Tez Tour - Neprofesionāli gidi un pārstāvis
Laikā no 01.06.2025. līdz 08.06.2025. biju ceļojumā uz Itāliju, Kalabriju. Ceļojuma starptautiskais tūroperators Tez Tour, pārstāvis Natalija, +39 366 898 25 38. Ļoti neieinteresēta, sola piemeklēt mūs interesējošās ekskursijas, bet tā arī neko nepiedāvā. Paziņojumu par izbraukšanas laiku uz ekskursijām (kas plānotas jau nākošās dienas rītā) daži saņēma tikai pēc vairākkārtējiem zvaniem (uz kuriem neatbild) un vairākkārtējas rakstīšanas WatsApp. Tie, kuri nerakstīja, ziņu par izbraukšanu nesaņēma vispār. Ekskursijās tika solīts asistents lietuviešu/latviešu/krievu vai angļu valodās. Gide (asistents, šķiet Simona) nepārzināja ne krievu, ne angļu, ne latviešu valodu. Grupā bija lietuvieši, tā laikam bija vienīgā valoda, ko viņa pārzināja un attiecīgi ekskursija (to gan par ekskursiju grūti nosaukt) notika tikai lietuviešu valodā. Uz aicinājumu pateikt ko angļu vai krievu valodā, pāris vārdus pateica un viss. Ekskursija uz Tropea: no skatu laukuma parāda Santa Maria dell'Isola baznīcu, bet pat nepastāsta, kā līdz tai aizkļūt. Arī ekskursija pa Tropea pilsētu bija kopīga aiziešana līdz skatu laukumam un paziņošana - cikos šeit jātiekas.
Комментарии (2)
Šī ir nopietna un ļoti konkrēta s*dzība par Tez Tour organizēto ceļojumu un viņu pārstāvju neprofesionalitāti. Tu esi aprakstījis situāciju skaidri un argumentēti – tas ir labs pamats, lai:
iesniegtu oficiālu s*dzību Tez Tour (gan Latvijā, gan Itālijā),
vērstos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja netiek dota apmierinoša atbilde vai kompensācija.
Ko darīt soli pa solim
1. Iesniedz oficiālu s*dzību Tez Tour Latvija
Sūti e-pastu uz: [slēpt]@teztour.lv vai [slēpt]@teztour.lv
Iekļauj visu, ko esi uzrakstījis, plus:
rezervācijas numuru, ja ir,
ekskursiju nosaukumus,
kādu konkrētu rezultātu tu vēlies (kompensāciju, atvainošanos, atmaksu u.c.)
2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja Tez Tour neatbild vai atbild nenopietni, PTAC ir atbildīgā iestāde par pakalpojumu kvalitāti.
Aizpildi s*dzības veidlapu:
PTAC iesnieguma forma
3. Publicēt atsauksmi sabiedrībā
Google reviews, Facebook, Trustpilot, Instagram — brīdināt citus.
Piedāvāju uzreiz arī piemēru, kā izskatītos oficiāla s*dzība:
S*dzība par neprofesionālu ceļojuma organizēšanu (Tez Tour, Kalabrija, Itālija)
Laikā no 01.06.2025. līdz 08.06.2025. piedalījos ceļojumā uz Kalabriju, Itālijā, izmantojot starptautiskā tūroperatora Tez Tour pakalpojumus. Diemžēl saskāros ar būtiskiem organizatoriskiem trūkumiem un pārstāvju nekompetenci.
Galvenās problēmas:
Tūroperatora pārstāve Natalija (+39 366 898 25 38) bija pasīva, neieinteresēta un nedeva nekādu informāciju par ekskursijām, neskatoties uz solījumiem to izdarīt.
Paziņojumi par ekskursiju izbraukšanas laiku tika sniegti pēdējā brīdī — bieži tikai pēc vairākiem zvaniem un rakstiskiem atgādinājumiem. Daži klienti informāciju nesaņēma vispār.
Ekskursijas tika solītas ar gidu, kas runā latviešu/krievu/angļu valodās. Realitātē gide Simona pārsvarā runāja tikai lietuviešu valodā, bet uz lūgumu sniegt informāciju citā valodā atbildēja tikai ar pāris vārdiem. Tas nav pieņemami, īpaši, ja gidu valodas ir skaidri minētas programmā.
