www.sudzibas.lv Tele2 Jauns telefons-brāķis

Tele2 - Jauns telefons-brāķis

06.03.24. Tele 2 e-veikalā iegādājos Mazcenas telefonu samsung a54 5 g. Pēc dažu dienu lietošanas sapratu, ka internets ir ļoti lēns. 5g neiet vispār, bet pārējie katru lapu vai video atver ar 30 sekunžu domāšanu. Mēģināts vairākās vietās Latvijā. Zona pilna, bet internets neiet.
14.03.34. Aizvedu telefonu uz akropoles tele 2 centru. Pieņēma telefonu nosūtīšanai diagnostikai/remontam. Uzrakstīju iesniegumu, ka atsakos no šī tālruņa un vēlos vietā jaunu.14 dienu atteikuma tiesību ietvaros.
18.03.24. Saņēmu īsziņu, ka ir pasūtītas nepieciešamās detaļas remontam.
20.03.24. Saņēmu īsziņu, ka ierīce ir gatava saņemšanai. Remonta nr. V158022983
zvanīju uz tele 2 ar jautājumu, kāpēc nav atbildes uz manu iesniegumu par telefona maiņu. Izrādās, mans iesniegums datu bāzē nav. Akropoles tele 2 to ir pazaudējis.
22.03.24. Aizbraucu uz akropoles tele2 un iesniegums tika atrasts iesaiņots kopā ar remonta dokumentiem. Ievadīja datu bāzē un teica, lai gaidu zvanu.
27.03.24. Saņēmu zvanu no tele 2. Iesniegums esot izskatīts un apstiprināts. Saņemšot jaunu telefonu. Gaidīt ziņu no veikala.
02.04.24. Zvanu uz tele 2. Telefonu nevarot saņemt, jo es neesmu iesniedzis vajadzīgos dokumentus. Neesot iesnieguma par naudas atgriešanu (!) . Man pirmā dzirdēšana. Un kādas naudas atgriešanu, ja es ņēmu Mazcenas telefonu uz nomaksu bez pirmās iemaksas.
Rīt braukšu trešo reizi uz akropoli. Turpinājums sekos...

02.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы