkārtējas rakstīšanas WatsApp. Tie, kuri nerakstīja, ziņu par izbraukšanu...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Krāpšana]() 4. martā tika veikta ceļojuma rezervācija TEZTOUR izmantojot celojumubode.lv portālu uz 28.09 līdz 05.10,
5. martā tika saņemta vēstule, ka vietas lidmašīnā un viesnīcā (!) tika apstiprinātas, 
18. septembrī tika saņemts vaučers (ceļojuma dokumenti). 
Bet 23.09 (5 dienas pirms lidojuma) atnāk vēstule ar informāciju, ka viesnīcai Corendon Playa Kemer ir overbooking. Kā tas var būt iespējams, ja jau bija visi akceptējošie dokumenti - nav skaidrs. 
Tika piedāvāta viesnīca ar sliktākām atsauksmēm...
			4. martā tika veikta ceļojuma rezervācija TEZTOUR izmantojot celojumubode.lv portālu uz 28.09 līdz 05.10,
5. martā tika saņemta vēstule, ka vietas lidmašīnā un viesnīcā (!) tika apstiprinātas, 
18. septembrī tika saņemts vaučers (ceļojuma dokumenti). 
Bet 23.09 (5 dienas pirms lidojuma) atnāk vēstule ar informāciju, ka viesnīcai Corendon Playa Kemer ir overbooking. Kā tas var būt iespējams, ja jau bija visi akceptējošie dokumenti - nav skaidrs. 
Tika piedāvāta viesnīca ar sliktākām atsauksmēm...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Krāpšana]() Iegādājoties ceļojumu uz Turciju tez tour, saņēmām visus apstiprinājumus lidojumam un viesnīcai. Ierodoties Turcijā, kāpjot transfer autubusā mums paziņoja ka pirmo nakti mūs liks citā viesnīcā nevis mūsu izvēlētajā un apstiprinātajā. Nekāda oficiālā paziņojuma par to ka kaut kas ir mainīts nav bijis un joprojām nav. 
Neiesakām iegādāties ceļojumus šajā krāpnieku ceļojumu operatora.
			Iegādājoties ceļojumu uz Turciju tez tour, saņēmām visus apstiprinājumus lidojumam un viesnīcai. Ierodoties Turcijā, kāpjot transfer autubusā mums paziņoja ka pirmo nakti mūs liks citā viesnīcā nevis mūsu izvēlētajā un apstiprinātajā. Nekāda oficiālā paziņojuma par to ka kaut kas ir mainīts nav bijis un joprojām nav. 
Neiesakām iegādāties ceļojumus šajā krāpnieku ceļojumu operatora.
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Krāpšana]() 16.03.2024. Iegādājos ceļojumu uz Turciju. Plānu maiņas dēļ no plānotā ceļojuma nācās atteikties un "brīnišķīgais" tūroperators paziņoja, ka ceļojuma rezervācijai iemaksāto summu 74,78 eur paturēs sev pilnā apmērā kaut gan parakstot līgumu tika norādīts, ka atteikuma gadījumā sev patur 10% no summas. Turklāt tūroperators neievēro likumā noteiktās 14 dienu atteikuma tiesības pakalpojumam.
			16.03.2024. Iegādājos ceļojumu uz Turciju. Plānu maiņas dēļ no plānotā ceļojuma nācās atteikties un "brīnišķīgais" tūroperators paziņoja, ka ceļojuma rezervācijai iemaksāto summu 74,78 eur paturēs sev pilnā apmērā kaut gan parakstot līgumu tika norādīts, ka atteikuma gadījumā sev patur 10% no summas. Turklāt tūroperators neievēro likumā noteiktās 14 dienu atteikuma tiesības pakalpojumam.
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Отвратительный сервис]() Я Кукин Владимир с 8 по 15 ноября 2023 года, находился на отдыхе в Хургаде, отель Pharaon Azur Resort Hurgada,
где ощутил на себе плохую работу сотрудников компании Тез Тур. 
