Swedbank - Slikts serviss, maz darbinieku
Gaidam rindā jau 1h 10min, kustības konta atvēršanas numuriem nav nekādas. Saprotu ka tav nav prioritāra, bet nu jau pilnīgs bardaks. Strāda 4 no 10. Vai tiešam tik uzspļauties uz klientiem? Ja optimizējat darbu tad dodiet vairāk iespēju internetbankā
Комментарии (2)
Kas ir 4 no 10? Apkalpošanas galdiņiem? Arī pārtikas veikalos bieži ir 20 kases bet tikai 4 vai 5 strādā. Bankā ne visi galdiņi ir domāti visiem pakalpojumiem un arī ko darīt, ja nav pietiekama darba spēka? Paši izdzinām piekto daļu iedzīvotāju no valsts un tagad pārdzīvo par to ka nav kas strādā. Appisām visus tik ilgi līdz appisām sevi
Kustības kontu? Kas tas par monstru? Jaunu norēķinu kontu var atvērt ātri un vienkārši ibankā.