www.sudzibas.lv Tele2 Bezkaunība

Tele2 - Bezkaunība

Esmu vīlusies tele 2. Jau ilgstoši lietoju pakalpojumu bezlimits, kas ir dārgākais visā pakalpojumu piedāvājumā, maksāju regulāri, parādu man nav. Man divi numurui - mans un manas mātes (88 gadi) .
Saskāros ar unikālu situāciju, esot ārzemēs (ārpus eiropas) .
Pakalpojumus pam tele 2 nodrošināja lieliski, bija pat iespēja ārzemēs lietot internetu, ko es aŗi izmantoju 85 kredīt limita procentu apmērā. Īsziņa par šo pienāca 1x pirms 2 nedēļām.
Atbraucu atpakaļ, viss labi, domāju - nu man aprēķinu par nolietoto pievienos nākošā mēneša rēķinam.
Un ko domāajiet? Šorīt man atslēgti izejošie pakalpojumi abiem numuriem, tobiš ne es, ne mana māte nevaram nevienam piezvanīt! Bez brīdinājuma! Labi, es kaut kā pārdzīvoju, bet vecenītei šoks - meita ir parādniece, nepilda saistības!
Zvanu viņiem, saku apmaksāju (uz dullo - pašam jārēķina summa, jo rēķina taču vēl nav!) , viņi man Saka - palieliniet kredītlimitu, tad pieslēgsim jums pakalpojumu atpakaļ 10 min. Laikā!
Es viņiem saku, man nevajag lielāku kredītlimitu, pieslēdziet pakalpojumu! Bet džeks paceļ balsi - palieliniet kredītlimitu, citas iespējas nav!
Beigās noskaidroju, ka ja esmu apmaksājusi (tas, star citu, skaitās "avanss" - šī pašaprēķinātā kredītlimita daļa, jo kā jau teicu, rēķina tā' nav!) , tad maksājums tiks pieņemts automātiski, un kad tiks apstrādāts, tad pakalpojums pieslēdzas atpakaļ automātiski. Pēc stundas tā arī notika. Bet, goda vārds, ļoti nepatīkams pārdzīvojums pirmdienas rītā, kad tevi "pamāca" par "pārkāpumu", kuru tu faktiski neesi veicis. Nu, tā sakot, "avansā". Sajūta, ka sarunājies ar robotu! Nebrīnīšos, ja drīz tur visus cilvēkus roboti aizstās!...

04.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (4)

B barmaleikin 05.03.2024

Sajūta, ka sarunājies ar robotu!
==========================
Tieši tā: viņi izmanto mākslīgo intelektu, lai sazinātos ar klientiem.

Z Zane Salsera 05.03.2024

Ha ha, šorīt man atsūtīja rēķinu 10:55. Tagad es vismaz saprotu, par ko bija "cepiens"!
Bet vai nav "jauks" stils - vispirms atslēgt pakalpojumu, un tikai pēc tam darīt zināmu, par ko!?
Tikai tāpēc, ka tas, redziet, notiek automātiski!

Varbūt tad jāpamaina kaut kas tajā automātikā?

M Mēnesis 06.03.2024

Man līdzīgi,atslēdza pakalpojumus nebrīdinājot. Kad zvanīju prasīju kas par lietu,limits jāpalielina.

O OSkars Ziedins 10.03.2024

Ar,Biti,ir tieši tas pats!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы