www.sudzibas.lv Swedbank Pilnīgi nepieejama banka bez internetbankas pieslēguma

Swedbank - Pilnīgi nepieejama banka bez internetbankas pieslēguma

Esmu neizpratnē, šokā un vispār nesaprašanā kā rīkoties, ko darīt! Kādreiz uz banku varēja piezvanīt, nosaucot klienta nr. , savus datus, atbildot uz dažādiem, klienta apkalpošanas speciālista, jautājumiem, izrunāt savu problēmu un atrisināt. Šobrīd, sarunu uzsāk tikai pēc internetbankas kodu kalkulatora nosauktiem cipariem. Ir sanācis tā, ka bankā ir tikai kredīta konts, internetbanku lietoju ļoti reti. Izrādās, ka arī tā sistēma ir nomainījusies un ar kodu karti nevar vairs tikt internetbankā. Atrodos šobrīd ārvalstīs, gribēju pieteikties kredītbrīvdienām, Sakarā ar šo situāciju, bet pieteikumu var iesniegt tikai caur internetbanku, citu iespēju nav! Nespēju noticēt, ka nav alternatīvas iespējas! Swedbanka kļuvusi nepieejama, pilnīgi vienaldzīga par saviem klientiem. Bet tad kad tiks uzkrāts parāds, tad gan mani atradīs un visus ciparus nosauks! Es jūtos tā it kā dauzītos pie logiem, bet iekšā notiek super ballīte un mani neviens nedzird.
Citiem cilvēkiem pat nav tādu telefonu kur ieinstalēt Smard Id, un kur izpildīt šīs funkcijas! Filiāles arī tiek likvidētas!

03.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (5)

M Marga 03.04.2020

Nu tad arī sēdi savās ārzemēs. Ja nemāki apieties ar internetbanku vai tev tās nav, atver kontu Latvijas Pastā. Gan nodaļu viņiem daudz, gan arī slinkiem pensionāriem ļoti piemērots uzņēmums.

BondsBonds 04.04.2020

Laiks aprast ka VISAS bankas dodaa šajā virzienā,citas ātrāk, citas lēnāk. Bankas pamazām spiež ārā bijušie internet maciņi, kas jau ir digitālas bankas vai inovatīvi uzņēmumi, kā arī kripto, tāpēc tās izmirs vaibmainīsies. Viss iet vienā virzienā un atpakaļ neies. Un tevis dēļ upe netecēs pretējā virzienā.

B Barista 04.04.2020

Autors grib, lai banka telefoniski apkalpo pēc aizvēsturiskas identifikācijas? Tad es labprāt piezvanītu autora vietā uz banku un noformētu jaunu kredītu :) paldies swedbankai par lielisku ibanku un par augstu drošības līmeni.

VICTOIRE VERONIQUE 04.04.2020

Labdien
Jūs vēlaties uzsākt biznesu vai projektu; pieprasiet Whatsapp citātu: +33756832440, e-pasts: [slēpt]@gmail.com
Paldies.

G goblins1 16.07.2020

Tā nu tas ir. Banka piespiež pirkt kaut kādus smart id, jo kodu kartes eiropā nedrīkst lietot. Neiešu jau pirkt kaut kādu sūdu, kuru man nevajag, jo arī kartes man bankā nav, ir tikai konts. Citadelē vēl joprojām der kodu kartes un labi ka tā! Bet stāsts nav par to... gribēju iemaksāt swedbankas 3. līmenī, bet ja netiec internetbankā tu to izdarīt nevari, Zvanu uz banku, pasakiet man numuru. Meitene atbild, ka to nevar, jo nevarot mani identificēt. Nu ja tā ir slepena informācija tad gāju uz banku. Tur konsultante arī nezināja konta numurus, bet beigās atrada. Tad nākamā bēda, kontu es zinu, bet saņēmēju nē, To nezin arī konsultante. Saņemējs esot dinamika. Es prasu tā ir juridiska persona, SIA vai AS, varbūt jūs te savu kontu uzrakstījāt? Vina skatās uz mani kā brīnumā; rakstiet dinamika. Nu īsāk sakot, rodas sajūta, ka tevi grib iznerrot.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы