Tele2

SIA Tele2
Адрес: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 80000600
+37167060069
Факс: +37167060176
Время работы: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации  •  Операторы мобильной связи
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

7%
Жалобы
773
Разрешенные
14
C ответами
181
Посмотреть статистику

Tele2 - Жалобы и отзывы

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Tele2. Sniedz pakalpojumus, kaut gan par pakalpojumiem var teikt ka kvalitātē ir tādi pati kā ar 3310 Nokia mēģināt kaut ko paskatīties. Visu pč hokejā noskatījos caur bite Wifi, jo tele2 ar visu savu"4g" tik tālu nevelk. Un kad mēģinu viņiem to maigi pateikt, ka man nepatīk ka viņu internets kustas lēnāk kā mana vecmamma, atbilde bija - "diemžēl visi operatori ir aizņemti". Par ko maksāt? Pat pirms rēķina apmaksas termiņa visu atslēdz? ! Kāpēc? Bet atbildīgais par to jau nav sazvanāms, jo visas līnijas kā vienmēr "aizņemtas". 😉

Tele2 - Вранье, бездействие

Вранье, бездействие Отвратительный сервис и обман со стороны сотрудников теле2. Жене закрыли карточку как только мы выехали из Латвии в Литву, объяснили это тем что у нее вид на жительство и надо внести страховку 100 евро. Мы сделали оплату, позвонили оператору который сказал что в течение часа все будет работать, на протяжение 6 часов нам каждый оператор давал разную информацию, 6 звонков, 6 разных информаций, ничего конечно не подключили, скажите пожалуйста как с таким вопросом обратиться в Ptac?

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Nodevu bērna telefonu uz garantijas remontu, telefons iegādāts 2020 novembrī. Un plus vēl ir apdrošināts, nu mēs zinām kādi ir bērni. Un kā jums liekas man vienalga par šo remontu ir jāmaksā 70 €. Tieši 70€ jo tas ir telefona pašrisks. Super kam tad garantija un kam tā apdrošināšana, nafig es maksāju to apdrošināšanu, tad sašķaidu telefonu nododu remontā un samaksāju 70€ pašrisku un man ir jauns telefons. 🤬

Tele2 - Netiek saņemts pakalpojums par kuru tiek samaksāts.

Netiek saņemts pakalpojums par kuru tiek samaksāts. Problēma jau kuro gadu ar mms saņemšanu. Nepārtraukti tiek vainots patērētājs ka iekārtām nav parametri pareizie utt. Pārgāju ar 8 nr uz Lmt visu atrisināju viss uz dienas aizgāja, bet lielākā kļūda ka 2 numurus tomēr vēl atstāju. Nu tad ar tiem arī tagad cīnos nesaņemu mms jau nedēļu un atbildi arī neesmu saņēmis nekādu. Īsāk sakot neiesaku tele2 ja ir velme strādāt ar mms jo problēmas būs nepārtraukti un netiks risināts nekas.

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss, attieksme pret klientiem. Viens stāsta vienu, otrs ko citu-pilnīgi pretēji. Zvanu tele2 jau trešo dienu un viņi tik atbild, ka neko nevar līdzēt. No cilvēcības nav ne kripatiņas! Dīvainākais, ka nevarot sniegt atbildi uz manu jautājumu vai nu tiek nolikta klausule vai tiek novēlēta jauka diena un tad nolikta.

Tele2 - Interneta pakešu zudums

Interneta pakešu zudums Šausmigi raustās internets, zūd pakešdati, jau kuro nedēļu, nesen skatijos bija tikai 4% pakešu zudums nu jau daudz vairak un ar katru dienu tas aug! Un ko Saka tele2? Pārstartejat rūteri. Cik var jau parstartet? Vienmer viens risinajums viņiem! Parstartejat rūteri!

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Tiešām jau apnicis gaidīt , kad būs iespējams ielogoties mans.tele2 . Vai tiešām 2 dienas no vietas ir jāveic kaut kādi uzlabojumi.? Vispār nav iespējams ieiet . Ja rēķins ir jāsamaksā līdz 19 datumam tad kā var būt iespējams to izdarīt ? Vai nebūtu iespējas to darīt pa naktīm ,laikā , kad cilvēkiem nav vajadzības izmantot jūsu mājaslapu . Kad beigsies šie "remontdarbi"? Tiešām gribēšu redzēt kas pēc tik ilga laika mājaslapā būs mainījies.

