Swedbank - Negodīgi
Neiesaku apdrošināt nekustamo īpašumu!
Negodīgi aprēķina un izmaksā. Piemēram ja bojājums ir uz 1000€ tad izmaksās 40€.
Ilgi izskata! Prasa mistiskus dokumentus! Stāsta Skaisti bet realitātē, krāpšana,.
Nevienam neiesaku neko pie viņiem apdrošināt... Ceru ka citur tā nav!
Neatbild uz vēstulēm un neizskata 2 nedēļu laikā bet gan 6 nedēļas izskata... Un izmaksā tak vispār pēc vairākiem mēnešiem.
Комментарии (4)
Mēs te neredzam, kāds bojājums tev bija un no kā. Būtu labi, kādu fotogrāfiju redzēt!
Dikti žēl, ka Jums tāda pieredze. Mēs arī apdrošinājām Swedbankā nekustamo īpašumu, vētras laikā tika bojāts stikls, mājas fasāde un batuts. Izskatīšana aizņēma vairāk laika nekā 2 nedēļas, bet to mums pateica uzreiz, jo valstī ir ārkartas situācija. Apmēram pēc mēneša tika ieskaitīta apdrošināšanas nauda. Mums pašrisks bija 140€. Esam ļoti apmierināti ar servisu.
Pilnīgi piekrītu, ar Swedbank apdrošinātājiem nedrīkst sadarboties, pirms apdrošināšanas līguma slēgšanas viņi apgalvo, ka polise segs visus gadījumus, bet ja kaut kas notiek mēģina atrast 101 iemeslu lai nemaksātu
Būtu godīgāk, ja būtu pilnīgāka informācija.
Apdrošinātājs 10. dienu laikā paziņo par lēmumu tikai no apstākļu un zaudējumu apmēra noskaidrošanas un visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Tas vai jums bija jāiesniedz precizējoša informācija kuru nevarējāt iesniegt, vai bija ierosināts kāds administratīvs process kura laikā var tikt aizturēts lēmuma pieņemšanas process arī nav skaidrs.
Par mantas pierādīšanu, šeit nav prezumpcijas un kustamai mantai pirkuma dokumentu neesamība nenoliedz jūsu piederību mantai (tā nav zemesgrāmata, kur ar likumu jābūt reģistram). Mantu jūs variet apliecināt ar liecībām, foto un video fiksāciju (noteikti uz kādas bilžu kolekcijas varētu tā būt fonā).
Par izmaksu procesu, te būs tikai mans subjektīvais viedoklis, kas paredz, ka apdrošināšana nav glābšanas riņķis (izņemot ja tajā iekļauti avārijas dienesti kas pēc būtības veic zaudējumu samazināšanu pašam apdrošinātājam), bet gan zaudējumu kompensācija, attiecīgi, vispirms pašiem par visu būtu jāmaksā un tad jums to kompensētu.
Attieksme par sūdzību man ir neintrāla.