Адрес: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 80000600 +37167060069 |
Факс: | +37167060176 |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
Tele2 - Жалобы и отзывы
Tele2 - Krāpšana
09.08.2025. Tele2 e-veikalā veicu iekārtas pirkumu, apmaksājot pilnu summu, nešauboties, ka saņemšu to pakomātā šodien, 12.08.2025. kas bija norādīts kā piegādes datums. Visu dienu klusums, nekādu ziņu, ap plkst.19 zvanīju uz 1600 lai noskaidrotu whats up. Operatore sākumā itin čakli pieslēdzās iekārtas meklējumos, neiztika bez garām pauzēm (paldies ka gaidījāt), rezultātā mani informēja, ka būšot "rīt vai parīt", ka neesot pat redzams piegādātāja izsekošanas numurs. Tas liek domāt, ka prece...
Tele2 - Ļoti lēns internets
Nepieņemami slikts internets katru vakaru no apmēram 18:30 līdz 23:00. Mūsdienās interneta ātrumam nevajadzētu būt 0.25mbps! Par ko es vispār maksāju? Atrašanās vieta Kalnciems. Visu laiku kad pazūd internets saka ka notiek uzlabošanas darbi,bet paliek tik sliktāk un sliktāk!
Tele2 - Jāmaksā par nesaņemtu servisu
Es četrus mēnešus nesaņēmu pakalpojumu, bet izrādās, viņi turpināja sūtīt rēķinus – uz atslēgtu numuru, kuru paši bija atslēguši. Līdz ar to es pat nezināju, ka kaut kas vēl notiek. Domāju, ka pakalpojums ir pārtraukts, bet tagad viņi prasa samaksu par laiku, kad es pat tehniski nevarēju piekļūt viņu servisam. Kad beidzot uzrakstīju un pateicu, ka šajā laikā nesaņēmu pakalpojumu, viņi neko nepārbaudīja un nesniedza nekādu palīdzību – tikai atkārtoja, kur apskatīt rēķinus un ka man jāmaksā. Esmu šokēta par šādu attieksmi un vienpusēju pieeju līgumam.
Tele2 - Slikts serviss
Ļoti slikti nodoršināta informācija klientam.
Telefona sarunā netiek atbildēts uz vajadzīgo jautājumu.
Rēķinā iekļauj informāciju, kas ir citā maksājumā veikta un piemēro itkā pārmaksu, ko atņemšot no jaunā rēķina, bet nekas nemainās.
Iespējams es nesaprotu ko stāsta, jo tiek atčgārni stāstīts, tādā gadījumā nevajag sarežģīt informāciju un izskaidrot saprotami, neviss stāstot iekļaut vecu informāciju, kas bijusi 2024. Gadā.
Ļoti neapmierinoša komunikācija.
Tele2 - Datu paka viesabonēšanā nepieejama Dominikānas republikā
Pirms došanās uz dominikānas republiku jau Rīgā pasūtīju datu paku viesabonēšanā. Galamērķi vairākas dienas mēģināju pieslēgties internetam, bet tas neizdevās.
Vairākkārt pilnīgi spontāni internets pēkšņi parādījās, un tikpat pēķšņi arī pazuda. Stabilu pieslēgumu neizdevās izveidot. (šī problēma skāra ne tikai mani, bet arī citus cilvēkus.)
problēmu izdevās atrisināt dodoties uz vietējā operatora claro ofisu un iegādājoties vietējo pieslēgumu.
Pēc atgriešanās Latvijā vērsos klientu...
Tele2 - Bojājuma pieteikums
Samsung flip 6 pagāja 8 Mēneši un atteica iekšējais lielais ekrāns. Sakamumā nedēļas laikā pārstāja strādāt sensors. Pēc tam pats ekrāns vispār uzreiz atslēdzas. Pieteica remontu garantijas. Uzzvanīja no servisa. Neko precīzi nevar atbildēt kas var sniegt informāciju par ierīci. Beigas operators Saka ka paši esam vainīgi. It ka uz korpusa un ekrāna ir dziļi iespiedumi. Un tas nebūs garantijas remonts
Tele2 - Slikts servis
Loti sudigs internets ka ari tikls un vel prasa maksat neparko
Tele2 - Apkrāpšanas mēģinājums
Divas reizes mēģinājām noslēgt līgumu ar tele2. Mums solīja, slēdzot līgumu, 50% atlaidi, taču līguma tekstā, lai arī ir minēta atlaide, ailē “kopsumma” norāda maksājuma summu bez atlaides, kas dod iespēju tele2 prasīt samaksu pilnā apmērā. Vienlaikus līgums paredz, ka atteikšanās gadījumā abonentam tiks piemērotas soda sankcijas.
