Tele2 - Slikts serviss
Sūdzība uz tele2 par to, ka bez manas atļaujas un automātiskās maksas noņēma naudu no manas kartes, un es nobijos, nesapratu, kur pazuda nauda. Es viņiem zvanīju, un viņi teica, ka nav nekā noņēmuši. Zvanīju savai bankai, un viņi ieteica labāk bloķēt karti, es protams piekritu, jo tagad ir daudz krāpnieku, bet pēc tam tele2 darbinieki atsūtīja uz epastu ziņojumu, ka viss ir apmaksāts, bet es jau biju bloķējusi karti, un man nācās otrreiz šajā gadā maksāt par karti. Šajā gadījumā, tā ir tele2 vaina. Tā kā pēc tam viņi pateica tā kā pie manis uz kartes pietika līdzekļu, tāpēc arī mēs nolēmām noņemt naudu no kartes. Bet es ceru, ka tele2 vēlēsies kādā veidā kompensēt šo problēmu.
Добавить комментарий