Мною были заказаны четыре экскурсии:
Каир, Хургада, Баги и Дайвинг с рыбалкой.
Каир: На квитанции время отправки 1.00. Вечером сообщение автобус в 0. 45. Автобус пребывает в 1.10.
Но это не автобус, а микроавтобус, в который набивается 9 человек туристов, два водителя и служащий Тез Тура.
Пытка в течении 15 часов – 7,5...
			Я Кукин Владимир с 8 по 15 ноября 2023 года, находился на отдыхе в Хургаде, отель Pharaon Azur Resort Hurgada,
где ощутил на себе плохую работу сотрудников компании Тез Тур. 
Мною были заказаны четыре экскурсии:
Каир, Хургада, Баги и Дайвинг с рыбалкой.
Каир: На квитанции время отправки 1.00. Вечером сообщение автобус в 0. 45. Автобус пребывает в 1.10.
Но это не автобус, а микроавтобус, в который набивается 9 человек туристов, два водителя и служащий Тез Тура.
Пытка в течении 15 часов – 7,5...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Slikts serviss]() Iegādājāmies ceļojumu uz Ēģipti caur Atlantictravel. 
Pirmkārt, līgums netika sagatavots, tikai voučeri un uz visām turpmākajām sūdzībām tika atbildēts - kur tas ir rakstīts, ka mēs to piedāvājām!? 
Piedāvājumā bija viesnīca sharming inn - tika atsūtīts printscreen no booking, kur arī izlasīju piedāvājumu, kas absolūti neatbilda patiesajai situācijai. 4 zvaigžņu vietā varētu dot tikai vienu zvaigzni. 
Par normālu nummuriņu ir jāpiemaksā, ja to nevēlas darīt, tad piešķir atsevišķas ēka...
			Iegādājāmies ceļojumu uz Ēģipti caur Atlantictravel. 
Pirmkārt, līgums netika sagatavots, tikai voučeri un uz visām turpmākajām sūdzībām tika atbildēts - kur tas ir rakstīts, ka mēs to piedāvājām!? 
Piedāvājumā bija viesnīca sharming inn - tika atsūtīts printscreen no booking, kur arī izlasīju piedāvājumu, kas absolūti neatbilda patiesajai situācijai. 4 zvaigžņu vietā varētu dot tikai vienu zvaigzni. 
Par normālu nummuriņu ir jāpiemaksā, ja to nevēlas darīt, tad piešķir atsevišķas ēka...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Slikts serviss]() Sveiki. 
Ceļojumā uz hurgadu viesnīca le pacha. Mājupceļa dienā transfērs 12.45, bet ēdnīcu taisa vaļā 13.00
pa cik paši nebijām pasūtījuši ēdamo līdzņemšanai (jo tādas informācijas nav) 
palikām neēduši. Recepcijā teica ka tūroperātoram vajadzēja pasūtīt. Kad zvaniju vietējam tūroperātoram viņš teica ka viss būs ok, ka ēdināšana iekļauta un lai tik kāpj autobusā iekšā. Protams ēdiena tur nebija, kā rezultātā lidostā pirkām vienu apkaltušu tunča maizīti par 11€ gabalā. 
Transfērs arī bija tikai...
			Sveiki. 
Ceļojumā uz hurgadu viesnīca le pacha. Mājupceļa dienā transfērs 12.45, bet ēdnīcu taisa vaļā 13.00
pa cik paši nebijām pasūtījuši ēdamo līdzņemšanai (jo tādas informācijas nav) 
palikām neēduši. Recepcijā teica ka tūroperātoram vajadzēja pasūtīt. Kad zvaniju vietējam tūroperātoram viņš teica ka viss būs ok, ka ēdināšana iekļauta un lai tik kāpj autobusā iekšā. Protams ēdiena tur nebija, kā rezultātā lidostā pirkām vienu apkaltušu tunča maizīti par 11€ gabalā. 
Transfērs arī bija tikai...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Krāpšana, Peloponesa]() Kā jau iepriekš minēju ir virkne pārkāpumu, kas konstatēti tūrisma kompleksā paklpojuma laikā, par kuriem neviens no pārstāvjiem nevēlas atbildēt un to nedarīja arī ceļojuma laikā. 
Pirmkārt, pati viesnīca neatbilda 3 zvaigžņu viesnīcas prasībām, nebija ne atbilsošas kvalitātes nummuriņi, ne serviss, nedz arī valodprasme un ieinteresētība no hoteļa administrācijas puses, mainīt konkrētās situācijas apstākļus. 
Otrāmkārtām, viesnīca atradās izgāztuves vidū, kurai pāri plīvoja balti zilais grieķu...
			Kā jau iepriekš minēju ir virkne pārkāpumu, kas konstatēti tūrisma kompleksā paklpojuma laikā, par kuriem neviens no pārstāvjiem nevēlas atbildēt un to nedarīja arī ceļojuma laikā. 
Pirmkārt, pati viesnīca neatbilda 3 zvaigžņu viesnīcas prasībām, nebija ne atbilsošas kvalitātes nummuriņi, ne serviss, nedz arī valodprasme un ieinteresētība no hoteļa administrācijas puses, mainīt konkrētās situācijas apstākļus. 
Otrāmkārtām, viesnīca atradās izgāztuves vidū, kurai pāri plīvoja balti zilais grieķu...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Peloponesa, krāpšana, slikts serviss]() Ir virkne pārkāpumu, kas konstatēti tūrisma kompleksā paklpojuma laikā, par kuriem neviens no pārstāvjiem nevēlas atbildēt un to nedarīja arī ceļojuma laikā. 
Pirmkārt, pati viesnīca neatbilda 3 zvaigžņu vesnīcas prasībām, nebija ne atbilsošas kvalitātes nummuriņi, ne serviss, nedz arī valodprasme un ieinteresētība no hoteļa administrācijas puses, mainīt konkrētās situācijas apstākļus. 
Otrāmkārtām, viesnīca atradās izgāztuves vidū, kurai pāri plīvoja balti zilais grieķu karogs. Nelegālo...
			Ir virkne pārkāpumu, kas konstatēti tūrisma kompleksā paklpojuma laikā, par kuriem neviens no pārstāvjiem nevēlas atbildēt un to nedarīja arī ceļojuma laikā. 
Pirmkārt, pati viesnīca neatbilda 3 zvaigžņu vesnīcas prasībām, nebija ne atbilsošas kvalitātes nummuriņi, ne serviss, nedz arī valodprasme un ieinteresētība no hoteļa administrācijas puses, mainīt konkrētās situācijas apstākļus. 
Otrāmkārtām, viesnīca atradās izgāztuves vidū, kurai pāri plīvoja balti zilais grieķu karogs. Nelegālo...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Slikts serviss]() Изменён план тура, не качественное проведение экскурсий, завышенная плата за посещение музеев и при этом укороченные экскурсии (ватикан 75 евро при цене билета 17 евро, при этом пропущены залы с картинами) , галерея уффицы 45 евро и продолжительность экскурсии 1час 20 минут, успели посмотреть 1/5 экспозиции. Очень неприличная сопровождающая яника, которая с улыбкой откровенно врёт...
			Изменён план тура, не качественное проведение экскурсий, завышенная плата за посещение музеев и при этом укороченные экскурсии (ватикан 75 евро при цене билета 17 евро, при этом пропущены залы с картинами) , галерея уффицы 45 евро и продолжительность экскурсии 1час 20 минут, успели посмотреть 1/5 экспозиции. Очень неприличная сопровождающая яника, которая с улыбкой откровенно врёт...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Недобросовестный сервис]() Мой отзыв касается новинки нынешнего сезона у тезтур – «All Italy» из анконы. Дело в том, что рекламируется этот тур как экскурсионный по городам + один день на адриатическом побережье, то есть две последние ночи в гостинице на море. 
Из программы тура на сайте тузтура дословно: 
6 день (пятница) . 
Переезд на адриатическом побережье. 
Размещение в отеле на адриатическом побережье. 
А ниже уже подробная информация программы тура, которую мы получили за два дня до вылета, где четко прописан...
			Мой отзыв касается новинки нынешнего сезона у тезтур – «All Italy» из анконы. Дело в том, что рекламируется этот тур как экскурсионный по городам + один день на адриатическом побережье, то есть две последние ночи в гостинице на море. 
Из программы тура на сайте тузтура дословно: 
6 день (пятница) . 
Переезд на адриатическом побережье. 
Размещение в отеле на адриатическом побережье. 
А ниже уже подробная информация программы тура, которую мы получили за два дня до вылета, где четко прописан...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![neatbilstošs serviss]() Izvēlējāmies jauno piedāvājumu uz Patru - Pavlina Beach caur Vanilla Travel (no 27.05.2018.-03.06.2018.), kas attiecīgi izmantoja Tez Tour pakalpojumus.
Lai gan viesnīca atbilda fotogrāfijām un Vanilla Travel kopumā bija ļoti atsaucīga pārstāve, tika noklusētas vairākas ļoti svarīgas lietas, kuras vēlētos, lai turpmākie ceļotāji ņemtu vērā.
Pirmkārt, netikām informēti, ka Tez Tours pārstāvji sazināsies tikai krievu valodā, tai skaitā izsniegs bukletus par Grieķiju krievu valodā. Tā kā krievu...
			Izvēlējāmies jauno piedāvājumu uz Patru - Pavlina Beach caur Vanilla Travel (no 27.05.2018.-03.06.2018.), kas attiecīgi izmantoja Tez Tour pakalpojumus.
Lai gan viesnīca atbilda fotogrāfijām un Vanilla Travel kopumā bija ļoti atsaucīga pārstāve, tika noklusētas vairākas ļoti svarīgas lietas, kuras vēlētos, lai turpmākie ceļotāji ņemtu vērā.
Pirmkārt, netikām informēti, ka Tez Tours pārstāvji sazināsies tikai krievu valodā, tai skaitā izsniegs bukletus par Grieķiju krievu valodā. Tā kā krievu...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Krāpšna]() Brīdinu visus, kas izmanto TEZTUR- ekskursiju cenas Krētā faktiski ir 2 un 3 reizes lielākas nekā uzrādīts mājas lapā. Piem. ekskursija uz Santorīnī salu ar lidmašīnu vēl joprojām 05.10.16 tiek reklamēta par 35 eur, bet faktiski ir brauciens ar prāmi , par kuru prasa 168 eur , pārstāve viesnīcā pamatoja, ka prāmja cena ir 160. eur. īstenībā uz vietas to pašu ceļojumu var nopirkt par 80.00 eur. Tieši tāpat visas citas ekskursijas. Arī automāšinas īre par NISANu prasīja 60.0 eur dienā, atveda citi, pilnīgi nobrauktu, Vietējie par to pašu prasīja 31. eur. 
NEPĒRCIET NEKO NO TEZTUR.
			Brīdinu visus, kas izmanto TEZTUR- ekskursiju cenas Krētā faktiski ir 2 un 3 reizes lielākas nekā uzrādīts mājas lapā. Piem. ekskursija uz Santorīnī salu ar lidmašīnu vēl joprojām 05.10.16 tiek reklamēta par 35 eur, bet faktiski ir brauciens ar prāmi , par kuru prasa 168 eur , pārstāve viesnīcā pamatoja, ka prāmja cena ir 160. eur. īstenībā uz vietas to pašu ceļojumu var nopirkt par 80.00 eur. Tieši tāpat visas citas ekskursijas. Arī automāšinas īre par NISANu prasīja 60.0 eur dienā, atveda citi, pilnīgi nobrauktu, Vietējie par to pašu prasīja 31. eur. 
NEPĒRCIET NEKO NO TEZTUR.