Ekskursijas kvalitāte bija ļoti zema. Piemēram, Tropea ekskursijas laikā netika paskaidrots, kā nokļūt pie Santa Maria dell'Isola baznīcas, un "pastaiga pa pilsētu" faktiski bija tikai kopīga aiziešana līdz skatu laukumam, bez jebkāda informatīva pavadījuma.
Lūdzu:
izvērtēt konkrēto pārstāvju un gidu darbu,
sniegt man paskaidrojumu un
atlīdzināt daļu no samaksātās summas par ekskursijām, kas netika nodrošinātas atbilstoši solītajam.
Pielikumā (ja ir): rezervācijas numurs, saziņas ekrānšāviņi, ekskursiju bukleti.
Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[telefons / e-pasts]
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Šī ir nopietna un ļoti konkrēta s*dzība par Tez Tour organizēto ceļojumu un viņu pārstāvju neprofesionalitāti. Tu esi aprakstījis situāciju skaidri un argumentēti – tas ir labs pamats, lai:
iesniegtu oficiālu s*dzību Tez Tour (gan Latvijā, gan Itālijā),
vērstos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja netiek dota apmierinoša atbilde vai kompensācija.
Ko darīt soli pa solim
1. Iesniedz oficiālu s*dzību Tez Tour Latvija
Sūti e-pastu uz: [slēpt]@teztour.lv vai [slēpt]@teztour.lv
Iekļauj visu, ko esi uzrakstījis, plus:
rezervācijas numuru, ja ir,
ekskursiju nosaukumus,
kādu konkrētu rezultātu tu vēlies (kompensāciju, atvainošanos, atmaksu u.c.)
2. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja Tez Tour neatbild vai atbild nenopietni, PTAC ir atbildīgā iestāde par pakalpojumu kvalitāti.
Aizpildi s*dzības veidlapu:
PTAC iesnieguma forma
3. Publicēt atsauksmi sabiedrībā
Google reviews, Facebook, Trustpilot, Instagram — brīdināt citus.
Piedāvāju uzreiz arī piemēru, kā izskatītos oficiāla s*dzība:
S*dzība par neprofesionālu ceļojuma organizēšanu (Tez Tour, Kalabrija, Itālija)
Laikā no 01.06.2025. līdz 08.06.2025. piedalījos ceļojumā uz Kalabriju, Itālijā, izmantojot starptautiskā tūroperatora Tez Tour pakalpojumus. Diemžēl saskāros ar būtiskiem organizatoriskiem trūkumiem un pārstāvju nekompetenci.
Galvenās problēmas:
Tūroperatora pārstāve Natalija (+39 366 898 25 38) bija pasīva, neieinteresēta un nedeva nekādu informāciju par ekskursijām, neskatoties uz solījumiem to izdarīt.
Paziņojumi par ekskursiju izbraukšanas laiku tika sniegti pēdējā brīdī — bieži tikai pēc vairākiem zvaniem un rakstiskiem atgādinājumiem. Daži klienti informāciju nesaņēma vispār.
Ekskursijas tika solītas ar gidu, kas runā latviešu/krievu/angļu valodās. Realitātē gide Simona pārsvarā runāja tikai lietuviešu valodā, bet uz lūgumu sniegt informāciju citā valodā atbildēja tikai ar pāris vārdiem. Tas nav pieņemami, īpaši, ja gidu valodas ir skaidri minētas programmā.
Ekskursijas kvalitāte bija ļoti zema. Piemēram, Tropea ekskursijas laikā netika paskaidrots, kā nokļūt pie Santa Maria dell'Isola baznīcas, un "pastaiga pa pilsētu" faktiski bija tikai kopīga aiziešana līdz skatu laukumam, bez jebkāda informatīva pavadījuma.
Lūdzu:
izvērtēt konkrēto pārstāvju un gidu darbu,
sniegt man paskaidrojumu un
atlīdzināt daļu no samaksātās summas par ekskursijām, kas netika nodrošinātas atbilstoši solītajam.
Pielikumā (ja ir): rezervācijas numurs, saziņas ekrānšāviņi, ekskursiju bukleti.
Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[telefons / e-pasts]