Адрес: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 80000600 +37167060069 |
Факс: | +37167060176 |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
Tele2 - Жалобы и отзывы
Tele2 - Sligt service
Es biju operatora klients astoņus gadus. Es sāku pieslēgties Bite dienā, kad beidzās mans līgums ar Tele2, un rezultātā man uz 19 stundām pēc līguma termiņa beigām tika atvienots Tele2. Tele2 man uzlika 69,77 eiro sodu par 19 stundām. Ņemot vērā, ka es biju klients astoņus gadus, mūsu attiecības varēja tikt izbeigtas taisnīgi.
Я был клиентом оператора восемь лет. Я начал подключаться к Bite в день окончания моего контракта с Tele2, и в результате меня отключили от Tele2 на 19 часов после...
Tele2 - Parādu piedziņa
Protams, saprotu, ka jūs esat uzņēmums un norēķini ir ļoti svarīgi, saprotu arī to, ka esmu aizmirsis rēķinus nomaksāt. Taču draudi ar parādu piedzīšanu ir lieki. It īpaši klientam, kas jau vairāk kā 10 gadus ir ar jums un visu šo laiku rēķinus ir maksājis. Nenoliedzu savu vainu, taču lojalitāti šādos veidos jūs bojājat.
Tele2 - Tas nav cieņas pilns serviss, tā ir stratēģija, kā pazaudēt lojālos klientus.
Es biju Tele2 klients gandrīz 15 gadus, turklāt arī biznesa klientam ar vēl četriem numuriem. Godīgi sakot, šī pieredze bija pēdējais piliens.
Par tarifu izmaiņām.
Man neviens neatsūtīja SMS, ka beidzas mans tarifs un cena no 15 € pāriet uz 30 €. Ziņojums izrādījās nosūtīts tikai uz “Mans Tele2” aplikāciju, kurā es ieeju ļoti reti. Šādu praksi nevar uzskatīt par normālu – klientam ir jādod skaidra informācija.
Par komunikāciju.
Aplikācijā iesniedzu pieteikumu jaunam tarifam, bet neviens tā arī...
Tele2 - Krāpšana
Interneta līgums noslēgts uz 2 gadiem par summu 11.99. Līguma vidū pēkšņi vēl + 1 eur. Pēc gada piemēro jau 19eur. Neuzķeraties! Krāpnieku kantoris. Pie līguma slēgšanas neviens to neskaidro un nebrīdina. Nekad neizvēlaties tele2! Slēdzot līgumu aizmālē acis, ka līgums ir uz 2 gadiem par noteiktu summu. Šī atlaide esot spēkā tikai, ja slēdz līgumu uz 2 gadiem. Bet rezultātā pēc gada maina maksājumu un viss. Esi spīlēs, jo laužot līgumu, protams līgumsods.
Tele2 - Tele2 / Krāpšana, slikts serviss un apkalpošana
Iegādājos 09.08.25. jaunu, nelietotu mobilo tālruni Samsung S 24 TELE 2 centrā uz nomaksu. Ievietojot tajā SIm karti un mēģinot lietot, tas pats no sevis restartējās un uzkarsa. Aizvedām uz centru atpakaļ, bet mums ieteica pašiem uz remontu aizvest Rēzeknes ielā, būšot ātrāk. Aizbraucām uz Rēzeknes ielu, bet par cik sestdiena, durvis slēgtas. Vakarā rakstīju TELE 2 centram un veicu telefonsarunu par situāciju, un man ieteica, ja tikko pirkts telefons un nedarbojas, tad noteikti jāved telefonu...
Tele2 - 9 nedēļas REMONTA!!! Slikts serviss, Ierīces apdrošināšana
18.07.2025. Ierīce nokrita darbā ejot pa trepēm.
Ieplisa ārējais ekrāns un noberzās aizmugurējā kamera.
21.07.2025 Aiznesu ierīci Huawei p60 pro uz Tele2 apkalpošanas centru apdrošināšanas ietvaros ko sedz apdrošināšanas kompānija Balta.
04.08.2025 Ierīci saņēmu pēc PIRMĀ remonta!
Ierīcei tika nomainīts Ekrāns, Sensors, Rāmis, Baterijas vāks, Matesplate (mainīti IMEI kodi)
Uz vietas apskatīta ierīce Tele2 apkalpošanas centra t/c Domina, konstatēju kā ierīcei visas detaļas nomainīta...