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![izbojāts atvaļinājums]() Pirms ceļojuma noteikti vajadzētu izlasīt atsauksmes par hoteli,jo dažkārt mēs pērkam kaķi maisā.Jūlija mēnesī atpūtāmies Alānijā 4* hotelī Asrin Beach,kur vienīgais pozitīvais bija labs skats no loga.Baseinā bija piebērts hlors tādā koncentrācijā,ka nevarēja saskatīt dibenu,uz ko TEZ tour pārstāvis atrunājās,ka baseinā netīšām iekritusi burka ar dez.līdzekli.Pludmale netīra,pie tam smiltis pelēkas un ieeja jūrā akmeņaina.Pēc gaļas izstrādājumiem jāstāv garās rindās un ja esi atnācis nedaudz...
			Pirms ceļojuma noteikti vajadzētu izlasīt atsauksmes par hoteli,jo dažkārt mēs pērkam kaķi maisā.Jūlija mēnesī atpūtāmies Alānijā 4* hotelī Asrin Beach,kur vienīgais pozitīvais bija labs skats no loga.Baseinā bija piebērts hlors tādā koncentrācijā,ka nevarēja saskatīt dibenu,uz ko TEZ tour pārstāvis atrunājās,ka baseinā netīšām iekritusi burka ar dez.līdzekli.Pludmale netīra,pie tam smiltis pelēkas un ieeja jūrā akmeņaina.Pēc gaļas izstrādājumiem jāstāv garās rindās un ja esi atnācis nedaudz...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Attieksme pret ceļošanu]() Хочу предупредить всех, кто собирается в Египет через оператора ТЭЗ ТУР: не верьте описаниям гостиниц на тезтуровском сайте. За не малые деньги они втюхивают непроверенные гостинницы, гиды еле еле говорят по - русски, если ты не покупаешь их экскурсии, то с тобой вообще перестают разговаривать (видимо, нехватка слов и языковой барьер лишает их дара речи). Гид не предоставил никакой информации о стране, ее обычаях, о гостинице и ее услугах. Его интересовало только продать экскурсии, причем...
			Хочу предупредить всех, кто собирается в Египет через оператора ТЭЗ ТУР: не верьте описаниям гостиниц на тезтуровском сайте. За не малые деньги они втюхивают непроверенные гостинницы, гиды еле еле говорят по - русски, если ты не покупаешь их экскурсии, то с тобой вообще перестают разговаривать (видимо, нехватка слов и языковой барьер лишает их дара речи). Гид не предоставил никакой информации о стране, ее обычаях, о гостинице и ее услугах. Его интересовало только продать экскурсии, причем...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Viss tiek pasniegts krievu v aloda]() Esmu celojis ar TEZ Tour vairakas reizes no Rigas un visa informacija tiek pasniegta tikai krievu valoda. Kad jautaju kapec ne latviesu valoda, man atbildeja ka krievvalodiegie varetu apvainoties.
			Esmu celojis ar TEZ Tour vairakas reizes no Rigas un visa informacija tiek pasniegta tikai krievu valoda. Kad jautaju kapec ne latviesu valoda, man atbildeja ka krievvalodiegie varetu apvainoties.
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Visnīcas Turcijā]() Izlasīju atsauksmes par visām Tez Tour piedāvātām viesnīcām Turcijā - SEA BIRD BEACH HOTEL 4 *, KONAR & DORUK HOTEL 3 *, ISINDA HOTEL 3 *, SUNSIDE BEACH HOTEL 3 *, GRAND TROYKA HOTEL 3 *, ASIA HOTEL 3 *, IMEROS HOTEL 3 *, HERA PARK HOTEL 4 *, CLUB BAYAR BEACH HOTEL 3+ *, IDYROS HOTEL 3 *, ACACIA RESORT KEMER 3 *, SIDE ARIA HOTEL 3 *, STONE HOUSE 3 *, SUN FIRE BEACH HOTEL 4 *, AKIN PARADISE 4 *, SUNMERRY HOTEL 4 *, BELLEVUE HOTEL 3 *. Pilnīgi visas viesnīcas ir melnajos sarakstos - vai nu slikta...
