Swedbank

Swedbank AS
Адрес: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67 444 444
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Бизнес / Финансы  •  Банки
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
321
Разрешенные
4
C ответами
0
Посмотреть статистику

Swedbank - Жалобы и отзывы

Swedbank - Gaidīšanas laika

Gaidīšanas laika Spices filiālē, lai izņemtu karti jāgaida stunda rindā. Puisis, kas stāv priekšā tik skraida iekšā/ ārā un pat necenšas palīdzēt. Labprāt saņemtu karti pa pastu, bet diemžēl Isic kartei jāuzrāda izziņa, kas jādara klātienē. Pēc stundas aizgāju prom - velti iztērēts laiks un negatīvas emocijas...

Swedbank - Klientu apkalpošana pa telefonu

Klientu apkalpošana pa telefonu Zvanīju uz banku sakarā ar jautājumu par kontu, jautājums tika veiksmīgi atrisināts, bet uzreiz pēc tam darbiniece manā uztverē diezgan uzbrūkošā/agresīvā veidā (nejautājot vai man ir laiks un vēlme šādai sarunai) uzsāka sarunu un izjautāšanu par manu dzīvesvietu un apdrošināšanu. Ņemot vērā, ka banka sarunas ieraksta, nav vēlmes svešiem cilvēkiem stāstīt par savu privāto dzīvi, tajā skaitā dzīves vietu un attaisnoties par saviem dzīvesveida paradumiem, ja man nav intereses par viņu piedāvāto...

Swedbank - Nekvalitatīvs serviss

Nekvalitatīvs serviss Kopš bankā vairs nedarbojas numuriņu sistēma, ir izveidojies baigais bardaks. Darbiniece katram skrien pretīm, vaicā ko grib un tai pat laikā neredz, ka cita darbiniece ir atbrīvojusies un var pieņemt klientu, jo sarunu taču nepārtrauks. Vai nav vieglāk ar numuriņiem? Tiešām katrs jāsagaida un jāprasa ko vēlas un kā sauc? Visi pulcējas pie durvīm..nu negribu es visiem dzirdot saukt savu vārdu un iemeslu kādēļ atnācu...vieglāk paņemt numuru un kad sagaidu savu rindu, runāju ar darbinieku aci...

Swedbank - Klientu konsultanta attieksme

Klientu konsultanta attieksme "Patiess prieks" bija šodien, 13.01.2019., atnākt uz Origo Swdbank filiāli, Lai atjaunotu savu karti, bet rezultātā saņemt pārmetumus, kāpēc neesmu pieslēgusi pensiju 2. Līmeni swedbank, bet gan citā bankā. Piebilstot, ka pretējā gadījumā man drīz atnākšot paziņojums uz internetbanku par konta slēgšanu un, ka bankai diži nekas no tā nemainīsies, ja es vairs nebūšu viņu kliente, jo viņiem jau tāpat esot miljons klientu.

Swedbank - Attieksme pret klientu

Attieksme pret klientu Labdien! Šodien aizvedu savu 75 gadus veco mammu pensionāri, invalīdi uz Swedbank filiāli Rūjienā, lai izņemtu kodu kalkulatoru. Apkalpoja mūs bankas darbiniece Olga Špiļka. Attieksme vienkārši briesmīga. Sajutos kā noziedzniece, kas atvedusi savu māti uz banku, lai izkrāptu naudu. Arī mamma šokā par tādu nelaipnību. Sajutos kā padomju laikos, kad ietādēs un veiklos mūs apkalpoja uzpūtīgi, nelaipni darbinieki.

Swedbank - Обслуживание

Обслуживание Полный бардак, чтобы получить карту надо отсидеть три часа, ни в одном банке такого нет, это что клиентов так много, значит надо переходить в другой банк. Или просят о отношение к людям? Действительно надо будет думать, от такого неуважения надо просто бежать.