Tele2 - Отказ от гарантийного обслуживания
Были куплены наушники Honor choice x3 в 05.2024 году . Брал по акции. Стоили около 30 евро, я купил за 9 евро.
Сохранился чек и коробка.
Сейчас не работает 1ин наушник. Я пошел в филиал tele2( покупал в другом филиале , в другом городе). Хотел сдать на ремонт но мне отказали. Под предлогом что эти наушники за 9 евро считаются аксессуаром и на них гарантия пол года.
Хотя везде пишется что гарантия на всю технику 2 года, а наушники считаются техникой.
Tele2 - Atbaidoša attieksme pret klientu
Man vienkārši palika mute vaļā. Uzrakuši parādu par 2006! Gadu. Pirms mēneša atnāca epasts no Valkas? Pilsētas tiesas, par kkādu soda naudu. Tas tika ignorēts, jo Valkā bekad mūžā neesmu bijis. Nodomāju, ka kārtējie krāpnieki. Pet pēc laiciņa jau vēstule eadresē no tiesu izpildītāja, kurš tagad grib noplēst gandrīz 500 sākotnējo 175 eiro vietā. Pa šo laiku esmu bijis arī viņu klients. Nekad neviens nav ko bildis par kāda parāda esamību. 2006 gads! Nonsenss! Turieties ka gabalu no maitasputnu...
Tele2 - Slikts serviss
2. Septembrī pasūtīju pie viņiem preci. E-pastā atnāca paziņojums, ka prece tiks piegādāta 5. Septembrī. Speciāli darbā paņēmu brīvdienu, lai varētu sagaidīt kurjeru. Nāk jau pēcpusdiena un prece kā nav, tā nav. Zvanu viņiem, viņi Saka, ka piegāde būs 6. Septembrī. Protams, ka piegāde nebija. Šodien zvanu prasu, kas par lietu-Saka, ka prece vēl pakotavā un viņi nezinot, kad būs piegāde. Prasīju viņiem vai nevar sazināties un noskaidrot, uz ko atbilde bija, ka neesot viņiem tādas iespējas, jo...
Tele2 - Maldināšana
Šis būs satežğītāk. Ja jums ir atlaide par pakalpojumiem, atlaide mēneš maksai par ierīci (telefonu, datoru, u.c) Esiet uzmanīgi pat tad, ja gribat izbeigt līgumsaistības ātrāk un pat tad, ja samaksājat visu laicīgi. Pakalpojumu uzskaites sistēma ir manipulatīva, kas var radīt problēmat pat pēc gada un varat pat tad būt parādā. Tele2 ir nelieši.
Tele2 - Slikts serviss, bojājumu radīšana
PĒRKOT IERĪCI NEKAD NEŅEMIET APDROŠINĀŠANU, jo iestājoties apdrošināšanas gadījumam, jums tiks iesmērēt brāķis un pie iztērētās maudas variet pieskaitīt vēl vienu ierīces vērtību, jo tā būs jāpērk jauna.
Vairākus gadus maksāju ikmēneša maksājumus par ierīci un tam papildus ierīces apdrošināšanu. Pirnāca apdrošināšanas gadījums un nosūtīju ierīci ar vizuālu defektu uz apdrošināšanas remontu. Atpakaļ saņēmu vizuāli laba paskata ierīci, domāju, ka savējo, bet izrādās, ierīce bija mainīta...
Tele2 - Krāpšana
LV:
Krāpšana, briesmīgs serviss un komunikācija.
-Parakstīju līgumu ar Tele2 26. jūlijā (līguma datumu viņi norādīja 25. jūlijā).
-SIM karte tika pieslēgta 30. jūlijā (4–5 dienas pēc līguma).
Saskaņā ar likumu divu nedēļu laikā varu izbeigt līgumu bez soda naudas.
10. augustā vērsos salonā, lai noskaidrotu, vai vēl esmu divu nedēļu termiņā, lai varētu aiziet no viņiem bez soda. Darbinieks piezvanīja kolēģiem 5 minūtes, un visi man apliecināja, ka viss būs kārtībā un soda nebūs. E...
Tele2 - Mūžīgā uzbāšanās piedāvājot pirkt vēl kaut ko
Katru reizi zvanot uz 1600, kur par zvanu es jau maksāju 29centus cenšoties tikt skaidrībā savā jautājumā, man mūžīgi piedāvā visādus nevajadzīgus pakalpojumus. Beidziet vienreiz uzbāzties! Tas ir kaitinoši! Neinteresē lieka informācija.
Tele2 - Krāpšana
09.08.2025. Tele2 e-veikalā veicu iekārtas pirkumu, apmaksājot pilnu summu, nešauboties, ka saņemšu to pakomātā šodien, 12.08.2025. kas bija norādīts kā piegādes datums. Visu dienu klusums, nekādu ziņu, ap plkst.19 zvanīju uz 1600 lai noskaidrotu whats up. Operatore sākumā itin čakli pieslēdzās iekārtas meklējumos, neiztika bez garām pauzēm (paldies ka gaidījāt), rezultātā mani informēja, ka būšot "rīt vai parīt", ka neesot pat redzams piegādātāja izsekošanas numurs. Tas liek domāt, ka prece...
Tele2 - Ļoti lēns internets
Nepieņemami slikts internets katru vakaru no apmēram 18:30 līdz 23:00. Mūsdienās interneta ātrumam nevajadzētu būt 0.25mbps! Par ko es vispār maksāju? Atrašanās vieta Kalnciems. Visu laiku kad pazūd internets saka ka notiek uzlabošanas darbi,bet paliek tik sliktāk un sliktāk!
Tele2 - Jāmaksā par nesaņemtu servisu
Es četrus mēnešus nesaņēmu pakalpojumu, bet izrādās, viņi turpināja sūtīt rēķinus – uz atslēgtu numuru, kuru paši bija atslēguši. Līdz ar to es pat nezināju, ka kaut kas vēl notiek. Domāju, ka pakalpojums ir pārtraukts, bet tagad viņi prasa samaksu par laiku, kad es pat tehniski nevarēju piekļūt viņu servisam. Kad beidzot uzrakstīju un pateicu, ka šajā laikā nesaņēmu pakalpojumu, viņi neko nepārbaudīja un nesniedza nekādu palīdzību – tikai atkārtoja, kur apskatīt rēķinus un ka man jāmaksā. Esmu šokēta par šādu attieksmi un vienpusēju pieeju līgumam.
Tele2 - Slikts serviss
Ļoti slikti nodoršināta informācija klientam.
Telefona sarunā netiek atbildēts uz vajadzīgo jautājumu.
Rēķinā iekļauj informāciju, kas ir citā maksājumā veikta un piemēro itkā pārmaksu, ko atņemšot no jaunā rēķina, bet nekas nemainās.
Iespējams es nesaprotu ko stāsta, jo tiek atčgārni stāstīts, tādā gadījumā nevajag sarežģīt informāciju un izskaidrot saprotami, neviss stāstot iekļaut vecu informāciju, kas bijusi 2024. Gadā.
Ļoti neapmierinoša komunikācija.
Tele2 - Datu paka viesabonēšanā nepieejama Dominikānas republikā
Pirms došanās uz dominikānas republiku jau Rīgā pasūtīju datu paku viesabonēšanā. Galamērķi vairākas dienas mēģināju pieslēgties internetam, bet tas neizdevās.
Vairākkārt pilnīgi spontāni internets pēkšņi parādījās, un tikpat pēķšņi arī pazuda. Stabilu pieslēgumu neizdevās izveidot. (šī problēma skāra ne tikai mani, bet arī citus cilvēkus.)
problēmu izdevās atrisināt dodoties uz vietējā operatora claro ofisu un iegādājoties vietējo pieslēgumu.
Pēc atgriešanās Latvijā vērsos klientu...
Tele2 - Bojājuma pieteikums
Samsung flip 6 pagāja 8 Mēneši un atteica iekšējais lielais ekrāns. Sakamumā nedēļas laikā pārstāja strādāt sensors. Pēc tam pats ekrāns vispār uzreiz atslēdzas. Pieteica remontu garantijas. Uzzvanīja no servisa. Neko precīzi nevar atbildēt kas var sniegt informāciju par ierīci. Beigas operators Saka ka paši esam vainīgi. It ka uz korpusa un ekrāna ir dziļi iespiedumi. Un tas nebūs garantijas remonts
Tele2 - Slikts servis
Loti sudigs internets ka ari tikls un vel prasa maksat neparko