			Izlasīju atsauksmes par visām Tez Tour piedāvātām viesnīcām Turcijā - SEA BIRD BEACH HOTEL 4 *, KONAR & DORUK HOTEL 3 *, ISINDA HOTEL 3 *, SUNSIDE BEACH HOTEL 3 *, GRAND TROYKA HOTEL 3 *, ASIA HOTEL 3 *, IMEROS HOTEL 3 *, HERA PARK HOTEL 4 *, CLUB BAYAR BEACH HOTEL 3+ *, IDYROS HOTEL 3 *, ACACIA RESORT KEMER 3 *, SIDE ARIA HOTEL 3 *, STONE HOUSE 3 *, SUN FIRE BEACH HOTEL 4 *, AKIN PARADISE 4 *, SUNMERRY HOTEL 4 *, BELLEVUE HOTEL 3 *. Pilnīgi visas viesnīcas ir melnajos sarakstos - vai nu slikta...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![Viesnīca Laguna Mar beach]() Sveiki, Vēlējos pastāstīt par TezTour krāpšanos. Teztour laiku pa laikam piedāvā iegādāties loteriju ceļojumus paketes "Tez Variant". Iekritām uz viņu piedāvājumu un Baltic Tour laikā nopirkām Tez Variant 4*. Kā vēlāk izrādijās visi, kas ir pirkuši šādu paketi nonāk vienā un tai pašā viesnīcā :) Turcijā Kemerā(Beldibi)" Laguna Mar beach". Viesnīcā ir 99% Teztour klientu. Visnienīca pilnīgi un galīgi neatbilst kategorijai 4*. Viesnīca no ārpuses izskatas vēl neko, bet reāli tā ir ļoti veca...
			Sveiki, Vēlējos pastāstīt par TezTour krāpšanos. Teztour laiku pa laikam piedāvā iegādāties loteriju ceļojumus paketes "Tez Variant". Iekritām uz viņu piedāvājumu un Baltic Tour laikā nopirkām Tez Variant 4*. Kā vēlāk izrādijās visi, kas ir pirkuši šādu paketi nonāk vienā un tai pašā viesnīcā :) Turcijā Kemerā(Beldibi)" Laguna Mar beach". Viesnīcā ir 99% Teztour klientu. Visnienīca pilnīgi un galīgi neatbilst kategorijai 4*. Viesnīca no ārpuses izskatas vēl neko, bet reāli tā ir ļoti veca...
		
		
		
						
	
	
		
		
		
		
			![atteikšanās apkalpot klienti]() 11.februārī "Balttour 2012" izstādes laikā pie Tez Tour stenda piedzīvoju ļoti nepatīkamu situāciju, kad Tez Tour pārstāve kategoriski atteicās apkalpot latviski runājošu klienti. Pamatojot, ka Latvijā dzīvo 50 % krievvalodīgo un man, klientei, ir jārunā krievu valodā. Viņa mani apkalpos tikai krievu vai angļu valodā,
Jūtos pārsteigta, ka Tez Tour vairs nenodarbojās ar biznesu - pārdot savus ceļojumus, bet gan ar kaut kādiem politiskiem jautājumiem. Priecē, ka acīmredzot krīze tūrisma biznesā...
			11.februārī "Balttour 2012" izstādes laikā pie Tez Tour stenda piedzīvoju ļoti nepatīkamu situāciju, kad Tez Tour pārstāve kategoriski atteicās apkalpot latviski runājošu klienti. Pamatojot, ka Latvijā dzīvo 50 % krievvalodīgo un man, klientei, ir jārunā krievu valodā. Viņa mani apkalpos tikai krievu vai angļu valodā,
Jūtos pārsteigta, ka Tez Tour vairs nenodarbojās ar biznesu - pārdot savus ceļojumus, bet gan ar kaut kādiem politiskiem jautājumiem. Priecē, ka acīmredzot krīze tūrisma biznesā...