Адрес: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 80000600 +37167060069 |
Факс: | +37167060176 |
Время работы: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
Tele2 - Жалобы и отзывы
Tele2 - Izvērtēt vai ņemt ierīces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi
Iegādājos ierīci uz nomaksas terminu, kura bija uz atlaidi, pagājis kāds laiciņš un varu nosegt atlikušo vērtību, tele2 pasaka lai segtu atlikušo vērtību ir jāmaksā pilnā preces vērtība bez atlaides. Pilnīgs absurds! Politika ir vienkārši pretīga. Nevienam neiesaku iegādāties preces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi, ja plānojat nosegt atlikušo vērtību ātrāk nekā ir nomaksas grafiks.
Tele2 - Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk
Bieži ceļoju uz latviju no Lielbritānijas un izmantoju viesabonēšanas pakalpojumus ar bezlimits tarifu, lai radi, draugi un citi latvieši varētu ar mani sazinaties (tie paši mājas vecākie vai apdrošināšanas aģentūra u. C.) līdz 8.03.21. Viss bija ok. Šobrīd esmu uk. 3jos naktī saņemu īsziņu, ka izmaksas kontroles limits ir pārsniegts. Izrādās, ka tele2 sāka ņemt maksu par izejošajiem un ienākošajiem zvaniem no Latvijas tele2 tīklā. Bez brīdinājuma, nevienas ziņas interneta lapā vai sociālajo...
Tele2 - Плохой сервис
Был взят телефон в кредит. Оставалось выплатить 17 евро. Пришла, заплатила. Дали чек. Спросила оператора: "точно все выплачено? ", "да". Ушла. Приходит счёт. Оказывается, у меня был долг, про который мне "забыли" сказать. Теперь пишут письма, или платите, или кредит реформ. Почему, я из - за некомпетентности сотрудников, у которых все перед глазами, должна иметь проблемы? Самая поганая контора. Пусть, в бите хуже связь, но там хоть нормальные операторы работают. Оценка - 1.
Tele2 - Internets
Jau kuru mēnesi pēc kārtas vakaros interneta ātrums krītas līdz 100 kb/s, ātrums svārstās ap 100kb/s, brīžiem palielinās līdz 150. Maksa par pakalpojumu tiek iekasēta pilnā apmerā un uz sniegto sūdzību, tele2 pat nav atbildējis. Ja tas būtu vienā ierīcē, varētu meklēt problēmu ierīcē, bet runa par 3 ierīcēm, uz kuram nav iespējams strādāt dēļ lēnā interneta.
Tele2 - Slikts serviss
Pa dienu ir normāls internets (lietojams) bet uz vakaru internets vienkārši nav lietojams (no manas puses viss ir kārtībā gan atrodos tuvu internetam, ik pēc reizes restartēju rūteri, nekas Nepalīdz) tele2 vel Saka ka problēmas ir manā pusē...
Tele2 - Mājas internets
Kādas nedēļas divas - trīs viss var būt samērā labi (neskaitot pinga spaikus no 20 līdz 400 un biežu ātruma kritumu) , bet tad sākas - vai nu 4g atsakās strādāt vispār, vai nu internets pazūd vai vēl kaut kas. Vienmēr viņi atbild, ka viss ir ok no viņu puses. Sliktākā pieredze, kas man ir bijusi ir tieši ar tele2...
Tele2 - Slikts serviss
Vēlējos samaksāt atlikušo summu telefonam, kas bija paņemts uz nomaksu. Griezos tele2 centrā lai noskaidrotu summu un samaksāt. Tele2 centrā mani neviens nebrīdināja par to, ka ja es izmaksāju atlikušo summu ātrāk, tad par telefonu, kas bija paņemts ar atlaides nosacījumiem uz nomaksu, būs tā atlaides summa jāatmaksā, jo tā esot līguma laušana. Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos. Tā kā par to nebiju pabrīdināta, summu esmu samaksājusi. Atgriežoties tele2 centrā, kā arī...
Tele2 - Briesmīgs mājas interneta
Briesmīga kvalitāte mājas internetam. Esam Rīgas iedzīvotāji. Rīgā pat netiek nodrošināta kvalitāte. Izmantojam majas internetu ar go3 tv. Viss uzkaras ik pēc 10 sekundēm uz 30 sekundēm. Viss ko tele2 atbild - noslogota bāzes stacija. Ceram uz sapratni. Ne. Diemžēl nesaprotu ka var būt tik nekvalitatīvs pakalpojums. Un abiem telefoniem kas ir mūsu mājas ar tele2 pieslēgumu - zona ir viena strīpiņa. Skaisti, vai ne tele2? Un par to pleš milzu naudu.
Tele2 - Lēns internets
Katru dienu, no 18:00 līdz vēlai naktij ir ļoti lēns internets, dienā viss ir labi, spēlējot spēles pings ir ap 50-70, kas ir normāli, taču vakaros ir pāri 700, nokrītas un pēc 5 sekundēm tas pats vien ir. Zvanīju jau vairākas reizes, taču teica, ka tāda teritorija un rūteri vajag novietot citā mājas stūrī, kā arī nostūma to uz laikapstākļiem, taču šaubos, ka katru vakaru ir tik slikti laikapstākļi, ka signālu nevar ķert, visdrīzāk speciāli griež ātrumus nost, jo bijusi sagadīšanās, ka tieši...
Tele2 - Ļoti slikts serviss
1) Draudzene noformēja datoru uz nomaksu, samaksāja pirmo iemaksu. Smieklīgākais tas, ka labi es saprotu datorus kā sēkliņas izpirka un palika 2 datori. Viens Valmierā, otrs Liepājā. A mēs esam no Rīgas. Nu ko darīt? Davaj zvanu uz Tele2 : Varbūt pastāv iespēja pārsūtīt ar kurjeru datoru uz Rīgu? Nē, piedodiet šāda iespēja nepastāv. Nu OK ko darīt? Nolēmām, ka draudzene nostrādās nākošās divas dienas. Un pirmajā brīvdienā 11.03.20 brauksim pakaļ. Pirmdien 08.03 pasūtījām; otrdien 09.03...
Tele2 - Krāpšana
Esiet ļoti uzmanīgi ar rēķiniem! Sākot ar brīdi, kad noslēdzu līgumu par jaunu pieslegumu, man uz e-pastu sāka nākt 2 rēķini. Abi par vienādu summu un līdzīgu klienta nr. Sveša persona bija norādijusi manu e-pasta adresi kā saz. Līdzekli. Pēc dažiem mēn. Šo svešo personu pēc mana pieprasījuma atslēdza, bet es neuzmanības dēļ nomaksāju svešu rēķinu. Sanāk, ka šī persona bija pievienota brīdī, kad es noslēdzu līgumu par pakalpojuma sniegšanu.
Tele2 - Cena nav noteicošais.
Bijis pieslēgums tele2 bizness. Nākas bieži runāt pa telefonu un bieži vien zvana jauni klienti, no kā var secināt, ka sakariem ir būtiska nozīme, jo tā ir nauda vistiešākajā nozīmē. Problēmas ar sakariem uz Rīgas apvedceļa Jaunmārupe - Babīte. Vārdu dzird, trīs nē - zvanīja potenciāls klients. Normāli aprunāties varējām, kad biju ticis līdz babītei. Izlēmu mainīt operatoru, jo biznesā visam jānotiek kā pa notīm. Pieteicos lmt pieslēgumam. Menedžeris piedāvāja tarifu plānu, parunājāmie...
Tele2 - Slikts, nekvalitatīvs internets
Pirms dažiem gadiem, kad pirmo reizi bija pieslēgts tele2 4g mājas internets, viss bija ideāli – vietnes, video raiti ielādējās un nebija nekādu aizķeršanos. Taču pēdējos mēnešos interneta kvalitāte kļuvusi vienkārši šausmīga. Uz šo brīdi internets nemaz nekvalificējas kā mājas internets, jo priekš vairākiem lietotājiem ģimenē tas vienkārši nespēj pavilkt. Speedtest.com rezultāti – ping: 17 - 30 ms, download: no nulles līdz 10 mbps un upload 20 - 40 mbps. Konsultants no tele2 pa telefonu...
Tele2 - Slikts mājas internets
2020. Gadā oktobrī zvanīja tele 2 pārstāvis un piedāvāja pieslēgt par īpaši labu cenu 15.99 mājas internetu un go3 tv ar līgumu uz 2. Gadi. Operators solija ka būšot ātrs internets, jo tele 2 tornis no mums atrodas tikai 1.5 km attālumā. Piedāvājums šķita labs uz ko arī parakstījos. Pieslēdzot tv un internetu jau pirmajā vakarā sākās problēmas. Tv ik pēc padsmit sekundēm kārās, internets bremzēja. Zvanīju tele 2, teica ka iespējams rūters vainīgs. Braucu pie viņiem nomainīju rūteri, neka...
Tele2 - Slikts serviss
Internets majai "bezlimits+plansete sm-t515 (mēsls pilnigs, pat 7 gadi vecā kitkat plansete sm-t320 ir labāka) " drausmigs, ja nesudzas viniem regulari, tad vini pienem ka viss tur kartiba, cik var zvanit un sudzeties? Zb... Cik gadi pagajuši? Par 5g fantazē. Kāds maksimalais interneta ātrums bija pirms 8gadi tads ari tagad. Necensas nodrosinat servisu, par kadu tiek maksats, varu saderet ka riga tadi sudi nenotiek "a maksajam ta visi vienadi", pa dienu pat zem 1mbit nokriit, bet nakti kad nav...
Tele2 - Slikts serviss, lobē atsevišķas bankas
Sveiki. Esmu tele 2 klients ar vairāk kā 2 gadu stāžu. Nav ļoti daudz, bet tomēr. Uz mans vārda tur ir 3 telefona numuri, kā arī uz nomaksu paņemti 2 telefona aparāti un rūteris. Tā kā uzņēmums elektroniskajiem norēķiniem piedāvā tikai 3 bankas - Swedbank, Seb Bank un citadele, bet pašam ir Luminor, tad ikmēneša rēķina apmaksa tika veikta no sievas Seb bankas konta. Pagājušajā nedēļā vēlējos uz nomaksu iegādāties datoru, taču tagad man paziņo, ka norēķināties par to sieva vairs nedrīkst...
Tele2 - Klientu apkalpošanas kvalitāte
Pirms 4 dienām (piektdienā) sazinājos ar Tele2 biznesa apkalpošanas nodaļu, lai iegādātos ONEPLUS 8T tāruni uzņēmumam, uz nomaksu. Persona vārdā Zane B., lūdza līdz plkst. 14:00 e-pastā nosūtīt pilnavaru, personai, kura pirmdienā būs uz vietas un varēs saņemt šo tālruni. Pilnvara tika sagatavota, parakstīta un nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi jau nedaudz pirms 13:30. E-pastam atbilde nesekoja. Pirmdienas rītā sūtīju atkārtotu e-pastu ar jautājumu vai šajā dienā būs piegāde, uz kuru atbilde...
Tele2 - Klientu apkalpošana nožēlojamā līmenī
Pirms apm 2 mēnešiem izbeidzu attiecības ar tele 2, jo klientu centrā strādā slinki amatieri. Mīļā miera labad atgriezu arī mobilo modemu (baterija biresmīga) . Paziņoja, ka vēl būšōt viens rēķins par interneta lietošanu par kārtējā mēneša nedaudz dienām. Rēķinu nomaksāju. Pēc nepilna meneša sekoja vēl viens rēķins par neveiktiem pakalpojumiem, kas bija netaisnīgs uzrēķins, jo biju taču atstājis "svēto govi". Klientu centra pārstāvis atgriežot mobīlo modemu neko par kaut ko tādu pat...
Tele2 - Visi klienti vienā maisā
Esmu tele 2 klients jau apmēram 4 gadi. Šo gadu laikā neesmu kavējusī nevienu maksājumu. Arī pēc izdevīgās 50 procentu atlaides beigām konkrētajam tarifam paliku kā viņu klients. Netika laicīgi nomaksāts viens rēķins. Un ar mani neviens nav sazinājies un atsūta paziņojumu ka ja līdz konkrētam datumam nenomaksās uzreiz parādu piedziņā. Vispār domā ar galvu tas tele2? Tiešam visi klienti jāliek vienā maisā? Vispār saprot ko nozīmē ka kādu ieliek parādu liedziņā? Tā ir Melnā svītra pāri un...
Tele2 - Slikts serviss
Теле 2 интернет магазин продал нам часы стоимостью 550€ Доставка была через DPD, коробка с лентой Теле 2 была цклой и не тронутой а вот часы в коробке были вскрыты без защитной плёнки. Естественно часы вернули на следующий день а вод денюжки тепер надо ждать! Будте осторожны, продают б/у вещи по цене новых!