Два раза мы пытались заключить договор с tele2. Нам обещали при заключении договора скидку в 50%, однако в тексте договора, хотя и есть упоминание скидки, в графе...
Tele2 Alfa Akropole - Slikts serviss
Очень не довольна сервисом который предоставляют в центре обслуживания теле2 в алфа акрополе. В прошлом месяце 10.06.25 обращались за услугой, чтоб мамины счета за телефон можно было оплачивать с моего теле2 профиля. Оператор не предоставил всю необходимую информацию, и не выполнил запрос и не перезаключил договор. Пыталась связаться со службой поддержки в профиле теле2. Моё письмо проигнорировали. Когда мне удалось дозвониться по платному номеру поддержки, мне сообщили, что нет ни каких...
Tele2 - Jautājums
Esmu pāris gadus tele2 kliente,man sūdzību nav nekādu. Domāju apskatīties,kādas atsauksmes par mājas internetu,gribu mainīt lai viss ir pie tele2.. bet te tik daudz negāciju. Kā labāk nelasīt.
Varbūt ja kādam ir tele2 mājās internets ir labas atsauksmes?
TELE2 SIA - Krāpšāna
Tele2 kompānija ir palikusi par meļiem un pašlabuma guvējiem. Viņi Sola preci, bet par to beigās liek maksāt pilnā apmērā. Kad viņiem zvana un sūdzas par interneta kvalitāti tad viņiem vienmēr viss ir ok, tas nekas, ka otrā galā ir problēma. Un par zvanu kā viņa klientam ir jāmaksā nauda, pat ja nesagaidu bezgala garo gaidīšanas rindu. Es nopērku preci par skaidru naudu, neiegādājoties to uz nomaksu, bet viņi to pierēķina kā manu ietaupījumu klienta nr. Nopietni? Jūs nenākat cilvēkiem pretī un...
Tele2 - Slikts serviss
Kādreiz šeit bija normāls internets, bet pēdēja mēnesī, kopš bija problēmas ar Tele 2 torni, kad zona te vispār nebija (nav internets un nevar saņemt zvanu/ zvanīt kādam), ir pilnīgi sagājis. Iepriekš es ar brāli mierīgi, vienlaicīgi varējām abi lietot datoru bez nekādām problēmām. Tagad mums abiem ir briesmīgs pings visās spēlēs. Brālim tas ir roblox, man tas ir "League of legends", "Counter Strike 2", "Dead by daylight" u.c.. Kad tika zvanīts uz Tele 2 un sūdzējāmies par to, ka te vispār nav...
РешеноTele2 - Krāpšana?
Sveiki, uz manu interneta nr. nāk dažādas svešas vēstules gan no bankas, gan no kredītiem..Kas nav mani un nevienam nedevu savu nr. Man tele2 atbild, ka jāmaksā par rūteri, ja ļauž līgumu un ja patur to sev vai jānes atpakaļ tas un tāpat jāmaksā gandrīz tāda summa kā pats rūteris pat nemaksā lombardā, lai atteiktos no šī interneta un rūtera. Pat nepiedāvāja citu interneta nr. apmaiņā vai ko tādu. Beigās man nebija, ko maksāt un nest atpakaļ negribēju, jo tāpat maksāt man nebija ko. Jāturpina...
Tele2 - Slikts serviss
Slikts serviss ar sliktu interneta pakalpojumu! Briesmīgi lago internets, vakaros nelādējas normāli full hd video un nevar normāli izbaudīt spēles kā, piemēram, Counter-Strike 2, jo PING ir no 200-800 un nav iespējams pat paspēlēt. Atnāku pēc 10h ilga darba un nevaru lietot internetu, jo redziet "Liela slodze uz serveriem", manuprāt, tas nav normāli, ka spēles serveros (Stokholmā) kur ping bija pirms tam 30-40 tagad ir stabili 200-800. Lūgums kompānijai samazināt savu pakalpojumu izmaksas, jo pat elementārs video full hd sociālajā tīklā "YouTube" nespēj normāli ielādēties.
Tele2 - SMS naktī no nepazīstamiem numuriem
Tie ir spameru numuri. Iespējams, kāds jauns krāpniecības veids.
Nezinu, kā tas sanāca, bet sākumā pienāca ziņa ap pusdiviem naktī: "pie tikšanās".
Un ap puspieciem no rīta: "šis ir Žeņa no apsardzes, kad atdosi parādu?"
Un viss ar briesmīgām gramatikas kļūdām.
Sanāk, ka atbilde uz jautājumu atnāca 2,5–3 stundas agrāk nekā pats jautājums.
Numuri ir dažādi.
Maz ticams, ka tā ir kāda sistēmas kļūda. Abiem sūtītājiem ir Tele2 operators, man ir LMT.
Vai arī tā ir kāda ļoti muļķīga joku spēle, par...
Tele2 - Nav pārklājuma
Sveiki , neiesaku pāriet no citiem operatoriem uz Tele 2 . Pārejot no cita operatora sākuma solīja labu internetu ,zvanus ,internets sākot no 30mb līdz 300 visa Latvijā. Tiko atnāca sim, atrodoties Zeltiņu pagasta,man pārklājuma nav vispar ,nevienas strīpiņas. Tas pats arī Malienas pagasta ,Ilzenes pagasta ,un domaju ka citi viet pagastos arī ... Vairākas reizes zvanīju ,uz ko viņi atbild ka no savas puses problēmu nesaskata ,un risināt arī necenšas. Kategoriski neiesaku nevienam Tele2 ,ja vien nedzīvojat pilsētas centrā .
Tele2 - Xiaomi 13T trīs reizes remontā 10 mēnešos – Tele2 atsakās mainīt ierīci pret jaunu
Desmit mēnešus atpakaļ iegādājos uz nomaksu telefonu xiaomi 13t8/256gb jau trīs reizes ir bijis remontā, tagad atkal problēmas ar tīklu un zvana laikā internets pazūd, izteicu vēlmi ka vajadzētu mainīt to aparātu jo tas jau skaitās brāķis. Mans mērķis nav atgūt izmaksato summu bet iegūt normāli strādājošu telefonu katru reizi ir visi dati jāatjauno smart id un tā tālāk. Tele2 operators kurš ar mani sazvanījās piedāvā griezties pie citiem meistariem jo telefona maiņa nav iespējama. Zinu ka pie...
Tele2 - Noslēgts 3 gadu līgums bez manas piekrišanas vai kaut kas tamlīdzīgs
Man bija terminētais līgums uz mēnesi. pa 7 eiro mēnesī. Izbraucot no Latvijas, pieteicu numura atslēgšanu, jo ārzemēs man to nevajag. Lai pa ceļam varētu lietot internetu, vēl atstāju numuru līdz mēneša beigām un nopirku internetu ārzemēm par apmēram 7 eiro. Pa ceļam sanēmu piedāvājumu paturēt numuru ar atlaidi. Tā kā man to nevajag, tad tālāk nelasīju, jo nebija laika. Šodien skatos, ka numurs vēl darbojas un ir dīvains rēķins, kuru nevaru apskatīt, bet samaksāt var.
Vēlreiz rakstu, lai man...
Tele2 - Klientu apkalpošana
Šodien atnācu uz servisa centru. Apkalpoja konsultantes Aļona un Oksana. Man bija piemērota speciāla atlaide, bet konsultante Aļona, neko konkrēti nepaskaidroja. Es atnācu mājas, ka bija, tā arī palika tarifu plāns pēc standarta Cenas. Es nepiekritu tam un atnāciet atkal uz to pašu centru, saku jautāt, kāpēc nekas nav mainījies. Konsultante aļona Saka kliegt uz labi virsu un teikt to, ka es mēģinu atrisināt, to kas mani neskar. Ka to viņi pati tur darīs un risinās šo jautājumu. Ja, es varu...
Tele2 - Krāpšana
Sveiki! Vēlētos jums pastāstīt par tādu lietu, drīzuma man beidzas 2gadu līgums ar tele2 bezlimita internetu, zvanu saku ka termiņš iet uz beigām, labi operatore man piedāvā no 17,99 pariet uz 11,75 bet nebrīdinot ka ar 1jūniju Cenas ceļas ari man pārliktam internetam. Tāpēc pirms kad jums zvana piedāvā zemāko cenu un nebrīdina par cenu kapsanu kaut viņi jau to zināja nepiekritāt nevienam piedāvājumam, un iesaku atteikties no interneta pilnība.