Tele2 - Nekompetence

Nekompetence Sveicināti. Aprīļa otrās nedēļas vidū sazinājos par pāriešanu pie jums no cita operātora. Ar jūsu darbinieci tika izrunātas visas nianses un noslēgts līgums uz mana vārda ar norunu, ka 26.04.2021. Dpd kurjers piegādās līgumu un sim karti. 26.04.2021. Sia "dpd" atsūta sms, ka kurjers atvedīs līgumu ~plkst. 14: 00-16: 00, kas no manas puses netika norādīts jums, turpretī sia "dpd" telefoniski atbildēja, ka līgumuzņēmums ir norādījis precīzi tādu laiku. Zvanot jums, darbiniece atvainojās un...

Tele2 - Izvērtēt vai ņemt ierīces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi

Izvērtēt vai ņemt ierīces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi Iegādājos ierīci uz nomaksas terminu, kura bija uz atlaidi, pagājis kāds laiciņš un varu nosegt atlikušo vērtību, tele2 pasaka lai segtu atlikušo vērtību ir jāmaksā pilnā preces vērtība bez atlaides. Pilnīgs absurds! Politika ir vienkārši pretīga. Nevienam neiesaku iegādāties preces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi, ja plānojat nosegt atlikušo vērtību ātrāk nekā ir nomaksas grafiks.

Tele2 - Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk

Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk Bieži ceļoju uz latviju no Lielbritānijas un izmantoju viesabonēšanas pakalpojumus ar bezlimits tarifu, lai radi, draugi un citi latvieši varētu ar mani sazinaties (tie paši mājas vecākie vai apdrošināšanas aģentūra u. C.) līdz 8.03.21. Viss bija ok. Šobrīd esmu uk. 3jos naktī saņemu īsziņu, ka izmaksas kontroles limits ir pārsniegts. Izrādās, ka tele2 sāka ņemt maksu par izejošajiem un ienākošajiem zvaniem no Latvijas tele2 tīklā. Bez brīdinājuma, nevienas ziņas interneta lapā vai sociālajo...

Tele2 - Плохой сервис

Плохой сервис Был взят телефон в кредит. Оставалось выплатить 17 евро. Пришла, заплатила. Дали чек. Спросила оператора: "точно все выплачено? ", "да". Ушла. Приходит счёт. Оказывается, у меня был долг, про который мне "забыли" сказать. Теперь пишут письма, или платите, или кредит реформ. Почему, я из - за некомпетентности сотрудников, у которых все перед глазами, должна иметь проблемы? Самая поганая контора. Пусть, в бите хуже связь, но там хоть нормальные операторы работают. Оценка - 1.

Tele2 - Internets

Internets Jau kuru mēnesi pēc kārtas vakaros interneta ātrums krītas līdz 100 kb/s, ātrums svārstās ap 100kb/s, brīžiem palielinās līdz 150. Maksa par pakalpojumu tiek iekasēta pilnā apmerā un uz sniegto sūdzību, tele2 pat nav atbildējis. Ja tas būtu vienā ierīcē, varētu meklēt problēmu ierīcē, bet runa par 3 ierīcēm, uz kuram nav iespējams strādāt dēļ lēnā interneta.

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Pa dienu ir normāls internets (lietojams) bet uz vakaru internets vienkārši nav lietojams (no manas puses viss ir kārtībā gan atrodos tuvu internetam, ik pēc reizes restartēju rūteri, nekas Nepalīdz) tele2 vel Saka ka problēmas ir manā pusē...

Tele2 - Mājas internets

Mājas internets Kādas nedēļas divas - trīs viss var būt samērā labi (neskaitot pinga spaikus no 20 līdz 400 un biežu ātruma kritumu) , bet tad sākas - vai nu 4g atsakās strādāt vispār, vai nu internets pazūd vai vēl kaut kas. Vienmēr viņi atbild, ka viss ir ok no viņu puses. Sliktākā pieredze, kas man ir bijusi ir tieši ar tele2...

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlējos samaksāt atlikušo summu telefonam, kas bija paņemts uz nomaksu. Griezos tele2 centrā lai noskaidrotu summu un samaksāt. Tele2 centrā mani neviens nebrīdināja par to, ka ja es izmaksāju atlikušo summu ātrāk, tad par telefonu, kas bija paņemts ar atlaides nosacījumiem uz nomaksu, būs tā atlaides summa jāatmaksā, jo tā esot līguma laušana. Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos. Tā kā par to nebiju pabrīdināta, summu esmu samaksājusi. Atgriežoties tele2 centrā, kā arī...

Tele2 - Briesmīgs mājas interneta

Briesmīgs mājas interneta Briesmīga kvalitāte mājas internetam. Esam Rīgas iedzīvotāji. Rīgā pat netiek nodrošināta kvalitāte. Izmantojam majas internetu ar go3 tv. Viss uzkaras ik pēc 10 sekundēm uz 30 sekundēm. Viss ko tele2 atbild - noslogota bāzes stacija. Ceram uz sapratni. Ne. Diemžēl nesaprotu ka var būt tik nekvalitatīvs pakalpojums. Un abiem telefoniem kas ir mūsu mājas ar tele2 pieslēgumu - zona ir viena strīpiņa. Skaisti, vai ne tele2? Un par to pleš milzu naudu.

Tele2 - Lēns internets

Lēns internets Katru dienu, no 18:00 līdz vēlai naktij ir ļoti lēns internets, dienā viss ir labi, spēlējot spēles pings ir ap 50-70, kas ir normāli, taču vakaros ir pāri 700, nokrītas un pēc 5 sekundēm tas pats vien ir. Zvanīju jau vairākas reizes, taču teica, ka tāda teritorija un rūteri vajag novietot citā mājas stūrī, kā arī nostūma to uz laikapstākļiem, taču šaubos, ka katru vakaru ir tik slikti laikapstākļi, ka signālu nevar ķert, visdrīzāk speciāli griež ātrumus nost, jo bijusi sagadīšanās, ka tieši...

Tele2 - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss 1) Draudzene noformēja datoru uz nomaksu, samaksāja pirmo iemaksu. Smieklīgākais tas, ka labi es saprotu datorus kā sēkliņas izpirka un palika 2 datori. Viens Valmierā, otrs Liepājā. A mēs esam no Rīgas. Nu ko darīt? Davaj zvanu uz Tele2 : Varbūt pastāv iespēja pārsūtīt ar kurjeru datoru uz Rīgu? Nē, piedodiet šāda iespēja nepastāv. Nu OK ko darīt? Nolēmām, ka draudzene nostrādās nākošās divas dienas. Un pirmajā brīvdienā 11.03.20 brauksim pakaļ. Pirmdien 08.03 pasūtījām; otrdien 09.03...

Tele2 - Krāpšana

Krāpšana Esiet ļoti uzmanīgi ar rēķiniem! Sākot ar brīdi, kad noslēdzu līgumu par jaunu pieslegumu, man uz e-pastu sāka nākt 2 rēķini. Abi par vienādu summu un līdzīgu klienta nr. Sveša persona bija norādijusi manu e-pasta adresi kā saz. Līdzekli. Pēc dažiem mēn. Šo svešo personu pēc mana pieprasījuma atslēdza, bet es neuzmanības dēļ nomaksāju svešu rēķinu. Sanāk, ka šī persona bija pievienota brīdī, kad es noslēdzu līgumu par pakalpojuma sniegšanu.

Tele2 - Cena nav noteicošais.

Cena nav noteicošais. Bijis pieslēgums tele2 bizness. Nākas bieži runāt pa telefonu un bieži vien zvana jauni klienti, no kā var secināt, ka sakariem ir būtiska nozīme, jo tā ir nauda vistiešākajā nozīmē. Problēmas ar sakariem uz Rīgas apvedceļa Jaunmārupe - Babīte. Vārdu dzird, trīs nē - zvanīja potenciāls klients. Normāli aprunāties varējām, kad biju ticis līdz babītei. Izlēmu mainīt operatoru, jo biznesā visam jānotiek kā pa notīm. Pieteicos lmt pieslēgumam. Menedžeris piedāvāja tarifu plānu, parunājāmie...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы