Tele2 - Nekompetenti darbinieki, krāpšana un vienaldzība
Pēdējo laiku lielākā vilšanās šodien no Tele2 Latvia: sms plkst. 07:23! par to, ka kredītlimits pārsniegts par 376.73%! (ģimene ir Tele2 klients kopš š.g.janvāra: 5 numuri + 2 mājas interneti). sms ir kā brīdinājums, ka pakalpojumi tiks ierobežoti, bet īstenībā visi pakalpojumi uzreiz atslēgti. Zvanu uz Tele2 info tālruni, kur tikai 3.darbinieks ierauga, ka 26.04. darbinieks līgumam mainījis piešķirtās atlaides apjomu un kļūdas pēc anulējis esošo līgumu, kā rezultātā sistēma uzskata, ka jāmaksā līgumsods. Tele2 savu vainu atzīst, sola atrisināt 3h laikā, bet nekas nenotiek un neviens neatzvana. Pēc kārtējā zvana uz info tālruni izrādās, ka neviens šo jautājumu šodien nevar atrisināt, jo Tehniskā daļa šodien nestrādājot! Rīt ķeršoties klāt šim jautājumam.
Un te man jautājums Tele2 Latvia, Valdis Vancovics , vai tā ir normāla komercprakse: izdarīt kļūdu, savas kļūdas pēc atslēgt klientam visus iespējamos pakalpojums (6 cilvēku ģimenei) un nespēt pieslēgt atpakaļ visas dienas garumā? Domāju, ka Tele2 Latvia ir augsto tehnoloģiju uzņēmums, bet izrādās, ka brīvdienās un svētku dienās nevar nodrošināt 24/7 tehnisko atbalstu un nespēj risināt problēmas, ko paši radījuši, bet no kā cieš klienti. Gaidām konstruktīvu risinājumu ASAP un rakstisku atvainošanos.
Paldies par sabojātiem ģimenes svētkiem un liekajām problēmām!
p.s. sms tiek nosūtīts 07:23 - vai tiešām grūti noteikt laika rāmjus, kad sūtīt (pa dienu, ne naktsmiera laikā vai tik agri no rīta)?
Комментарии (1)
Vismaz bija iespēja svētkos pavadīt laiku ar ģimeni bez interneta un telefoniem 💁