Swedbank - Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu

Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu Jau 4.reizi nāku uz Swedbank Origo filiāli izņemt jauno bankas karti. Iepriekš, bez manis rindā bija vēl 84 cilvēki, tad 63, atnāku šodien, atkal 60! Karti tā pat izsniegt nevar, konsultatīvais tālrunis arī vieer aizņemts. Sviests! Stundas laikā paņem 3 cilvēkus. Nu prātā var sajukt. Pretīga attieksme un darba ātrums vienkārši aizrauj.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Es atvainojos, bet būtu ļoti nice, ja Jūs beidzot sakārtotu Tukuma Swedbank filiāli! Nepilnas 2h jāsēž, kamēr vienīgās 2 strādnieces apkalpos priekšā esošos 3cilvēkus! Kaut kāds stulbuma kalngals! Tukumam, protams, vajag taču izcelties ar to, ka tika atcelti numuriņi. Visur normāli, cilvēkiem ilgāk par 20minūtēm nav jāgaida. Bet tiklīdz atnāku uz Tukuma filiāli - man jāsēž, minimums, stunda, lai nokārtotu darīšanas... KAD TAS TIKS SAKĀRTOTS?

Swedbank - Apkalpošana swedbanka mols

Apkalpošana swedbanka mols Sveiki! Nesaprotu šīs bankas drausmīgo sistēmu. Es paņemot bankas. Numuri nu piemēram 160 gaidu savu rindu. Bet paralēli darbojas 200 numuri, kā tas var būt... Jastav rindā vairāk par 2 stundām? Un šīs bankas darbinieks man atbild, ka nezinu cik ilgi bus jāgaida... Jo kāds esot saspaidījis 200 numuriņus kuri nemaz nav? Tad paskaidrojat kur ir godīga apkalpošana...

Swedbank - Neatbalsta klientus

Neatbalsta klientus Esmu pieteikusies vienā no saitēm divām bezmaksas izmēģinājuma nedēļām. Registrējoties, vajadzēja norādīt bankas kartes datus. Pēc divām nedēļām no mana konta ir rezervēta GADA abonēšanas maksa. Zvanīju uz banku ar lūgumu apturēt naudas pārskaitīšanu. Paskaidroju situāciju, ka nauda tiks paņemta par nesnIegto pakalpojumu. Man atbild, ka jāsazinās ar kompāniju. Sazinājos. Kompānija manu e-pastu noignorē un naudiņa veiksmīgi ietek viņu kontā. Tādā veidā bankas atbalsta krāpniekus. Izskatās, ka...

Swedbank - Attieksme

Attieksme 2018.g. 5.decembrī, Rēzeknes filiālē vēlējos atvērt kontu, nogaidot stundu rindā tiku pie darbinieces, kurai garastāvoklis bija riktīgi sabojāts un tika sabojāt arī man. Iemesls ļoti vienkāršs- vēlējos atvērt kontu swedbankā, taču darbiniece uzskatīja, ka konkrēti uz šodienu nav patstāvīgas darbavietas, tad kontu vērt vaļā kategoriski nedrīkst. Un pilnīgi vienalga, kādiem mērķiem man bij vajadzīgs atvērt kontu. Tā ka neiesaku iet uz turieni un vērt kaut ko vaļā. Izvēlieties labāk piemēram SEB banku :) tur vismaz attieksme draudzīga.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Vai vispār ir iespēja sazvanīties līdz kādam? Trīs dienas zvanu, visu laiku saka kad visi speciālisti ir aizņemti. Krīt jau uz nerviem! Jums laikam pašiem kauna nav, svarīga informācija. Ne par ko no konta noskaita naudu? Par ko?! SazvNīties nav iespējams

Swedbank - Nepalīdzēt klientu sūdzību

Nepalīdzēt klientu sūdzību Sūdzību swedbank, es ielikt origo bankomāts 500 eiro ielikt un parbaudit man aplikācija vai intereneta vai ir sanemu 500 eiro konta un šo neparadiju, kur esmu vecuma 17 gadu, es sutit uz klientu un vina neatbalsta un neatgriezas par naudu, saki ka nelikums jabut vecuma 18 gadu, es so sudzibu swedbank. Cik nekaunigs uznemuma, sausmigs, domaju ka datu bijusa klusa zagt ir glabt datubaze konta no swedbank, sis special sudziba, atvainojies man raksti kluda daudz.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Swedbank imantas filiālē arkārtīgi lēna apkalpošana, jau trešo reizi šeit atgriežos, lai atjaunotu karti (2min process) . Katru reizi paņemu kārtas numuriņu ieraugu, ka rinda ir uz 40 vai vairāk cilvēkiem, neatkarīgi no tā vai ir rīts, pusdienlaiks vai darba beigas, un aizeju prom. Tomēr tā kā tas ir jau trešo reizi, nolēmu rindu izstāvēt un pavadīju sežot pie bankas vairākas stundas, vērojot lēno apkalpošanu. Nevienam neiesaku iespēju robežās apmeklēt šo swedbankas filiāli.

Swedbank - Мошенническая схема

Мошенническая схема Хотела вам рассказать об одной из мошеннических схем судебного исполнителя Rolands Veinbergs и Swedbank.Так вот квартира попала под задолжность (о том, что была якобы задолжность рассказывать не буду) , но при этом квартира была в ипотеке. Когда дошло дело до продажи квартиры с аукциона банк не подтверждaл, что в курсе о том, что этот судебный исполнитель выставляет квартиру на аукцион, только после того, как моя знакомая потребовала письменного подтверждения, банк подал в суд взял за это 465...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Nesen velejos panemt mazu paterina kreditu sava banka...kura jau esmu klients no 17 gadu vecuma.Alga atbilda prasibam,ieprieks kreditu nav bijis.Sis butu pirmais...liels bija mans parsteigums kad saucama mana banka atteica pat nepaskaidrojot kadel...Jokaini vel jo vairak tadel ka mana pazina nema un vinai iedeva,lai gan alga nebut nav no milzigajaam.Lidzvertigi...Tadel interesanti pec ka tiek izvertets,pec deguniem? Kadel nesniedz paskaidrojumu? Esmu vilusies...Planoju banku mainiit.

Swedbank - Tukumā apkalpošanas problēmas

Tukumā apkalpošanas problēmas Sveiki, gribēju samainīt naudu uz citu valūtu domāju, kad tas būs ļoti ātri kā vienmēr ir bijis visur citur, bet tikai ne tukuma swedbank.20.11 iebraucu plkst.12: 45 man pateica kad mums ir pārtraukums un neviens nestrādās (protams tur jau sēdēja cilvēki) . Es visu saprotu kad visiem pienākās pārtraukums, bet ne jau pilnīgi visiem uzreiz tādā sfērā strādājot. Labi domāju lai jau būtu atbraucu pēc plkst.2 kad atvēru durvis sapratu, kad laikam šodien naudu neizmainīšu tur bija tik daudz...

Swedbank - Negodīga rīcība

Negodīga rīcība Kā jūs domājat, no Swedbank puses tas ir normāli. Pirmkārt bankas kartes ikmēneša maksa ir 1,41 eiro. Kur netiek nodrošināta iespēja kodu kartes vietā saņemt Sms kodu, maksājumu apstiprināšanai, tiem kuriem nav viedtālrunis, tiem nav iespēja lietot smart Id. Maksājumiem internetbankā uz citām bankām arī tiek piemērota komisija. Tur pretī citadelei ir zib maksājumi un pa 1.20 eur ir iekļauta gan kartes ikmēneša maksa, gan pārskaitījumi uz citiem kontiem. A/s PrivatBank vispār pirmos 2 gadus nav...

Swedbank filiāle Matīss - klientu apkalpošana

klientu apkalpošana 01.novembris 2018.g.plkst 14.00 Swedbanka filiāle Matīss, Brīvības ielā darbiniece ,kura srādā informācijā bija ļoti neapmierināta , kad lūgums pēc palīdzības ir viņas ēšanas laikā. Lūgumu nokonsultēt bankas klientu viņa uztvēra kā lielu mocību. Kolēģe kura atrodas blakus kabinetā, neiedziļinoties jautājumā no viena teikuma, liek maksāt 5 eur un iet sēdēt rindā. Problēma - filiālē nav elementāra datora, uz kura varētu atspoguļot bankas programmas problēmu. Nav uz vietas iespēja aprunāties ar...

Swedbank - Lēna apkalpošana

Lēna apkalpošana Apkalpošana ļoti lēna. Garas rindas, strādā 2-3 cilvēki, no iespējamajiem 7 vai vairāk. Rindā jāsēž stunda un vairāk. Jaunam cilvēkam nav laika gaidīt tik ilgi! Tas attiecas uz filiāli Origo un Swedbank galveno ēku balasta dambī! Vajag operatīvāku klientu apkalpošanu! Vajag, lai bankas kartes var saņemt bez rindas jeb tikai “Karšu saņemšanas rindā”

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы